Históric Novetats
-
Nota relativa a la suspensió del lot 8 de l’acord marc 01/2019 per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric, i de laboratori (exp. 44/19), corresponent a mobiliari clínic i geriàtric d’oficina general.01/10/2025
Amb la finalitat d’evitar que s’inicien nous expedients de licitació es procedeix a suspendre en l’eina AUNA el Lot 8 “Mobiliari clínic i geriàtric” de l’Acord Marc 01/2019.
Fes clic aquí per veure més informació -
AVÍS IMPORTANT SOBRE LA FINALITZACIÓ DELS LOTS 5, 7 i 8 DE L'ACORD MARC PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D'ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC I DE LABORATORI 01/201925/09/2025
Es recorda que en els pròxims mesos finalitzarà l'extensió dels lots 5, 7 i 8 de l'Acord Marc per a la subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mamparas, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019.
Fes clic aquí per veure més informació -
AVÍS IMPORTANT SOBRE LA NOVA PUBLICACIÓ DE L'EINA D'AJUDA DE L'ACORD MARC 05/202322/08/2025
S'ha publicat una nova versió de l'eina d'ajuda de l'Acord Marc 05/2023. Les propostes d'adjudicació que es tramiten en AUNA a partir del dilluns 25 d'agost de 2025 hauran de contindre l'eina d'ajuda associada al lot corresponent.
-
AVÍS IMPORTANT ENTRADA EN VIGOR DE L'AM 23/2024, DE SUBMINISTRAMENT D'ENERGIA ELÈCTRICA.
El 15 d’agost de 2025 entra en vigor l'AM 23/2024, i ja s’han publicat les Instruccions per a la licitació i execució de contractes basats en l’acord marc 23/2024 per al subministrament d’energia elèctrica, l’Esquema general del procediment ELECTRA, PLACSP, AUNA i una guia d’ajuda per a les peticions en AUNA de contractes basats en electricitat.
Es recorda que la licitació s’efectuarà de manera electrònica, a través de la Plataforma de Contractació del Sector Públic (PLACSP).
Enllaç a la documentació associada a l’AM 23/2024 en el portal de contractació centralitzada.
En cas de precisar alguna aclaració poden dirigir-se a electricidad.centralizada@hacienda.gob.es -
AVÍS IMPORTANT SOBRE L’EXTINCIÓ DEL LOT 2 DE L’ACORD MARC PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D’ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC I DE LABORATORI 01/201901/08/2025
El 31 de juliol de 2025 es comunica que ha quedat extingit el Lot 2 – Mobiliari d’oficina general de l’Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, una vegada aconseguit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 2 s’hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, d’acord amb les normes generals de competència i procediment.
Feu clic aquí per veure més informació
S’adjunta una autorització general per a la licitació de contractes del Lot 2, al marge del sistema de contractació centralitzada, fins que entri en vigor el nou Acord Marc de Mobiliari que actualment es troba en fase de licitació.
Feu clic aquí per veure més informació -
AVÍS IMPORTANT SOBRE L’EXTINCIÓ DEL LOT 4 DE L’ACORD MARC PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D’ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC I DE LABORATORI 01/201931/07/2025
El 30 de juliol de 2025 es comunica que ha quedat extingit el Lot 4 – Butaques per a salons d’actes de l’Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, una vegada aconseguit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 4 s’hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, d’acord amb les normes generals de competència i procediment.
Feu clic aquí per veure més informació
S’adjunta una autorització general per a la licitació de contractes del Lot 4, al marge del sistema de contractació centralitzada, fins que entri en vigor el nou Acord Marc de Mobiliari que actualment es troba en fase de licitació.
Feu clic aquí per veure més informació -
Nota relativa a la suspensió del lot 4 de l’acord marc 01/2019 per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric, i de laboratori (expte. 44/19), corresponent a butaques per a salons d’actes.16/07/2025
Amb la finalitat d’evitar que s’inicien nous expedients de contractació, es procedeix a suspendre en l’eina AUNA el Lot 4 “Butaques per a salons d’actes” de l’Acord Marc 01/2019.
