Acord marc

Subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric, i de laboratori

AM 01/2019
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 44/19
Tipus d'AM: Suministros

Descripció

D'acord amb la clàusula 27.2.3. s'han fixat tots els termes del subministrament d'alguns dels següents productes (veure detall en la documentació associada):

Lot 2:

  • Moble d'oficina general
  • Mesa d'oficina autònoma amb estructura metàl·lica
  • Bloc de calaixos de metall

Enlace a licitación en PLCSP Lote 2

Lot 3:

  • Cadirat
  • Cadires de treball d'oficina
  • Cadires per a visites o reunions.

Enlace a licitación en PLCSP Lote 3

Queden fora de l'àmbit d'este catàleg els contractes per al subministrament dels béns indicats l'import dels quals siga inferior a 5.000 euros, impostos exclosos, així com els subjectes a regulació harmonitzada (SARA).

La gestió dels contractes basats es realçarà en la ferramenta informàtica AUNA.

Llistat d'articles i preus

En quedar fixats tots els termes, també ha quedat fixat el preu dels articles inclosos en el catàleg, per la qual cosa es podran adquirir pel procediment de compra directa a les empreses adjudicatàries, seguint el procediment que es descriu en les Instruccions.

Adjudicataris

Cada categoria, de cada lot, s'ha adjudicat a una empresa principal i tres subsidiàries.

Durada

La durada del catàleg serà fins al 31 de juliol de 2025, per a tots dos lots.

Responsable de l'AM

Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros para la Gestión de Inmuebles

Contacte

Email: mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es

Resolem els teus dubtes