Acordo marco

Subministración de impresoras, equipos multifuncionais e escáneres
AM 05/2023Descrición
A celebración do presente acordo marco ten por obxecto a subministración de impresoras, equipos multifuncionais, escáneres e os seus elementos complementarios, así como o material fungible declarados de contratación centralizada conforme ao disposto no artigo 1. apartados d) e e) da Orde EHA/1049/2008, do 10 de abril, de declaración de bens e servizos de contratación centralizada. O acordo marco celébrase con varias empresas. Os bens obxecto de adquisición ou de arrendamento con ou sen opción a compra a través do presente acordo marco divídense en seis lotes:
- Lote 1. Equipos de impresión e multifuncionais de oficina B/N
- Lote 2. Equipos de impresión e multifuncionais de oficina cor
- Lote 3. Equipos multifuncionais de produción B/N
- Lote 4. Equipos multifuncionais de produción cor
- Lote 5. Escáneres
- Lote 6. Outras solucións de impresión e escaneo.
Nos lotes 1 a 5 determina os produtos adxudicados, así como as condicións e os termos aos que haberán de axustarse os contratos baseados no acordo marco, aínda que, as empresas adxudicatarias poderán ser convocadas a unha nova licitación para a adxudicación. Nesta segunda licitación, tomaranse como base os termos do acordo marco formulándoos de maneira máis precisa se fose necesario, de conformidade co artigo 221 apartado 4 LCSP. No caso do lote 6, a adxudicación do acordo marco determina as empresas seleccionadas, así como as condicións xerais das subministracións e termos básicos aos que haberán de axustarse os contratos baseados neste lote do acordo marco, sen que sexa obxecto da licitación a selección de produtos determinados.
Listado de artigos e prezos
Consulta as impresoras, equipos multifuncionais e escáneres adxudicados.
Actualizacións do catálogo
Consulte as actualizacións de catálogo.
Adxudicatarios
Consulta as empresas adxudicatarias deste acordo marco no buscador do catálogo.
Duración
El lot 1 d'aquest acord marc va començar la vigència el 6 de maig de 2024.
Els lots 2, 5 i 6 van començar la vigència el dia 17 de juny de 2024.
La partida 4 va començar la seva vigència el dia 24 de setembre de 2024.
El lot 3 va començar la seva vigència el dia 10 d'octubre de 2024.
El termini de vigència de l'acord marc serà de dos anys. Es podrà prorrogar una o diverses vegades abans de la finalització d'aquest, fins a un màxim de dos anys.
La durada total de l'acord marc, incloses les pròrrogues, no podrà excedir de quatre anys.
Gerente AM
Subdirección General de Contratación Centralizada de Tecnologías
Contacto
Email: am05.sgcctecnologias@hacienda.gob.es
Documentos Asociados
- Instrucións AM 05-2023 (actualización febreiro 2025)
- Medidas destinadas ás entidades adheridas
- 2.a) Anexo para adxudicación sen licitación – lotes 1 a 5 (febreiro 2025)
- 2.b) Anexo para adxudicación sen licitación – consumibles lotes 1 a 4 (febreiro 2025)
- 3.a) Documento de licitación lotes 1 a 5 (febreiro 2025)
- 3.b) Documento de licitación lote 6 (xuño de 2025)
- Ofrecer modelos de presentación
- Ferramenta de axuda (versión 4)
- Documentación contratos financiados pola Unión Europea