Acord marc

Serveis de compra d'espais a mitjans de comunicació i altres suports publicitaris per a la difusió de les campanyes de publicitat institucional

AM 50/2023
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 2023/01
Tipus d'AM: Suministros

Descripció

L'objecte de l'acord marc és la prestació dels serveis de compra d'espais en mitjans de comunicació i altres suports publicitaris, per a la materialització de les campanyes de publicitat institucional, cosa que inclou els serveis següents:

  • L'estratègia i la planificació de la compra d'espais en mitjans de comunicació i altres suports publicitaris per a les campanyes de publicitat institucional promogudes pels organismes destinataris de l'acord marc.
  • Adaptació de la creativitat.
  • La contractació dels espais publicitaris.
  • Accions que potenciïn els objectius de les campanyes de publicitat.
  • Assessorament tècnic.
  • El seguiment i el control de les campanyes de publicitat institucional i de tota mena d'accions publicitàries abans esmentades.
  • Realitzar una memòria detallada a la finalització de la campanya.
  • La posada a disposició de lAdministració dels informes tècnics deines danàlisi, planificació, seguiment i resultats de campanyes, així com dels recursos humans necessaris per a la correcta execució de les prestacions objecte de cada contracte basat.

Aquest és un acord marc que no té tots els seus termes definits, per la qual cosa per a l'adjudicació dels contractes basats els organismes peticionaris han de convocar sempre una segona licitació.

L'objecte de l'acord marc es desglossa en els lots següents:

  • Lot 1.- Serveis de compra d'espais publicitaris d'aquelles campanyes que incloguin difusió al mitjà televisió.
  • Lot 2.- Serveis de compra d'espais publicitaris d'aquelles campanyes que no incloguin difusió al mitjà televisió.

Llistat d'articles i preus

Llistat de productes

Adjudicataris

Consulta les empreses adjudicatàries d'aquest acord marc al cercador del catàleg.

Durada

La durada del Lot 1 i del Lot 2 daquest acord marc és de 2 anys, des del 19/12/2023 al 18/12/2025.

Responsable de l'AM

Subdirección General de Gestión Presupuestaria y Asuntos Generales

Contacte

Email: ampublicidad@hacienda.gob.es

Resolem els teus dubtes