Acordo marco

Subministración de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, biombos, clínico e xeriátrico, e de laboratorio
AM 01/2019Descrición
De acordo con a cláusula 27.2.3. fixáronse todos os termos da subministración dalgúns dos seguintes produtos (ver detalle na documentación asociada):
Lote 2:
- Moble de oficina xeral
- Mesa de oficina autónoma con estrutura metálica
- Bloque de caixóns de metal
Enlace a licitación en PLCSP Lote 2
Lote 3:
- Sillería
- Cadeiras de traballo de oficina
- Cadeiras para visitas ou reunións.
Enlace a licitación en PLCSP Lote 3
Quedan fóra do ámbito deste catálogo os contratos para a subministración dos bens indicados cuxo importe sexa inferior a 5.000 euros, impostos excluídos, así como os suxeitos a regulación harmonizada (SARA).
A xestión dos contratos baseados realzarase na ferramenta informática AUNA.
Listado de artigos e prezos
Ao quedar fixados todos os termos, tamén quedou fixado o prezo dos artigos incluídos no catálogo, polo que se poderán adquirir polo procedemento de compra directa ás empresas adxudicatarias, seguindo o procedemento que se describe nas Instrucións.
Adxudicatarios
Cada categoría, de cada lote, adxudicouse a unha empresa principal e tres subsidiarias.
Duración
A duración do catálogo será ata o 31 de xullo de 2025, para ambos os lotes.
Gerente AM
Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros para la Gestión de Inmuebles
Contacto
Email: mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es
Documentos Asociados
- Instrucións para a tramitación dos contratos baseados
- Anexo I – Empresas Adxudicatarias do Catálogo
- Anexo II – Artigos do Catálogo
- Anexo III – Documento para o pedimento da subministración
- Anexo IV – Modelo de solicitude de conformidade
- Anexo V – Modelo de resposta das empresas
- Resolución da Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación pola que se autoriza a utilización da aplicación informática AUNA como ferramenta de xestión do catálogo de compra directa de produtos de categorías pertencentes aos lotes 2 e 3 do Acordo Marco 01/2019 e dos seus contratos baseados
- Prego de documentación lote 2 + Anexos
- Prego de documentación lote 3 + Anexos
- Resolución da Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación de medidas dirixidas ás entidades adheridas ao acordo marco para a subministración de mobiliario, para garantir o cumprimento do previsto no artigo 229.6 da LCSP
- Extinción Lote 3
- Extinción Lote 2