Histórico Novidades
-
Nota relativa á suspensión do lote 8 do acordo marco 01/2019 para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico, e de laboratorio (expte. 44/19), correspondente a mobiliario clínico e xeriátrico de oficina xeral.01/10/2025
Co fin de evitar que se inicien novos expedientes de licitación procédese a suspender na ferramenta AUNA o Lote 8 “Mobiliario clínico e xeriátrico” do Acordo Marco 01/2019.
Preme aquí para ver máis información -
AVISO IMPORTANTE SOBRE A FINALIZACIÓN DOS LOTES 5, 7 e 8 DO ACORDO MARCO PARA O SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E XERIÁTRICO E DE LABORATORIO 01/201925/09/2025
Lémbrase que nos próximos meses rematará a prórroga dos lotes 5, 7 e 8 do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico e de laboratorio 01/2019.
Preme aquí para ver máis información -
AVISO IMPORTANTE SOBRE A NOVA PUBLICACIÓN DA FERRAMENTA DE AXUDA DO ACORDO MARCO 05/202322/08/2025
Publicouse unha nova versión da ferramenta de axuda para o Acordo Marco 05/2023. As propostas de adxudicación tramitadas por AUNA a partir do luns 25 de agosto de 2025 deben incluír a ferramenta de axuda asociada ao lote correspondente.
-
AVISO IMPORTANTE ENTRADA EN VIGOR DO AM 23/2024, DE SUBMINISTRO DE ENERXÍA ELÉCTRICA.14/08/2025
O 15 de agosto de 2025 entra en vigor o AM 23/2024, e xa se publicaron as Instrucións para a licitación e execución de contratos baseados no acordo marco 23/2024 para o subministro de enerxía eléctrica, o Esquema xeral do procedemento ELECTRA, PLACSP, AUNA e unha guía de axuda para as peticións en AUNA de contratos baseados en electricidade.
Preme aquí para ver máis información
Lémbrase que a licitación efectuarase de forma electrónica, a través da Plataforma de Contratación do Sector Público (PLACSP).
Ligazón á documentación asociada ao AM 23/2024 no portal de contratación centralizada.
No caso de precisar algunha aclaración poden dirixirse a electricidad.centralizada@hacienda.gob.es -
AVISO IMPORTANTE SOBRE A EXTINCIÓN DO LOTE 2 DO ACORDO MARCO PARA O SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E XERIÁTRICO E DE LABORATORIO 01/201901/08/2025
O 31 de xullo de 2025 comunícase que quedou extinguido o Lote 2 – Mobiliario de oficina xeral do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez alcanzado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 2 deberán facerse ao marxe do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento.
Prema aquí para ver máis información
Adxúntase unha autorización xeral para a licitación de contratos do Lote 2, ao marxe do sistema de contratación centralizada, ata que non entre en vigor o novo Acordo Marco de Mobiliario que actualmente se atopa en fase de licitación.
Prema aquí para ver máis información -
AVISO IMPORTANTE SOBRE A EXTINCIÓN DO LOTE 4 DO ACORDO MARCO PARA O SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E XERIÁTRICO E DE LABORATORIO 01/2019RATORIO 01/201931/07/2025
O 30 de xullo de 2025 comunícase que quedou extinguido o Lote 4 – Butacas para salóns de actos do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez alcanzado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 4 deberán facerse ao marxe do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento.
Prema aquí para ver máis información
Adxúntase unha autorización xeral para a licitación de contratos do Lote 4, ao marxe do sistema de contratación centralizada, ata que non entre en vigor o novo Acordo Marco de Mobiliario que actualmente se atopa en fase de licitación.
Prema aquí para ver máis informaciónts/d/dgrcc/05-informe-general-lote-4-am-1_2019-07-2025-pdf" target="_blank">Pulse aquí para ver más información -
Nota relativa á suspensión do lote 4 do acordo marco 01/2019 para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico, e de laboratorio (expte. 44/19), correspondente a butacas para salóns de actos.16/07/2025
Co fin de evitar que se inicien novos expedientes de contratación procédese a suspender na ferramenta AUNA o Lote 4 “Butacas para salóns de actos” do Acordo Marco 01/2019.
