A través da aplicación AUNA pódense realizar de forma electrónica e segura as distintas xestións relacionadas coa contratación de produtos e servizos dispoñibles nos acordos marco e sistemas dinámicos de adquisición vixentes.
Así mesmo, e en base ao compromiso de transparencia adquirido por esta Dirección Xeral, é posible consultar o catálogo aberto de todos os produtos e servizos dispoñibles no sistema estatal de contratación centralizada.
A través de AUNA pódense realizar os seguintes trámites:
Para cidadáns/as:
Consulta do catálogo aberto de produtos e servizos de contratación centralizada.
Para os organismos públicos usuarios do sistema:
Comprar produtos ou servizos.
Consulta do catálogo de produtos e servizos de contratación centralizada.
Comparar os produtos existentes.
Enviar electronicamente as solicitudes de produtos e servizos.
Realizar o seguimento do estado das solicitudes realizadas.
Recibir notificacións relativas ás solicitudes de produtos e servizos.
Para as empresas adxudicatarias:
Enviar electronicamente as propostas de actualización dos produtos ou servizos adxudicados.
Xestionar altas, baixas e modificacións de usuarios.
Consultar aqueles contratos baseados e/ou específicos dos que sexan adxudicatarias.
Manuais e guías de usuario
Manuais de usuario para organismos en AUNA
Guía de tramitación de propostas de adxudicación para organismos obrigados
Guía de tramitación de propostas de adxudicación para organismos adheridos a acordos marco LCSP
NOTA: Nota importante para administradores de organismos Auna
NOTA: En caso de non acceder á pantalla inicial de la aplicación AUNA comprobe co seu departamento de IT que o seu organismo dispón de conexión á Rede SARA:
Se dispón de conexión á Rede SARA: para incidencias de funcionamiento e comprobacións técnicas, diríjase a incidencias.redsara@correo.correo.gob.es.
Se non dispón de conexión á Rede SARA e desexa xestionala, acceda a https://administracionelectronica.gob.es/ctt/redsara/descargas para máis información e póngase en contacto con secretaria.redsara@correo.correo.gob.es.
Con anterioridade ao uso de AUNA, a xestión de compras de produtos e servizos no ámbito da contratación centralizada realizábase mediante CONECTA-CENTRALIZACIÓN, que pasou a ser unha aplicación só utilizable en modo de consulta das peticións e procesos tramitados ata ser completamente substituída por AUNA.
A través do uso de AUNA unifícanse e mellóranse as funcionalidades existentes, ofrecendo unha experiencia máis intuitiva, segura e de doado uso para o usuario. AUNA será a única aplicación dispoñible para a contratación de produtos e servizos centralizados, integrando e ampliando as capacidades que anteriormente ofrecía CONECTA.
Non obstante, os materiais de axuda de CONECTA-CENTRALIZACIÓN seguirán estando dispoñibles para consulta. Entre eles inclúense os seguintes:
CONECTA-CENTRALIZACIÓN:
Manuais de usuario para empresas
Manuais para organismos
Manuais técnicos