Acord marc

Subministrament d'equips audiovisuals
AM 12/2021Descripció
L'objecte del contracte és el subministrament d'equips audiovisuals.
Est és un acord marc que no té tots els seus termes definits pel que per a l'adjudicació dels contractes basats els organismes peticionaris han de convocar sempre una segona licitació.
Adhesió d'organismes
Segons el previst en els articles 228.3 i 229.3 de la LCSP, podran adherir-se a este acord marc les entitats que figuren en l'Annex I del PCAP mitjançant la conclusió del corresponent acord amb la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació.
Gestió de l'Acord marc i dels contractes basats en el mateix.
Per a la gestió de l'acord marc 21/2020, així com dels contractes basat en el mateix s'utilitzarà l'aplicació informàtica AUNA.
Llistat d'articles i preus
No hi ha llistat d'articles perquè és un acord marc no detallat amb segona licitació obligatòria. Els productes que es poden adquirir a través d'este acord marc s'engloben en dos lots:
- Lot 1: Sistemes audiovisuals
- Lot 2: Càmeres de vídeo i càmeres fotogràfiques portàtils
Queden fora de l'àmbit d'este acord marc els contractes per al subministrament dels béns indicats el valor benvolgut dels quals siga igual o inferior a 5.000,00 euros, exclòs IVA.
Adjudicataris
Consulta les empreses adjudicatàries d'este acord marc en el buscador del catàleg.
En este cas no és possible veure articles adjudicats perquè es tracta d'un acord marc no detallat amb segona licitació obligatòria.
Durada
La durada inicial d'este acord marc és de 2 anys, des de l'1 de maig 2023 per a tots els lots. L'acord marc podrà ser prorrogat una o diverses vegades abans de la finalització del mateix, fins a un màxim de dos anys.
Amb data 17 de gener de 2025 s'ha acordat la pròrroga de l'Acord Marc fins al 30 d'abril de 2026, o fins a la data anterior a l'entrada en vigor d'un nou acord marc de subministrament d'equips audiovisuals si aquesta fos anterior.
Responsable de l'AM
Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros de carácter Operativo
Contacte
Email: amaudiovisuales@hacienda.gob.es
Documents Associats
- 1. Instruccions per a la tramitació de contractes basats
- 2. Mesures dirigides a les entitats adherides a l'acord marc en compliment del previst en l'article 229.6 de la LCSP
- 3. Document de licitació modele general
- 4. Model d'oferta
- 5. Certificat relatiu al compliment de l'art. 126. “Regles per a l'establiment de les prescripcions tècniques”, de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic
- 6. Models DACI
- 6.1. Modele Orde HFP/1030/2021, de 29 de setembre. Firmant segons Annex III.C d'aquest Orde
- 6.2. Modele Orde HFP/55/2023, de 24 de gener. Firmant segons article 3 d'aquest Orde
- 7. Model per a sol·licitar la DACI a l'òrgan de contractació (Contractes basats PRTR àmbit obligatori)
- 8. Nota informativa contractes de valor benvolgut igual o inferior a 5.000 euros
- 9. Resolució de 27 d'abril de 2023 de la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació per la qual s'autoritza la utilització de l'aplicació informàtica AUNA com a ferramenta de gestió de l'acord marc i dels contractes basats per al subministrament d'equips audiovisuals