Preme aquí para ver máis información -
NOTA RELATIVA Á SUSPENSIÓN DO LOTE 2 DO ACORDO MARCO 01/2019 PARA O SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E XERIÁTRICO, E DE LABORATORIO (EXPTE. 44/19), CORRESPONDENTE A MOBILIARIO DE OFICINA XERAL03/07/2025
Co fin de evitar que se inicien novos expedientes de contratación procédese a suspender na ferramenta AUNA o Lote 2 “Mobles de oficina xeral” do Acordo Marco 01/2019.
Preme aquí para ver máis información -
AVISO IMPORTANTE SOBRE A EXTINCIÓN DO LOTE 1 DO ACORDO MARCO PARA O SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E XERIÁTRICO E DE LABORATORIO 01/201901/07/2025
O 27 de xuño de 2025 comunícase que quedou extinguido o Lote 1 – Despachos de dirección e mesas de presidencia do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez alcanzado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 1 deberán facerse ao marxe do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento.
Prema aquí para ver máis información
Adxúntase unha autorización xeral para a licitación de contratos do Lote 1, ao marxe do sistema de contratación centralizada, ata que non entre en vigor o novo Acordo Marco de Mobiliario que actualmente se atopa en fase de licitación. Preme aquí para ver máis información -
Entrada en vigor del lote 1 del Acuerdo Marco 02/2023 para la contratación de los suministros de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores y otras soluciones de puesto de trabajo19/06/2025
O 19 de xuño de 2025 entrou en vigor o lote 1 (ordenadores de sobremesa estándar) do Acordo Marco 02/2023 para a contratación dos subministramentos de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo (Expte. 2023/113). Para a xestión do acordo marco, así como dos contratos baseados no mesmo, utilizarase a aplicación informática AUNA.
Preme aquí para ver máis información -
AVISO IMPORTANTE SOBRE O TRASPASO DA XESTIÓN DO ACORDO MARCO 05/2018 DE SUBMINISTRO DE IMPRESORAS, EQUIPOS MULTIFUNCIONAIS E ESCÁNERS DESDE CONECTACENTRALIZACIÓN Á APLICACIÓN AUNA.16/06/2025
A partir do 30 de xuño de 2025, a tramitación de novas propostas de adxudicación do acordo marco 05/2018 (exercicio da opción de compra de equipos en arrendamento) pasará a realizarse en AUNA.
Preme aquí para ver máis información -
NOTA RELATIVA Á SUSPENSIÓN DO LOTE 1 DO ACORDO MARCO 01/2019 PARA O SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARCHIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E GERIÁTRICO, E DE LABORATORIO (EXPTE. 44/19), CORRESPONDENTE A DESPACHOS DE DIRECCIÓN E MESAS DE ESTRADO09/06/2025
Co fin de evitar que se inicien novos expedientes de contratación procédese a suspender na ferramenta AUNA o Lote 1 “Despachos de dirección e Mesas de estrado” do Acordo Marco 01/2019
Preme aquí para ver máis información -
AVISO IMPORTANTE SOBRE A EXTINCIÓN DO LOTE 3 DO ACORDO MARCO PARA O SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARCHIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E GERIÁTRICO E DE LABORATORIO 01/201928/05/2025
O 27 de maio de 2025 comunícase que quedou extinguido o Lote 3 - Sillería do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mampares, clínico e xeriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez alcanzado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 3 deberán facerse ao marxe do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento.
Adxúntase unha autorización xeral para a licitación de contratos do Lote 3, ao marxe do sistema de contratación centralizada, ata que non entre en vigor o novo Acordo Marco de Mobiliario que actualmente se atopa en fase de licitación. Preme aquí para ver máis información -
Importante: Alerta de seguridad Importante: Alerta de seguridade sobre intentos de phishing suplantando á DGRCC intentos de phishing suplantando a la DGRCC19/05/2025
A DGRCC detectou intentos de phishing que están suplantando a súa identidade, dirixidos tanto a organismos usuarios do sistema estatal de contratación centralizada, como ás empresas que participan no mesmo, polo que queremos compartir información importante sobre como protexerse.