Fes clic aquí per veure més informació -
NOTA RELATIVA A LA SUSPENSIÓ DEL LOT 2 DE L’ACORD MARC 01/2019 PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D’ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC, I DE LABORATORI (EXPTE. 44/19), CORRESPONENT A MOBILIARI D’OFICINA GENERAL03/07/2025
Amb la finalitat d’evitar que s’inicien nous expedients de contractació, es procedeix a suspendre en l’eina AUNA el Lot 2 “Mobles d’oficina general” de l’Acord Marc 01/2019.
Fes clic aquí per veure més informació -
AVÍS IMPORTANT SOBRE L’EXTINCIÓ DEL LOT 1 DE L’ACORD MARC PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D’ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC I DE LABORATORI 01/201901/07/2025
El 27 de juny de 2025 es comunica que ha quedat extingit el Lot 1 – Despatxos de direcció i taules de presidència de l’Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, una vegada aconseguit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 1 s’hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, d’acord amb les normes generals de competència i procediment.
Feu clic aquí per veure més informació
S’adjunta una autorització general per a la licitació de contractes del Lot 1, al marge del sistema de contractació centralitzada, fins que entri en vigor el nou Acord Marc de Mobiliari que actualment es troba en fase de licitació. Fes clic aquí per veure més informació -
Entrada en vigor del lot 1 de l’Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d’ordinadors d’escriptori, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball19/06/2025
El 19 de juny de 2025 ha entrat en vigor el lot 1 (ordinadors d’escriptori estàndard) de l’Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d’ordinadors d’escriptori, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Expte. 2023/113). Per a la gestió de l’acord marc, així com dels contractes basats en el mateix, s’utilitzarà l’aplicació informàtica AUNA.
Fes clic aquí per veure més informació -
AVÍS IMPORTANT SOBRE EL TRASPÀS DE LA GESTIÓ DE L’ACORD MARC 05/2018 DE SUBMINISTRAMENT D’IMPRESSORES, EQUIPS MULTIFUNCIONALS I ESCÀNERS DES DE CONECTACENTRALITZACIÓ A L’APLICACIÓ AUNA.16/06/2025
A partir del 30 de juny de 2025, la tramitació de noves propostes d’adjudicació de l’acord marc 05/2018 (exercici de l’opció de compra d’equips en arrendament) es passarà a realitzar a AUNA.
Fes clic aquí per veure més informació -
NOTA RELATIVA A LA SUSPENSIÓ DEL LOT 1 DE L’ACORD MARC 01/2019 PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D’ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC, I DE LABORATORI (EXPTE. 44/19), CORRESPONENT A DESPATXOS DE DIRECCIÓ I TAULES DE TRIBUNA09/06/2025
Amb l’objectiu d’evitar que s’iniciïn nous expedients de contractació, es procedeix a suspendre a l’eina AUNA el Lot 1 “Despatxos de direcció i Taules de tribuna” de l’Acord Marc 01/2019
Fes clic aquí per veure més informació -
AVÍS IMPORTANT SOBRE L’EXTINCIÓ DEL LOT 3 DE L’ACORD MARC PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D’ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC I DE LABORATORI 01/201928/05/2025
El 27 de maig de 2025 es comunica que ha quedat extingit el Lot 3 - Cadires de l’Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, un cop assolit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos al Lot 3 s’hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, d’acord amb les normes generals de competència i procediment.
S’adjunta una autorització general per a la licitació de contractes del Lot 3, al marge del sistema de contractació centralitzada, fins que no entri en vigor el nou Acord Marc de Mobiliari que actualment es troba en fase de licitació. Fes clic aquí per veure més informació -
NOTA RELATIVA A LA SUSPENSIÓ DEL LOT 3 DE L’ACORD MARC 01/2019 PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D’ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC, I DE LABORATORI (EXPTE. 44/19), CORRESPONENT A CADIRES08/05/2025
Amb la finalitat d’evitar que s’inicien nous expedients de contractació, es procedeix a suspendre en l’eina AUNA el Lot 3 “Cadires” de l’Acord Marc 01/2019.
