Acord marc

Subministrament de paper d'equips d'impressió, fotocopiadores, copiadores i multicopiadoras

AM 20/2023
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 2023/57
Tipus d'AM: Suministros

Descripció

L'objecte de l'acord marc és el subministrament de paper tallat grandàries DIN A-4 i DIN A-3, per a la seua utilització en fotocopiadores i equips d'impressió.

Els béns a subministrar en l'àmbit d'este acord marc es distribuïxen en dos lots:

• Lot 1 “Paper de fibra verge”

• Lot 2 “Paper reciclat”

Est és un acord marc amb tots els termes definits. En contractes amb valor benvolgut igual o superior a 10.000 € s'haurà de realitzar una segona licitació. Per a contractes basats el valor benvolgut dels quals siga inferior a 10.000 € podrà proposar-se l'adjudicació a l'empresa adjudicatària del lot que resulte més econòmica.

Llistat d'articles i preus

Consulta els articles d'este acord marc en el buscador del catàleg.

Actualitzacions de catàleg

Consulte les actualitzacions de catàleg

Adjudicataris

 

Consulta les empreses adjudicatàries d'este acord marc en el buscador del catàleg.

 

Durada

The framework agreement is valid for one year, from April 1, 2024 to March 31, 2025, having been extended for a period of one year, until March 31, 2026.

Responsable de l'AM

Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros para la Gestión de Inmuebles

Contacte

Email: papel.centralizado@hacienda.gob.es

Resolem els teus dubtes