Preme aquí para ver máis información -
NOTA RELATIVA A LA NOTA RELATIVA Á SUSPENSIÓN DO LOTE 3 DO ACORDO MARCO 01/2019 PARA O SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARCHIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E GERIÁTRICO, E DE LABORATORIO (EXPTE. 44/19), CORRESPONDENTE Á SILLERÍADEL LOTE 3 DEL ACUERDO MARCO 01/2019 PARA EL SUMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO Y COMPLEMENTARIO, DE ARCHIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO Y GERIÁTRICO, Y DE LABORATORIO (EXPTE. 44/19), CORRESPONDIENTE A SILLERÍA08/05/2025
Co fin de evitar que se inicien novos expedientes de contratación procédese a suspender na ferramenta AUNA o Lote 3 “Sillería” do Acordo Marco 01/2019.
Preme aquí para ver máis información -
Acordo do Pleno sobre ampliación do prazo para a presentación de recurso especial e reclamación como consecuencia da interrupción do subministro eléctrico producida en España o 28 de abril de 2025.05/05/2025
O Pleno do Tribunal acorda, en aplicación do disposto no artigo 32 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, ampliar ata as 23:59 horas do día 5 de maio o prazo de interposición dos recursos e reclamacións que vencía os días 28, 29 e 30 de abril de 2025.
Preme aquí para ver máis información -
Acordo do Consello de Ministros polo que se determina a ampliación dos prazos administrativos afectados polo apagón.30/04/2025
O Consello de Ministros aprobou o Acordo polo que se determina a aplicación da ampliación de termos e prazos administrativos como consecuencia da interrupción xeneralizada do subministro eléctrico acontecida o 28 de abril de 2025. En concreto, autorízase ás administracións públicas a ampliar o prazo afectado ata o límite máximo das 00:00 horas do 6 de maio de 2025. A medida é de aplicación en todo o sector público, é dicir, na Administración Xeral do Estado, nas administracións autonómicas, nas entidades locais e no sector público institucional.
Preme aquí para ver máis información -
RECOMENDACIÓN da Xunta Consultiva de Contratación Pública do Estado sobre a ampliación de prazos na tramitación dos contratos públicos como consecuencia do apagón eléctrico acaecido en España o 28 de abril de 202529/04/2025
Preme aquí para ver máis información -
AVISO IMPORTANTE SOBRE O TRASPASO DA XESTIÓN DO ACORDO MARCO 23/2021 DE SUMINISTRO DE ENERXÍA ELÉCTRICA DESDE CONECTA-CENTRALIZACIÓN Á APLICACIÓN AUNA.25/04/2025
A partir do 12 de maio de 2025, a tramitación de novas propostas de adxudicación do acordo marco 23/2021 farase en AUNA. Para aquelas propostas cuxa tramitación se iniciase con anterioridade a través de Conecta-Centralización, a data límite para o envío á DGRCC será o próximo 30 de maio de 2025. A partir dese momento só se poderán remitir as propostas de adxudicación a través de AUNA. Poderá atopar o vínculo para acceder á aplicación, a información relativa aos requisitos técnicos para o seu uso e os manuais de usuario a través da seguinte páxina: https://contratacioncentralizada.gob.es/como-comprar . Se ten calquera outra dúbida ao respecto, pode poñerse en contacto a través do teléfono 91 59 55 706 ou o correo electrónico atencionusuariosDGRCC@hacienda.gob.es
Preme aquí para ver máis información -
AVISO IMPORTANTE SOBRE A FINALIZACIÓN DO CONTRATO CENTRALIZADO PARA SERVIZO DE AVALIACIÓN EX POST DA EFICACIA DAS CAMPAÑAS DE PUBLICIDADE INSTITUCIONAL22/04/2025
Lémbrase que o próximo 31 de xullo de 2025 finaliza a prórroga do contrato centralizado para servizo de avaliación ex post da eficacia das campañas de publicidade institucional.
Preme aquí para ver máis información