Fes clic aquí per veure més informació -
Acord del Ple sobre l’ampliació del termini per a la presentació de recurs especial i reclamació com a conseqüència de la interrupció del subministrament elèctric produïda a Espanya el 28 d’abril de 2025.05/05/2025
El Ple del Tribunal acorda, en aplicació del que disposa l’article 32 de la Llei 39/2015, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, ampliar fins a les 23:59 hores del dia 5 de maig el termini de presentació dels recursos i reclamacions que vençia els dies 28, 29 i 30 d’abril de 2025.
Fes clic aquí per veure més informació -
Acord del Consell de Ministres pel qual es determina l’ampliació dels terminis administratius afectats pel tall de subministrament.30/04/2025
El Consell de Ministres ha aprovat l’Acord pel qual es determina l’aplicació de l’ampliació de termes i terminis administratius com a conseqüència de la interrupció generalitzada del subministrament elèctric ocorreguda el 28 d’abril de 2025. En concret, s’autoritza a les administracions públiques a estendre el termini afectat fins al límit màxim de les 00:00 hores del 6 de maig de 2025. La mesura és d’aplicació en tot el sector públic, és a dir, en l’Administració General de l’Estat, en les administracions autonòmiques, en les entitats locals i en el sector públic institucional.
Fes clic aquí per veure més informació -
RECOMANACIÓ de la Junta Consultiva de Contractació Pública de l’Estat sobre l’ampliació de terminis en la tramitació dels contractes públics com a conseqüència del tall elèctric ocorregut a Espanya el 28 d’abril de 202529/04/2025
Fes clic aquí per veure més informació -
AVÍS IMPORTANT SOBRE EL TRASLLAT DE LA GESTIÓ DE L’ACORD MARC 23/2021 DE SUBMINISTRAMENT D’ENERGIA ELÈCTRICA DES DE CONECTA-CENTRALITZACIÓ A L’APLICACIÓ AUNA.25/04/2025
A partir del 12 de maig de 2025 la tramitació de noves propostes d’adjudicació de l’acord marc 23/2021 es farà en AUNA. Per a aquelles propostes la tramitació de les quals s’haguera iniciat anteriorment a través de Conecta-Centralització, la data límit per a l’enviament a la DGRCC serà el proper 30 de maig de 2025. A partir d’aquest moment, només es podran remetre les propostes d’adjudicació a través d’AUNA. Podrà trobar l’enllaç per a accedir a l’aplicació, la informació relativa als requisits tècnics per al seu ús i els manuals d’usuari a través de la següent pàgina: https://contratacioncentralizada.gob.es/como-comprar . Si té qualsevol altra dubte al respecte, pot posar-se en contacte a través del telèfon 91 59 55 706 o el correu electrònic atencionusuariosDGRCC@hacienda.gob.es.
Fes clic aquí per veure més informació -
AVÍS IMPORTANT SOBRE LA FINALITZACIÓ DEL CONTRACTE CENTRALITZAT PER AL SERVEI D’AVALUACIÓ EX POST DE L’EFICÀCIA DE LES CAMPANYES DE PUBLICITAT INSTITUCIONAL22/04/2025
Es recorda que el proper 31 de juliol de 2025 finalitza la pròrroga del contracte centralitzat per al servei d’avaluació ex post de l’eficàcia de les campanyes de publicitat institucional.
Fes clic aquí per veure més informació -
Entrada en vigor dels lots 4 i 8 de l’Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d’ordinadors d’escriptori, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball15/04/2025
El 16 d’abril de 2025 entraran en vigor els lots 4 i 8 (ordinadors portàtils superior i monitors de 24 polzades, respectivament) del nou Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d’ordinadors d’escriptori, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Expte. 2023/113). Per a la gestió de l’acord marc, així com dels contractes basats en el mateix, s’utilitzarà l’aplicació informàtica AUNA.
Fes clic aquí per veure més informació

