Sistemes de tramitació electrònica per a empreses
A través de l’aplicació AUNA es poden realitzar de manera electrònica i segura les diferents gestions relacionades amb la contractació de productes i serveis disponibles en els acords marc vigents.
Així mateix, i en base al compromís de transparència adquirit per aquesta Direcció General, és possible consultar el catàleg obert de tots els productes i serveis disponibles en el Sistema Estatal de Contractació Centralitzada.
A través d’AUNA es poden realitzar els tràmits:
-
Per a ciutadans/es:
-
Consulta del catàleg obert de productes i serveis de contractació centralitzada.
-
-
Per als organismes públics usuaris del sistema:
-
Comprar productes o serveis.
-
Consulta del catàleg de productes i serveis de contractació centralitzada.
-
Comparar els productes existents.
-
Enviar electrònicament les sol·licituds de productes i serveis.
-
Fer el seguiment de l’estat de les sol·licituds realitzades.
-
Rebre notificacions relatives a les sol·licituds de productes i serveis.
-
-
Per a les empreses adjudicatàries:
-
Enviar electrònicament les propostes d’actualització dels productes o serveis adjudicats.
-
Gestionar altes, baixes i modificacions d’usuaris.
-
Consultar aquells contractes basats i/o específics dels quals siguen adjudicatàries.
-
Manuals i guies d’usuari
-
Manuals d’usuari per a empreses en AUNA:
-
Manuals d’usuari per a organismes en AUNA:
-
NOTA: Nota important per a administradors d’organismes Conecta-Auna
Manuals per a empreses
-
AUNA empreses:
-
Manuals per a empreses
-
Amb anterioritat a la utilització d’AUNA, la gestió de compres de productes i serveis en l’àmbit de la contractació centralitzada es realitzava mitjançant CONECTA-CENTRALITZACIÓ, que ha passat a ser una aplicació utilitzable només en mode de consulta de les peticions i processos que van ser tramitats fins a mitjan any 2025.
A través de l’ús d’AUNA s’unifiquen i milloren les funcionalitats existents, oferint una experiència més intuïtiva, segura i fàcil d’usar per a l’usuari. AUNA serà l’única aplicació disponible per a la contractació de productes i serveis centralitzats, integrant i ampliant les capacitats que anteriorment oferia CONECTA.
No obstant això, els materials d’ajuda de CONECTA-CENTRALITZACIÓ continuaran estant disponibles per a consulta. Entre ells s’inclouen els següents:
-
Manuals per a empreses en CONECTA-CENTRALITZACIÓ:
-
Manuals tècnics en CONECTA-CENTRALITZACIÓ:
Formularis per a empreses que ja són adjudicatàries del sistema.
El següent formulari permet en AUNA donar d’alta la persona que disposarà del rol administrador d’usuaris d’empresa, així com donar d’alta una persona amb rol Apoderat. En aquest últim cas, serà necessari remetre la documentació que acredite la identitat i els poders corresponents. Addicionalment, permet sol·licitar les baixes d’aquests perfils.
El formulari haurà de remetre’s mitjançant registre electrònic a través de l’adreça https://reg.redsara.es, dirigit a la Subdirecció General de Gestió Pressupostària i Assumptes Generals de la D.G. de Racionalització i Centralització de la Contractació.



