Acord marc

Subministraments de motocicletes i ATV/QUADS
AM 19/2022Descripció
L'objecte de l'acord marc és el subministrament de motocicletes i ATV/QUADS, així com els elements d'equipament addicional i kits d'adaptació, quan així resulti necessari, per al compliment de les finalitats que tinguin encomanats els diferents Ministeris, Organismes i Entitats destinataris dels mateixos.
L'objecte de l'acord marc es divideix en els següents lots:
- Lot 1: Motocicleta de carretera
- Lot 2: Motocicleta tot terreny
- Lot 3: Tricicles i cuatriciclos
Est és un acord marc amb tots els termes definits i l'adquisició es realitzarà a qualsevol dels productes adjudicats en funció de les necessitats dels organismes destinataris. L'adjudicació dels contractes basats es realitzarà convocant a les parts a una nova licitació o sense nova licitació, segons l'establert en la clàusula 31.2 del Plec de Clàusules Administratives Particulars (PCAP).
Adhesió d'organismes
Segons el previst en els articles 228.3 i 229.3 de la LCSP, podran adherir-se a aquest acord marc les entitats que figuren en l'Annex I del PCAP mitjançant la conclusió del corresponent acord amb la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació.
Gestió de l'Acord marc i dels contractes basats en el mateix.
Per a la gestió de l'acord marc 19/2022, així com dels contractes basat en el mateix s'utilitzarà l'aplicació informàtica AUNA. https://app.serviciosinternos.hacienda.gob.es/Auna/
Llistat d'articles i preus
Consulta les motocicletes i ATV/QUADS adjudicats.
Actualitzacions de catàleg
Consulti les actualitzacions de catàleg
Adjudicataris
Consulta les empreses adjudicatàries d'aquest acord marc en el cercador del catàleg.
Durada
La durada inicial d’aquest acord marc és de 2 anys, a partir del 25 d’abril de 2023 per als lots 2 i 3 i de l’1 de novembre de 2023 per al lot 1, i pot ser prorrogat fins a un màxim de 2 anys.
Els lots 2 i 3 han estat prorrogats fins al 24 d’abril de 2026.
El lot 1 ha estat prorrogat fins al 31 d’octubre de 2026.
Responsable de l'AM
Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros de carácter Operativo
Contacte
Email: amautomocion@hacienda.gob.es
Documents Associats
- 1.Model per sol·licitar la DACI a l'òrgan de contractació (Contractes basats PRTR àmbit obligatori)
- 2.1.Model general de Memòria justificativa
- 2.2.Model específic de Memòria justificativa finançament PRTR
- 3.1.Document de licitació modelo general
- 3.2.Document de licitació modelo cascada
- 3.3.Document de licitació modelo unitats mínimes
- 3.4.Modelo PPT para kits NO definits
- 4.1.Modelo Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre. Signants segons Annex III.C d'aquesta Ordre
- 4.2.Modelo Ordre HFP/55/2023, de 24 de gener. Signants segons article 3 d'aquesta Ordre
- 5.Model per sol·licitar la DACI a l'òrgan de contractació (Contractes basats PRTR àmbit obligatori)
- 6. Resolució de 19 d'abril de 2023 de la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació per la qual s'autoritza la utilització de l'aplicació informàtica AUNA com a eina de gestió de l'acord marc i dels contractes basat de subministrament de motocicletes i ATV/QUADS
- 7. Mesures dirigides a Adherits a AM 19/2022 per garantir el compliment de l'art. 229.6 LCSP