Quen somos

Quienes somos
 

A Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación é a unidade dependente da Subsecretaría do Ministerio de Facenda, que dirixe e xestiona o sistema estatal de contratación centralizada, como vía para a súa racionalización e mellora da súa eficiencia e transparencia. Este modelo non só xera aforros de natureza económica senón tamén outros derivados da redución de trámites e de cargas administrativas, estando aberto a todas as Administracións Públicas.

Misión

Impulso, xestión e mellora continua do sistema estatal de contratación centralizada.

Visión

Traballamos para a consolidación da contratación centralizada, como modelo de referencia baseado na sustentabilidade e calidade dos subministracións e servizos adquiridos, xunto coa mellora da eficiencia e rendibilidade do gasto público.

Valores

Calidade; Eficiencia; Igualdade de trato; Integridade; Libre concorrencia; Participación; Profesionalización; Responsabilidade; Simplificación; Sustentabilidade; Transparencia.

Valores Contratación centralizada