Acord marc

Subministrament de vehicles turismes
AM 14/2022Descripció
L'objecte de l'acord marc és el subministrament de vehicles turisme i vehicles pick-up, així com els elements d'equipament addicional i kits d'adaptació, quan així resulti necessari, per al compliment de les finalitats que tinguin encomanats els diferents Ministeris, Organismes i Entitats destinataris dels mateixos.
L'objecte de l'acord marc es divideix en els següents lots:
- Lot 1: Vehicle compacte L1 (longitud exterior ≥ 3.400 mm i < 4.200 mm)
- Lot 2: Vehicle compacte L2 (longitud exterior ≥ 4.200 mm i < 4.550 mm)
- Lot 3: Vehicle compacte L3 (longitud exterior ≥ 4.550 mm)
- Lot 4: Vehicle berlina
- Lot 5: Vehicle todocamino 4x4
- Lot 6: Vehicle tot terreny
- Lot 7: Vehicle tipus pick-up
Aquest és un acord marc amb tots els termes definits i l'adquisició es realitzarà a qualsevol dels productes adjudicats en funció de les necessitats dels organismes destinataris. L'adjudicació dels contractes basats es realitzarà convocant a les parts a una nova licitació o sense nova licitació, segons l'establert en la clàusula 31.2 del Plec de Clàusules Administratives Particulars (PCAP).
Adhesió d'organismes
Segons el previst en els articles 228.3 i 229.3 de la LCSP, podran adherir-se a aquest acord marc les entitats que figuren en l'Annex I del PCAP mitjançant la conclusió del corresponent acord amb la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació.
Llistat d'articles i preus
Consulta els vehicles turismes adjudicats.
Actualitzacions de catàleg
Consulteu les actualitzacions del catàleg
Adjudicataris
Consulta les empreses adjudicatàries d'aquest acord marc en el cercador del catàleg.
Durada
La durada inicial d’aquest acord marc és de 2 anys, a partir del 7 de setembre de 2022 per a tots els lots, i pot ser prorrogat fins a un màxim de 2 anys.
Aquest acord marc ha estat prorrogat fins al 6 de setembre de 2026 o fins a la data anterior a l’entrada en vigor d’un nou acord marc de subministrament de vehicles turismes, si aquesta fos anterior.
Responsable de l'AM
Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros de carácter Operativo
Contacte
Email: automocion@hacienda.gob.es
Documents Associats
- 1.Instruccions per a la tramitació de contractes basats
- 2.1.Model general de Memòria justificativa
- 2.2.Model específic de Memòria justificativa finançament PRTR
- 3.1. Document de licitació modelo general
- 3.2. Document de licitació modelo cascada
- 3.3. Document de licitació modelo unitats mínimes
- 3.4.Modelo PPT para kits NO definits
- 4.1. Modelo Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre. Signants segons Annex III.C d'aquesta Ordre
- 4.2. Modelo Ordre HFP/55/2023, de 24 de gener. Signants segons article 3 d'aquesta Ordre
- 5. Model per sol·licitar la DACI a l'òrgan de contractació (Contractes basats PRTR àmbit obligatori)