Acord marc

Subministrament d'impressores, equips multifuncionales i escáneres

AM 05/2023
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 2023/25
Tipus d'AM: Suministros

Descripció

La celebració del present acord marc té per objecte el subministrament d'impressores, equips multifuncionales, escáneres i els seus elements complementaris, així com el material fungible declarats de contractació centralitzada conforme al que es disposa en l'article 1. apartats d) i i) de l'Orde EHA/1049/2008, de 10 d'abril, de declaració de béns i servicis de contractació centralitzada. L'acord marc se celebra amb diverses empreses. Els béns objecte d'adquisició o d'arrendament amb o sense opció a compra a través del present acord marc es dividixen en sis lots:
- Lot 1. Equips d'impressió i multifuncionales d'oficina B/N
- Lot 2. Equips d'impressió i multifuncionales d'oficina color
- Lot 3. Equips multifuncionales de producció B/N
- Lot 4. Equips multifuncionales de producció color
- Lot 5. Escáneres
- Lot 6. Altres solucions d'impressió i escanege.
En els lots 1 a 5 determina els productes adjudicats, així com les condicions i els termes als quals hauran d'ajustar-se els contractes basats en l'acord marc, si bé, les empreses adjudicatàries podran ser convocades a una nova licitació per a l'adjudicació. En esta segona licitació, es prendran com a base els termes de l'acord marc formulant-los de manera més precisa si fóra necessari, de conformitat amb l'article 221 apartat 4 LCSP. En el cas del lot 6, l'adjudicació de l'acord marc determina les empreses seleccionades, així com les condicions generals dels subministraments i termes bàsics als quals hauran d'ajustar-se els contractes basats en este lot de l'acord marc, sense que siga objecte de la licitació la selecció de productes determinats.

Llistat d'articles i preus

Consulta les impressores, equips multifuncionales i escáneres adjudicats.

Actualitzacions de catàleg

Consulteu les actualitzacions del catàleg.

Adjudicataris

Consulta les empreses adjudicatàries d'este acord marc en el buscador del catàleg.

Durada

Lot 1 of this framework agreement began its validity on May 6, 2024.

Lots 2, 5 and 6 began their validity on June 17, 2024.

The Lot 4 became effective on September 24, 2024.

The batch 3 began its validity on October 10, 2024.

The term of the framework agreement will be two years. It may be extended one or more times before its expiration, for a maximum of two years.

The total duration of the framework agreement, including extensions, may not exceed four years.

Responsable de l'AM

Subdirección General de Contratación Centralizada de Tecnologías

Contacte

Email: am05.sgcctecnologias@hacienda.gob.es

Resolem els teus dubtes