Acord marc

Subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric, i de laboratori
AM 01/2019Descripció
D'acord amb la clàusula 27.2.3. s'han fixat tots els termes del subministrament d'alguns dels següents productes (veure detall en la documentació associada):
Lot 2:
- Moble d'oficina general
- Mesa d'oficina autònoma amb estructura metàl·lica
- Bloc de calaixos de metall
Enlace a licitación en PLCSP Lote 2
Lot 3:
- Cadirat
- Cadires de treball d'oficina
- Cadires per a visites o reunions.
Enlace a licitación en PLCSP Lote 3
Queden fora de l'àmbit d'este catàleg els contractes per al subministrament dels béns indicats l'import dels quals siga inferior a 5.000 euros, impostos exclosos, així com els subjectes a regulació harmonitzada (SARA).
La gestió dels contractes basats es realçarà en la ferramenta informàtica AUNA.
Llistat d'articles i preus
En quedar fixats tots els termes, també ha quedat fixat el preu dels articles inclosos en el catàleg, per la qual cosa es podran adquirir pel procediment de compra directa a les empreses adjudicatàries, seguint el procediment que es descriu en les Instruccions.
Adjudicataris
Cada categoria, de cada lot, s'ha adjudicat a una empresa principal i tres subsidiàries.
Durada
La durada del catàleg serà fins al 31 de juliol de 2025, per a tots dos lots.
Responsable de l'AM
Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros para la Gestión de Inmuebles
Contacte
Email: mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es
Documents Associats
- Instruccions per a la tramitació dels contractes basats
- Annex I – Empreses Adjudicatàries del Catàleg
- Annex II – Articles del Catàleg
- Annex III – Document per a la petició del subministrament
- Annex IV – Model de sol·licitud de conformitat
- Annex V – Model de resposta de les empreses
- Resolució de la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació per la qual s'autoritza la utilització de l'aplicació informàtica AUNA com a ferramenta de gestió del catàleg de compra directa de productes de categories pertanyents als lots 2 i 3 de l'Acord marc 01/2019 i dels seus contractes basats
- Document de licitació lot 2 + Annexos
- Document de licitació lot 3 + Annexos
- Resolució de la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació de mesures dirigides a les entitats adherides a l'acord marc per al subministrament de mobiliari, per a garantir el compliment del previst en l'article 229.6 de la LCSP
- Extinció Lot 3
- Extinció Lot 2