Contrato centralizado

Servizos de limpeza integral de inmobles do sector público estatal situados na Comunidade de Madrid
Ficha na Plataforma de Contratación do Sector Público 2023/59Descrición
O obxecto do contrato centralizado é a prestación dos servizos de limpeza integral de inmobles, xa sexan edificios, locais ou dependencias situados na Comunidade de Madrid, adscritos aos Ministerios, Organismos e Entes da Administración Xeral do Estado. Inclúe as seguintes prestacións:
- Servizo de limpeza de toda a superficie, sobre rasante e baixo rasante, interior e exterior, incluíndo, segundo as características de cada inmoble, limpeza en fachadas, cerramentos de vidro e cubertas
- Servizo de recollida separada de residuos e traslado ao momento limpo ou local de almacenaxe dos residuos de cada sede, ou no seu caso, ao lugar indicado para a súa retirada polos servizos do Concello
- Servizo de lavandaría e tinturaría
- Servizo de desinfección, desinsectación e desratización
- Servizo de colocación e retirada de unidades hixiénico sanitarias, de colectores de residuos hospitalarios e de colectores para obxectos punzantes e cortantes nas sedes que dispoñan de gabinetes médicos
Divídese en 15 lotes:
- Lote 1: Mº de Asuntos Exteriores, Unión Europea e Cooperación
- Lote 2: Mº de Xustiza
- Lote 3: Mº de Defensa
- Lote 4: Mº de Facenda e Función Pública
- Lote 5: Mº do Interior
- Lote 6: Mº de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana
- Lote 7: Mº de Educación e Formación Profesional; Mº Cultura e Deporte
- Lote 8: Mº de Traballo e Economía Social
- Lote 9: Mº de Industria, Comercio e Turismo; Mº de Asuntos Económicos e Transformación Dixital; Mº de Ciencia e Innovación; Mº de Universidades
- Lote 10: Mº de Agricultura, Pesca e Alimentación
- Lote 11: Mº para a Transición Ecolóxica e o Reto Demográfico
- Lote 12: Mº da Presidencia, Relacións coas Cortes e Memoria Democrática; Mº de Política Territorial
- Lote 13: Mº de Sanidade; Mº de Dereitos Sociais e Axenda 2030; Mº de Consumo; Mº de Igualdade
- Lote 14: Mº de Inclusión, Seguridade Social e Migracións
- Lote 15: Organismos Públicos de Investigación e Laboratorios
O contrato engloba:
- Os departamentos ministeriais
- 40 Organismos Autónomos
- 9 Axencias (AECID, AESA, AESF, CELAD, AEMET, AEBOE, AEMPS, CSIC, AEI)
- 6 Entidades Xestoras, Servizos Comúns e entes dependentes da Seguridade Social (INSS, INGESA, IMSERSO, TGSS, GISS, ISM)
- 3 Entidades de dereito público (AEAT, Instituto Cervantes, Consello Económico e Social)
- 4 Autoridades administrativas independentes (Consello de Seguridade Nuclear, Consello de Transparencia e Bo Goberno, Autoridade Independente de Responsabilidade Fiscal, Comisión dos Mercados e a Competencia)
Lotes
Lote | Adxudicatario | Orzamento licitación ** | Importe de adxudicación ** | Entrada en vigor | Finalización | Prazo de execución |
---|---|---|---|---|---|---|
Lote 1 | CEJAL LIMPIEZAS S.L. | 6.039.864,32 € | 5.496.276,52 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 2 | UTE SENIOR-INTEGRA | 8.283.016,14 € | 7.037.416,82 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 3 | OPTIMA FACILITY SERVICES, S.L. | 24.058.231,24 € | 17.915.839,34 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 4 | LACERA SERVICIOS Y MANTENIMIENTO, S.A. | 26.685.242,02 € | 20.715.016,72 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 5 | MITIE FACILITIES SERVICES, S.A.U. | 9.009.705,94 € | 7.932.959,05 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 6 | SACYR FACILITIES, S.A. | 11.094.052,69 € | 9.247.370,08 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 7 | LACERA SERVICIOS Y MANTENIMIENTO, S.A. | 8.167.070,48 € | 6.780.147,75 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 8 | CEJAL LIMPIEZAS S.L | 9.623.122,80 € | 7.987.191,92 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 9 | CEJAL LIMPIEZAS S.L. | 15.658.922,22 € | 12.840.316,21 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 10 | UTE TEAMDIVER | 7.215.071,38 € | 5.704.731,34 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 11 | FISSA FINALIDAD SOCIAL, S.L. | 6.332.085,66 € | 5.271.841,52 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 12 | MITIE FACILITIES SERVICES, S.A.U. | 12.137.014,74 € | 9.777.528,73 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 13 | LACERA SERVICIOS Y MANTENIMIENTO, S.A. | 13.810.551,81 € | 10.413.909,99 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 14 | UTE SENIOR-INTEGRA | 20.425.778,03 € | 16.615.495,04 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
Lote 15 | OPTIMA FACILITY SERVICES, S.L. | 27.533.710,42 € | 24.081.155,55 € | 01/01/2024 | 31/12/2025 | 24 meses |
* O valor estimado é o valor do contrato sen IVE nin outros impostos, pero incluíndo prórrogas e posibles modificacións do contrato.
** O orzamento de licitación e o importe de adxudicación inclúen IVE e outros impostos pero non inclúen prórrogas nin posibles modificacións do contrato.
Duración
A duración inicial deste contrato é de 24 meses para todos os lotes, desde o 1 de xaneiro de 2024 ata o 31 de decembro de 2025, con posibilidade de prórroga por un prazo máximo total de 24 meses.
Responsable do contrato
Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros de carácter Operativo
Contacto
Email: ctlimpieza@hacienda.gob.es