Para os efectos do peche do exercicio 2020, infórmase de que os documentos de licitación e as propostas de adxudicación de contratos baseados, cando os contratos sexan executados ou inicien a súa execución no presente exercicio, é dicir, os que non se xestionen mediante o procedemento de tramitación
Preme aquí para ver máis informaciónEn caso de remitir unha proposta de adxudicación dun contrato baseado nun acordo marco cuxa execución debe iniciarse no exercicio 2021, deberá terse en conta o especificado no seguinte documento.
Preme aquí para ver máis informaciónCon data 5 de outubro de 2020, aprobáronse novas instrucións para a tramitación dos contratos baseados no Acordo Marco 20/2019, de subministración de papel. As instrucións teñen 5 anexos que tamén están dispoñibles para a súa descarga.
Preme aquí para ver máis informaciónA partir do 30 de xuño, as sinaturas na aplicación CONECTA-CENTRALIZACIÓN realizaranse a través do módulo Autofirm@. Todos os usuarios de CONECTA-CENTRALIZACIÓN deben descargar e instalar o módulo Autofirm@ desde a páxina do Portal de Administración Electrónica: https://firmaelectronica.gob.es/Home/Descargas.html
Con data do 29 de outubro de 2020, acordouse a prórroga dos lotes 1 e 2 do Acordo Marco 20/2019 relativo á subministración de papel de equipos de impresión, fotocopiadoras, copiadoras e multicopiadoras, por un período de 1 ano, desde o 16 de marzo de 2021 ata o 15 de marzo de 2022.
Coa finalización do Acordo Marco 50/2017, para a prestación dos servizos de compra de espazos en medios de comunicación e outros soportes publicitarios para a difusión das campañas de publicidade institucional, o próximo 28 de febreiro de 2021, ditouse a resolución pola que se determina a data límite para iniciar expedientes de contratación baseados neste acordo marco.
Preme aquí para ver máis informaciónIniciouse a tramitación dun novo Contrato centralizado de servizos postais de notificacións administrativas e xudiciais, cuxo inicio está previsto para o 1 de novembro de 2020, en substitución do contrato vixente. A súa duración inicial é de 25 meses, cunha prórroga posible de ata 12 meses. O ámbito subxectivo do contrato inclúe todos os ministerios e organismos do sector público estatal, así como as entidades xestoras da Seguridade Social.
O pasado 17 de agosto, publicouse na Plataforma de Contratación do Sector Público a licitación do novo Contrato centralizado de servizos postais de cartas ordinarias e certificadas, envíos publicitarios e franqueo en destino, cuxo inicio está previsto para o 1 de xaneiro de 2021. A súa duración inicial é de 35 meses, cunha prórroga posible de ata 12 meses. O ámbito subxectivo do contrato inclúe todos os ministerios e organismos do sector público estatal, así como as entidades xestoras da Seguridade Social. O obxecto do contrato é o servizo de cartas certificadas e ordinarias, tanto nacionais coma internacionais, así como as urxentes, sempre que sexan nacionais. Non se inclúen cartas urxentes internacionais nin cartas certificadas internacionais. Tamén están incluídos os servizos de envíos publicitarios e publicacións periódicas, tanto nacionais coma internacionais, franqueo en destino e devolución informada de cartas ordinarias.