Ogasun Ministerioaren logotipoa
Kontratazio zentralizatua

Izapidetze elektronikoko sistemak

KONEKTA-ZENTRALIZAZIOA aplikazioaren bidez, modu elektroniko eta seguruan egin daitezke indarrean dauden esparru-akordioetan eta erosketa-sistema dinamikoetan eskuragarri dauden produktuak eta zerbitzuak kontratatzearekin lotutako kudeaketak.

Halaber, eta Zuzendaritza Nagusi honek hartu duen gardentasun-konpromisoan oinarrituta, Kontratazio Zentralizatuaren Estatuko Sisteman eskuragarri dauden produktu eta zerbitzu guztien katalogo irekia kontsulta daiteke.

CONECTA Estatuko Ondarearen Zuzendaritza Nagusiaren 2005eko maiatzaren 16ko Ebazpenaren bidez onartu zen. Haren antzinatasuna dela eta, eta ekoizten hasi zenetik izan dituen etengabeko aldaketa funtzionalak direla eta (aldaketa horiek beharrezkoak dira kontratazio-eredu zentralizatuaren bilakaerara egokitzeko), kontratazioaren, segurtasunaren, datuen babesaren edo irisgarritasunaren arloko arau-aldaketak direla eta, CONECTAk zaharkitze teknologiko handia eta iraunkortasun eskasa du.

CONECTAren hasierako konfiguraziotik kontratazio zentralizatukotzat jotako zerbitzuen eta horniduren kopurua, urtero esleitutako kontratuak eta erabiltzaileen kopurua asko hazi dira. Era berean, tresna hau garatu zen teknologia zaharkituta geratu da, eta beharrezkoa da pixkanaka tresna berri baterantz migratzea, AUNA, funtzionalitate berriak ahalbidetuko dituena eta azken urteetan garatzen aritu dena.

KONEKTAren ordez AUNA jarriko da, pixkanaka, 2023tik aurrera. Estrategia horrek esan nahi du bi sistemak aldi berean martxan egongo direla aldi berean.

Bi aplikazioek izapide hauek egiteko aukera ematen dute:

  • Herritarrentzat:

    • Kontratazio zentralizatuko produktuen eta zerbitzuen katalogo irekia kontsultatzea.

  • Sistema erabiltzen duten erakunde publikoentzat:

    • Produktuak edo zerbitzuak erostea.

    • Kontratazio zentralizatuko produktuen eta zerbitzuen katalogoa kontsultatzea.

    • Dauden produktuak alderatzea.

    • Produktu eta zerbitzuen eskaerak elektronikoki bidaltzea.

    • Egindako eskaeren egoeraren jarraipena egitea.

    • Produktu eta zerbitzuen eskaerei buruzko jakinarazpenak jasotzea.

  • Enpresa esleipendunentzat:

    • Esleitutako produktuak edo zerbitzuak eguneratzeko proposamenak elektronikoki bidaltzea.

    • Erabiltzaileen altak, bajak eta aldaketak kudeatzea.

    • Esleipendun diren kontratu oinarridunak eta/edo espezifikoak kontsultatzea.

Erabiltzailearen eskuliburuak eta gidak