Acord marc

Subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric, i de laboratori

AM 01/2019
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 44/19
Tipus d'AM: Suministros

Descripció

D'acord amb la clàusula 27.2.3. s'han fixat tots els termes del subministrament d'alguns dels següents productes (veure detall en la documentació associada):

Lot 2:

  • Moble d'oficina general
  • Mesa d'oficina autònoma amb estructura metàl·lica
  • Bloc de calaixos de metall

Enlace a licitación en PLCSP Lote 2

Lot 3:

  • Cadirat
  • Cadires de treball d'oficina
  • Cadires per a visites o reunions.

Enlace a licitación en PLCSP Lote 3

Queden fora de l'àmbit d'aquest catàleg els contractes per al subministrament dels béns indicats l'import dels quals sigui inferior a 5.000 euros, impostos exclosos, així com els subjectes a regulació harmonitzada (SARA).

La gestió dels contractes basats es realçarà en l'eina informàtica AUNA.

Llistat d'articles i preus

En quedar fixats tots els termes, també ha quedat fixat el preu dels articles inclosos al catàleg, per la qual cosa es podran adquirir pel procediment de compra directa a les empreses adjudicatàries, seguint el procediment que es descriu en les Instruccions.

Adjudicataris

Cada categoria, de cada lot, s'ha adjudicat a una empresa principal i tres subsidiàries.

Durada

La durada del catàleg serà fins al 31 de juliol de 2025, per a tots dos lots.

Responsable de l'AM

Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros para la Gestión de Inmuebles

Contacte

Email: mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es

Resolem els teus dubtes