Acord marc

Subministraments de motocicletes i ATV/QUADS

AM 19/2022
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 2022/46
Tipus d'AM: Suministros

Descripció

L'objecte de l'acord marc és el subministrament de motocicletes i ATV/QUADS, així com els elements d'equipament addicional i kits d'adaptació, quan així resulti necessari, per al compliment de les finalitats que tinguin encomanats els diferents Ministeris, Organismes i Entitats destinataris dels mateixos.

L'objecte de l'acord marc es divideix en els següents lots:

  • Lot 1: Motocicleta de carretera
  • Lot 2: Motocicleta tot terreny
  • Lot 3: Tricicles i cuatriciclos

Est és un acord marc amb tots els termes definits i l'adquisició es realitzarà a qualsevol dels productes adjudicats en funció de les necessitats dels organismes destinataris. L'adjudicació dels contractes basats es realitzarà convocant a les parts a una nova licitació o sense nova licitació, segons l'establert en la clàusula 31.2 del Plec de Clàusules Administratives Particulars (PCAP).

Adhesió d'organismes

Segons el previst en els articles 228.3 i 229.3 de la LCSP, podran adherir-se a aquest acord marc les entitats que figuren en l'Annex I del PCAP mitjançant la conclusió del corresponent acord amb la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació.

Gestió de l'Acord marc i dels contractes basats en el mateix.

Per a la gestió de l'acord marc 19/2022, així com dels contractes basat en el mateix s'utilitzarà l'aplicació informàtica AUNA. https://app.serviciosinternos.hacienda.gob.es/Auna/

 

Llistat d'articles i preus

Consulta les motocicletes i ATV/QUADS adjudicats.

Actualitzacions de catàleg

Consulti les actualitzacions de catàleg

Adjudicataris

Consulta las empresas adjudicatarias de este acuerdo marco en el buscador del catálogo.

Durada

La duración inicial de este acuerdo marco es de 2 años, a partir del 25 de abril de 2023 para los lotes 2 y 3 y del 1 de noviembre del 2023 para el lote 1, pudiendo ser prorrogados hasta un máximo de 2 años.

Los lotes 2 y 3, han sido prorrogados hasta el 24 de abril de 2026.

El lote 1 ha sido prorrogado hasta el 31 de octubre de 2026.

Responsable de l'AM

Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros de carácter Operativo

Contacte

Email: amautomocion@hacienda.gob.es

Resolem els teus dubtes