Acord marc

Subministrament d'impressores, equips multifuncionales i escáneres
AM 05/2023Descripció
La celebració del present acord marc té per objecte el subministrament d'impressores, equips multifuncionales, escáneres i els seus elements complementaris, així com el material fungible declarats de contractació centralitzada conforme al que es disposa en l'article 1. apartats d) i i) de l'Orde EHA/1049/2008, de 10 d'abril, de declaració de béns i servicis de contractació centralitzada. L'acord marc se celebra amb diverses empreses. Els béns objecte d'adquisició o d'arrendament amb o sense opció a compra a través del present acord marc es dividixen en sis lots:
- Lot 1. Equips d'impressió i multifuncionales d'oficina B/N
- Lot 2. Equips d'impressió i multifuncionales d'oficina color
- Lot 3. Equips multifuncionales de producció B/N
- Lot 4. Equips multifuncionales de producció color
- Lot 5. Escáneres
- Lot 6. Altres solucions d'impressió i escanege.
En els lots 1 a 5 determina els productes adjudicats, així com les condicions i els termes als quals hauran d'ajustar-se els contractes basats en l'acord marc, si bé, les empreses adjudicatàries podran ser convocades a una nova licitació per a l'adjudicació. En esta segona licitació, es prendran com a base els termes de l'acord marc formulant-los de manera més precisa si fóra necessari, de conformitat amb l'article 221 apartat 4 LCSP. En el cas del lot 6, l'adjudicació de l'acord marc determina les empreses seleccionades, així com les condicions generals dels subministraments i termes bàsics als quals hauran d'ajustar-se els contractes basats en este lot de l'acord marc, sense que siga objecte de la licitació la selecció de productes determinats.
Llistat d'articles i preus
Consulta les impressores, equips multifuncionales i escáneres adjudicats.
Actualitzacions de catàleg
Consulteu les actualitzacions del catàleg.
Adjudicataris
Consulta les empreses adjudicatàries d'este acord marc en el buscador del catàleg.
Durada
El lot 1 d'aquest acord marc va començar la vigència el 6 de maig de 2024.
Els lots 2, 5 i 6 van començar la seua vigència el dia 17 de juny de 2024.
La partida 4 va començar la seva vigència el dia 24 de setembre de 2024.
El lot 3 va començar la seva vigència el dia 10 d'octubre de 2024.
El termini de vigència de l'acord marc serà de dos anys. Es podrà prorrogar una o diverses vegades abans de la finalització d'aquest, fins a un màxim de dos anys.
La durada total de l'acord marc, incloses les pròrrogues, no podrà excedir de quatre anys.
Responsable de l'AM
Subdirección General de Contratación Centralizada de Tecnologías
Contacte
Email: am02.sgcctecnologias@hacienda.gob.es
Documents Associats
- Instruccions AM 05-2023 (actualització febrer 2025)
- Mesures destinades a les entitats adherides
- 2.a) Annex per a l'adjudicació sense licitació – lots 1 a 5 (febrer 2025)
- 2.b) Annex per a l'adjudicació sense licitació – consumibles lots 1 a 4 (febrer 2025)
- 3.a) Document de licitació lots 1 a 5 (febrer 2025)
- 3.b) Document de licitació lot 6 (juny de 2025)
- Models presentació d'ofertes
- Eina d'ajuda (versió 2)
- Documentació contractes finançats per la Unió Europea