Acord marc

Subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric, i de laboratori
AM 01/2019Descripció
D'acord amb la clàusula 27.2.3. s'han fixat tots els termes del subministrament d'alguns dels següents productes (veure detall en la documentació associada):
Lot 2:
- Moble d'oficina general
- Mesa d'oficina autònoma amb estructura metàl·lica
- Bloc de calaixos de metall
Enlace a licitación en PLCSP Lote 2
Lot 3:
- Cadirat
- Cadires de treball d'oficina
- Cadires per a visites o reunions.
Enlace a licitación en PLCSP Lote 3
Queden fora de l'àmbit d'aquest catàleg els contractes per al subministrament dels béns indicats l'import dels quals sigui inferior a 5.000 euros, impostos exclosos, així com els subjectes a regulació harmonitzada (SARA).
La gestió dels contractes basats es realçarà en l'eina informàtica AUNA.
Llistat d'articles i preus
En quedar fixats tots els termes, també ha quedat fixat el preu dels articles inclosos al catàleg, per la qual cosa es podran adquirir pel procediment de compra directa a les empreses adjudicatàries, seguint el procediment que es descriu en les Instruccions.
Adjudicataris
Cada categoria, de cada lot, s'ha adjudicat a una empresa principal i tres subsidiàries.
Durada
La durada del catàleg serà fins al 31 de juliol de 2025, per a tots dos lots.
Responsable de l'AM
Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros para la Gestión de Inmuebles
Contacte
Email: mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es
Documents Associats
- Instruccions per a la tramitació dels contractes basats
- Annex I – Empreses Adjudicatàries del Catàleg
- Annex II – Articles del Catàleg
- Annex III – Document per a la petició del subministrament
- Annex IV – Model de sol·licitud de conformitat
- Annex V – Model de resposta de les empreses
- Resolució de la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació per la qual s'autoritza la utilització de l'aplicació informàtica AUNA com a eina de gestió del catàleg de compra directa de productes de categories pertanyents als lots 2 i 3 de l'Acord marc 01/2019 i dels seus contractes basats
- Document de licitació lot 2 + Annexos
- Document de licitació lot 3 + Annexos
- Resolució de la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació de mesures dirigides a les entitats adherides a l'acord marc per al subministrament de mobiliari, per garantir el compliment del previst en l'article 229.6 de la LCSP
- Extinció Lot 3
- Extinció Lot 2