Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Acord marc

Subministrament d'ordinadors de taula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball

AM 02/2023
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 2023/113
Tipus d'AM : Suministros

Descripció

La celebració del present acord marc té per objecte el subministrament d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils i monitors i els seus elements complementaris declarats de contractació centralitzada d'acord amb el que disposa l'article 1.b) de l'Ordre EHA/1049/2008, de 10 d'abril, de declaració de béns i serveis de contractació centralitzada.
Els béns objecte d'adquisició a través del present acord marc es divideixen en deu lots i són els següents:

  • Lot 1: Ordinadors de sobretaula estàndard
  • Lot 2: Ordinadors de sobretaula superior
  • Lot 3: Ordinadors portàtils estàndard
  • Lot 4: Ordinadors portàtils superior
  • Lot 5: Ordinadors portàtils ultralleugers estàndard
  • Lot 6: Ordinadors portàtils ultralleugers superior
  • Lot 7: Ordinadors portàtils dos en un
  • Lot 8: Monitors de 23,6 polzades
  • Lot 9: Monitors de 27 polzades
  • Lot 10: Altres solucions del lloc de treball

Els lots 1 a 9 permetran l'adquisició dels productes i elements complementaris que es seleccionen en el procediment de licitació de l'acord marc.
El lot 10 possibilitarà l'adquisició i instal·lació de béns que necessiten requisits tècnics essencials no satisfets pels productes adjudicats en els lots precedents; hagin d'adaptar la modalitat de la seva adquisició o requereixin que l'entrega dels ordinadors, portàtils i/o monitors es realitzi conjuntament amb altres subministraments sempre que aquests siguin indispensables per completar la dotació dels llocs de treball, no constitueixin l'objecte principal del contracte i es lliurin amb els béns principals.

Llistat d'articles i preus

Consulta d'ordinadors de taula, ordinadors portàtils i monitors adjudicats.

Actualitzacions de catàleg

Consulteu les actualitzacions del catàleg.

Adjudicataris

Consulta les empreses adjudicatàries d'este acord marc en el buscador del catàleg.

Durada

Els lots 2, 5, 6, 7, 9 i 10 d'aquest acord marc van entrar en vigor el 15 de febrer de 2025.
El lot 3 d'este acord marcari va entrar en vigor el 15 de març de 2025.

Els lots 4 i 8 van entrar en vigor el 16 d’abril de 2025.
Per últim, el lot 1 va entrar en vigor el 19 de juny de 2025.

Responsable de l'AM

Subdirección General de Contratación Centralizada de Tecnologías

Contacte

Email: am02.sgcctecnologias@hacienda.gob.es

Resolem els teus dubtes