Acord marc

Subministrament d'impressores, equips multifuncionals i escàners
AM 05/2023Descripció
La celebració del present acord marc té per objecte el subministrament d’impressores, equips multifuncionals, escàners i els seus elements complementaris, així com el material fungible declarat de contractació centralitzada d’acord amb el que disposa l’article 1, apartats d) i e) de l’Ordre EHA/1049/2008, de 10 d’abril, de declaració de béns i serveis de contractació centralitzada.
L’acord marc se celebra amb diverses empreses. Els béns objecte d’adquisició o d’arrendament amb o sense opció de compra a través del present acord marc es divideixen en sis lots:-
-
Lot 1. Equips d’impressió i multifuncionals d’oficina B/N
-
Lot 2. Equips d’impressió i multifuncionals d’oficina color
-
Lot 3. Equips multifuncionals de producció B/N
-
Lot 4. Equips multifuncionals de producció color
-
Lot 5. Escàners
-
Lot 6. Altres solucions d’impressió i escaneig.
En els lots 1 a 5 es determinen els productes adjudicats, així com les condicions i els termes als quals s’hauran d’ajustar els contractes basats en l’acord marc, si bé les empreses adjudicatàries podran ser convocades a una nova licitació per a l’adjudicació. En aquesta segona licitació, es prendran com a base els termes de l’acord marc, formulant-los de manera més precisa si fos necessari, d’acord amb l’article 221, apartat 4, de la LCSP.
En el cas del lot 6, l’adjudicació de l’acord marc determina les empreses seleccionades, així com les condicions generals dels subministraments i els termes bàsics als quals s’hauran d’ajustar els contractes basats en aquest lot de l’acord marc, sense que sigui objecte de la licitació la selecció de productes determinats.
Llistat d'articles i preus
Consulta les impressores, equips multifuncionals i escàners adjudicats..
Actualitzacions de catàleg
Consulta les actualitzacions del catàleg.
Adjudicataris
Consulta les empreses adjudicatàries d’aquest acord marc al cercador del catàleg.
Durada
El lot 1 d’aquest acord marc va començar la seva vigència el 6 de maig de 2024.
Els lots 2, 5 i 6 van començar la seva vigència el dia 17 de juny de 2024.
El lot 4 va començar la seva vigència el dia 24 de setembre de 2024.
El lot 3 va començar la seva vigència el dia 10 d’octubre de 2024.
El termini de vigència de l’acord marc serà de dos anys. Es podrà prorrogar una o diverses vegades abans de la seva finalització, fins a un màxim de dos anys.
La durada total de l’acord marc, incloses les pròrrogues, no podrà excedir de quatre anys.
Responsable de l'AM
Subdirección General de Contratación Centralizada de Tecnologías
Contacte
Email: am05.sgcctecnologias@hacienda.gob.es
Documents Associats
- Instruccions AM 05-2023 (actualització febrer 2025)
- Mesures destinades a les entitats adherides
- 2.a) Annex per a l'adjudicació sense licitació – lots 1 a 5 (febrer 2025)
- 2.b) Annex per a l'adjudicació sense licitació – consumibles lots 1 a 4 (febrer 2025)
- 3.a) Document de licitació lots 1 a 5 (febrer 2025)
- 3.b) Document de licitació lot 6 (juny de 2025)
- Models presentació d'ofertes
- Eina d'ajuda (versió 4)
- Documentació contractes finançats per la Unió Europea