Contracte centralitzat

Serveis de neteja integral d'immobles del sector públic estatal situats en la Comunitat de Madrid
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 2023/59Descripció
L'objecte del contracte centralitzat és la prestació dels serveis de neteja integral d'immobles, ja siguin edificis, locals o dependències situats en la Comunitat de Madrid, adscrits als Ministeris, Organismes i Ens de l'Administració General de l'Estat. Inclou les següents prestacions:
- Servei de neteja de tota la superfície, sobre rasant i baix rasant, interior i exterior, incloent, segons les característiques de cada immoble, neteja en façanes, tancaments de vidre i cobertes
- Servei de recollida separada de residus i trasllat al punt net o local de magatzematge dels residus de cada seu, o si escau, al lloc indicat per a la seva retirada pels serveis de l'Ajuntament
- Servei de bugaderia i tintoreria
- Servei de desinfecció, desinsectació i desratització
- Servei de col·locació i retirada d'unitats higiènic sanitàries, de contenidors de residus hospitalaris i de contenidors per a objectes punxants i tallants a les seus que disposin de gabinets mèdics
Es divideix en 15 lots:
- Lot 1: Mº d'Afers exteriors, Unió Europea i Cooperació
- Lot 2: Mº de Justícia
- Lot 3: Mº de Defensa
- Lot 4: Mº d'Hisenda i Funció Pública
- Lot 5: Mº de l'Interior
- Lot 6: Mº de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana
- Lot 7: Mº d'Educació i Formació Professional; Mº Cultura i Esport
- Lot 8: Mº de Treball i Economia Social
- Lot 9: Mº d'Indústria, Comerç i Turisme; Mº d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital; Mº de Ciència i Innovació; Mº d'Universitats
- Lot 10: Mº d'Agricultura, Pesca i Alimentació
- Lot 11: Mº per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic
- Lot 12: Mº de la Presidència, Relacions amb les Corts i Memòria Democràtica; Mº de Política Territorial
- Lot 13: Mº de Sanitat; Mº de Drets Socials i Agenda 2030; Mº de Consum; Mº d'Igualtat
- Lot 14: Mº d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions
- Lot 15: Organismes Públics de Recerca i Laboratoris
El contracte engloba:
- Els departaments ministerials
- 40 Organismes Autònoms
- 9 Agències (AECID, AESA, AESF, CELAD, AEMET, AEBOE, AEMPS, CSIC, AEI)
- 6 Entitats Gestores, Serveis Comuns i ens depenents de la Seguretat Social (INSS, INGESA, IMSERSO, TGSS, GISS, ISM)
- 3 Entitats de dret públic (AEAT, Institut Cervantes, Consell Econòmic i Social)
- 4 Autoritats administratives independents (Consell de Seguretat Nuclear, Consell de Transparència i Bon Govern, Autoritat Independent de Responsabilitat Fiscal, Comissió dels Mercats i la Competència)
Lots
Lot | Adjudicatari | Pressupost de licitació ** | Import d'adjudicació ** | Entrada en vigor | Finalització | Termini d'execució |
---|---|---|---|---|---|---|
Lote 1 | CEJAL LIMPIEZAS S.L. | 6.039.864,32 € | 5.496.276,52 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 2 | UTE SENIOR-INTEGRA | 8.283.016,14 € | 7.037.416,82 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 3 | OPTIMA FACILITY SERVICES, S.L. | 24.058.231,24 € | 17.915.839,34 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 4 | LACERA SERVICIOS Y MANTENIMIENTO, S.A. | 26.685.242,02 € | 20.715.016,72 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 5 | MITIE FACILITIES SERVICES, S.A.U. | 9.009.705,94 € | 7.932.959,05 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 6 | SACYR FACILITIES, S.A. | 11.094.052,69 € | 9.247.370,08 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 7 | LACERA SERVICIOS Y MANTENIMIENTO, S.A. | 8.167.070,48 € | 6.780.147,75 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 8 | CEJAL LIMPIEZAS S.L | 9.623.122,80 € | 7.987.191,92 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 9 | CEJAL LIMPIEZAS S.L. | 15.658.922,22 € | 12.840.316,21 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 10 | UTE TEAMDIVER | 7.215.071,38 € | 5.704.731,34 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 11 | FISSA FINALIDAD SOCIAL, S.L. | 6.332.085,66 € | 5.271.841,52 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 12 | MITIE FACILITIES SERVICES, S.A.U. | 12.137.014,74 € | 9.777.528,73 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 13 | LACERA SERVICIOS Y MANTENIMIENTO, S.A. | 13.810.551,81 € | 10.413.909,99 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 14 | UTE SENIOR-INTEGRA | 20.425.778,03 € | 16.615.495,04 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
Lote 15 | OPTIMA FACILITY SERVICES, S.L. | 27.533.710,42 € | 24.081.155,55 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 mesos |
* El valor estimat és el valor del contracte sense IVA ni altres impostos però incloent pròrrogues i possibles modificacions del contracte.
** El pressupost de licitació i l'import d'adjudicació inclouen IVA i altres impostos però no inclouen pròrrogues ni possibles modificacions del contracte.
Durada
La durada inicial d'aquest contracte és de 24 mesos per a tots els lots, des de l'1 de gener de 2024 fins al 31 de desembre de 2025, amb possibilitat de pròrroga per un termini màxim total de 24 mesos.
Responsable del contracte
Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros de carácter Operativo
Contacte
Email: ctlimpieza@hacienda.gob.es