Acord marc

Subministrament d'equips audiovisuals
AM 12/2021Descripció
Lobjecte del contracte és el subministrament dequips audiovisuals.
Aquest és un acord marc que no té tots els seus termes definits, per la qual cosa per a l'adjudicació dels contractes basats els organismes peticionaris han de convocar sempre una segona licitació.
Adhesió d'organismes
Segons el que preveuen els articles 228.3 i 229.3 de la LCSP, podran adherir-se a aquest acord marc les entitats que figuren a l'Annex I del PCAP mitjançant la conclusió del corresponent acord amb la Direcció General de Racionalització i Centralització de la Contractació.
Gestió de l'Acord marc i dels contractes basats en aquest.
Per a la gestió de l'acord marc 21/2020, així com dels contractes que s'hi basen s'utilitzarà l'aplicació informàtica AUNA.
Llistat d'articles i preus
No hi ha llistat darticles perquè és un acord marc no detallat amb segona licitació obligatòria. Els productes que es poden adquirir mitjançant aquest acord marc s'engloben en dos lots:
- Lot 1: Sistemes audiovisuals
- Lot 2: Videocàmeres i càmeres fotogràfiques portàtils
Queden fora de làmbit daquest acord marc els contractes per al subministrament dels béns indicats el valor estimat dels quals sigui igual o inferior a 5.000,00 euros, exclòs IVA.
Adjudicataris
Consulta les empreses adjudicatàries d'aquest acord marc al cercador del catàleg.
En aquest cas, no és possible veure articles adjudicats perquè es tracta d'un acord marc no detallat amb segona licitació obligatòria.
Durada
La durada inicial daquest acord marc és de 2 anys, des de l1 de maig 2023 per a tots els lots. L'acord marc podrà ser prorrogat una o diverses vegades abans de la finalització del mateix, fins a un màxim de dos anys.
Amb data 17 de gener de 2025 s'ha acordat la pròrroga de l'Acord Marc fins al 30 d'abril de 2026, o fins a la data anterior a l'entrada en vigor d'un nou acord marc de subministrament d'equips audiovisuals si aquesta fos anterior.
Responsable de l'AM
Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros de carácter Operativo
Contacte
Email: amaudiovisuales@hacienda.gob.es
Documents Associats
- 1. Instruccions per a la tramitació de contractes basats
- 2. Mesures dirigides a les entitats adherides a l'acord marc en compliment del previst en l'article 229.6 de la LCSP
- 3. Document de licitació modelo general
- 4. Model d'oferta
- 5. Certificat relatiu al compliment de l'art. 126. “Regles per a l'establiment de les prescripcions tècniques”, de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic
- 6. Models DACI
- 6.1. Modelo Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre. Signants segons Annex III.C d'aquesta Ordre
- 6.2. Modelo Ordre HFP/55/2023, de 24 de gener. Signants segons article 3 d'aquesta Ordre
- 7. Model per sol·licitar la DACI a l'òrgan de contractació (Contractes basats PRTR àmbit obligatori)
- 8. Nota informativa contractes de valor benvolgut igual o inferior a 5.000 euros
- 9. Resolució de 27 d'abril de 2023 de la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació per la qual s'autoritza la utilització de l'aplicació informàtica AUNA com a eina de gestió de l'acord marc i dels contractes basats per al subministrament d'equips audiovisuals