Acordo marco

Subministración de elementos e sistemas de seguridade
AM 08/2021Descrición
O presente acordo marco ten por obxecto a subministración de sistemas e elementos de seguridade declarados de contratación centralizada conforme ao disposto no artigo 1, apartados f), j), k) e l) da Orde EHA/1049/2008, do 10 de abril, de declaración de bens e servizos de contratación centralizada.
Este acordo marco, como sistema de racionalización técnica, comprenderá a determinación dos produtos adxudicados ou empresas seleccionadas, en función do lote, así como as condicións xerais das subministracións e termos básicos aos que haberán de axustarse os contratos baseados no acordo marco.
Lotes:
O obxecto do acordo marco desagrégase nos seguintes lotes, atendendo ás distintas tipoloxías de elementos e sistemas de seguridade:
-
Lotes con non todos os termos estabelecidos – Sistemas de seguridade:
-
Lote 1: Sistemas de control de accesos e presenza, circuíto pechado de televisión e contra intrusión e anti furto.
-
Lote 2: Sistemas automáticos de detección e extinción de incendios.
-
Lote 3: Sistemas de alimentación eléctrica ininterrompida.
-
-
Lotes con todos os termos establecidos- Elementos de seguridade:
• Lote 4: Equipos de inspección por raios X.
• Lote 5: Arcos detectores de metais e detectores de metais portátiles.
• Lote 6: Caixas fortes autónomas, armarios de seguridade, armarios ignífugos e armeiros.
• Lote 7: Equipos de extinción de incendios.
• Lote 8: Destrutoras de documentos en soporte papel.
Listado de artigos e prezos
Consulta os elementos e sistemas de seguridade adxudicados.
Actualizacións do catálogo
Consulte as actualizacións de catálogo.
Adxudicatarios
Consulta as empresas adxudicatarias deste acordo marco no buscador do catálogo.
Duración
O prazo de vixencia do acordo marco será de dous anos, desde o 28/11/2022.
O acordo marco poderá ser prorrogado unha ou varias veces antes da finalización do mesmo, ata un máximo de dous anos. A prórroga será obrigatoria para o contratista cando fose preavisado con dous meses de antelación á finalización da vixencia do acordo marco. En caso contrario, a adopción do acordo de prórroga requirirá conformidade do contratista con carácter previo. En ningún caso poderá producirse a prórroga polo consentimento tácito das partes.
A duración total do acordo marco, incluídas prórrogas, non poderá exceder de catro anos.
Na data do 10 de setembro de 2025 acordouse a prórroga dos lotes deste acordo marco nas seguintes datas:
- Do 28 de novembro de 2025 ata o 27 de novembro de 2026 para os lotes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 e 8.
Gerente AM
Subdirección General de Contratación Centralizada de Tecnologías
Contacto
Email: entradasgcctecnologias@hacienda.gob.es
Documentos Asociados
- 1. Instrucións AM 08/2021 – Actualizado xaneiro de 2025
- 2. Anexo á proposta de adxudicación de contratos baseados sen segunda licitación
- 3. Documento de licitación Acordo Marco 08/2021 – Lotes 1 a 3 – Actualizado en xuño de 2025
- 4. Documento de licitación Acordo Marco 08/2021 – Lotes 4 A 8 – Actualizado outubro de 2023
- 5. Modelos de oferta
- 6. Exemplo para expedir xustificante do catálogo de Auna
- 7. Medidas para garantir o cumprimento do previsto nos pregos nos contratos tramitados por entidades adheridas
- 8.NOTA INFORMATIVA IMPORTES MENORES DE 15.000 €
- 9.Modelo para solicitar a DACI ao órgano de contratación (Contratos PRTR ámbito obrigatorio)