A través da aplicación CONECTA-CENTRALIZACIÓN pódense realizar de forma electrónica e segura as distintas xestións relacionadas coa contratación de produtos e servizos dispoñibles nos acordos marco e sistemas dinámicos de adquisición en vigor.
Tamén, e en base ao compromiso de transparencia que adquiriu esta Dirección Xeral, é posible consultar o catálogo aberto de todos os produtos e servizos dispoñibles no Sistema Estatal de Contratación Centralizada.
CONECTA foi aprobado por Resolución da Dirección Xeral de Patrimonio do Estado, do 16 de maio de 2005. Debido á súa antigüidade, así como aos continuos cambios funcionais desde a súa posta en produción, necesarios para a súa adecuación á evolución do modelo de contratación centralizada, os cambios normativos en materia de contratación, seguridade, protección de datos ou accesibilidade, CONECTA presenta un alto nivel de obsolescencia tecnolóxica e escasa mantenibilidad.
Desde a configuración inicial de CONECTA o número de servizos e subministracións declaradas de contratación centralizada, os contratos adxudicados anualmente e o número de usuarios, experimentaron un elevado incremento. Á súa vez, a tecnoloxía sobre a que foi desenvolvida esta ferramenta quedou obsoleta, facendo necesaria a súa paulatina migración cara a unha nova ferramenta, AUNA, que permitirá novas funcionalidades e en cuxo desenvolvemento se veu traballando durante os últimos anos.
A substitución de CONECTA por AUNA, realizarase de forma progresiva a partir de 2023. Esta estratexia implica que ambos os sistemas estarán en funcionamento de forma simultánea durante un período de tempo.
Ambas as aplicacións permiten realizar os seguintes trámites:
Para cidadáns/as:
Consulta do catálogo aberto de produtos e servizos de contratación centralizada.
Para os organismos públicos usuarios do sistema:
Comprar produtos ou servizos.
Consulta do catálogo de produtos e servizos de contratación centralizada.
Comparar os produtos existentes.
Enviar electronicamente as solicitudes de produtos e servizos.
Realizar o seguimento do estado das solicitudes realizadas.
Recibir notificacións relativas ás solicitudes de produtos e servizos.
Para as empresas adxudicatarias:
Enviar electronicamente as propostas de actualización dos produtos ou servizos adxudicados.
Xestionar altas, baixas e modificacións de usuarios.
Consultar aqueles contratos baseados e/ou específicos dos que sexan adxudicatarias.
Manuais e guías de usuario
CONECTA-CENTRALIZACIÓN:
Manuais de usuario para empresas
Manuais para organismos
Manuais técnicos
AUNA:
Manuais de usuario para empresas
Manuais de usuario para organismos
NOTA: Nota importante para administradores de organismos Conecta-Auna
NOTA: En caso de non acceder á pantalla inicial de la aplicación AUNA comprobe co seu departamento de IT que o seu organismo dispón de conexión á Rede SARA:
Se dispón de conexión á Rede SARA: para incidencias de funcionamiento e comprobacións técnicas, diríjase a incidencias.redsara@correo.correo.gob.es.
Se non dispón de conexión á Rede SARA e desexa xestionala, acceda a https://administracionelectronica.gob.es/ctt/redsara/descargas para máis información e póngase en contacto con secretaria.redsara@correo.correo.gob.es.