Infórmase dun cambio na data da segunda reunión informativa para organismos sobre o novo sistema dinámico de adquisición (SDA 26/2021), de servizos dirixidos ao desenvolvemento da Administración Electrónica, por causas alleas á DGRCC. Realizarase o 19 de maio no canto do 23 de maio como estaba previsto.
Infórmase da convocatoria das próximas reunións informativas para organismos sobre o novo sistema dinámico de adquisición (SDA 26/2021), de servizos dirixidos ao desenvolvemento da Administración Electrónica.
Preme aquí para ver máis informaciónCon data 30 de marzo acordouse prorrogar o cinco contratos correspondentes aos distintos lotes do vixente contrato centralizado de servizo de axencia de viaxes da Administración Xeral do Estado, de conformidade co artigo 29.4 da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, desde o 6 de abril de 2022 ata a formalización do novo contrato centralizado de servizo de axencias de viaxe, que debe dar continuidade ao actual.
O día 1 de abril 2022 entra en vigor o Lote 2 “papel reciclado” do AM 20/2021 para a subministración de papel. Para calquera dúbida ou aclaración, pode contactar a través da conta de correo electrónico papel.centralizado@hacienda.gob.es. Toda a información relativa a este acordo marco atópase dispoñible a través da seguinte ligazón:
Preme aquí para ver máis informaciónTal e como se indicou no aviso publicado o pasado 9 de marzo de 2022, todas as claves de acceso de usuarios de Conecta caducarían no período de 30 días se non se procedía á súa renovación. Unha vez transcorrido este prazo infórmase que, no caso de non proceder á este renovación, no próximo acceso solicitarase cambiar o contrasinal de forma obrigatoria para poder acceder ao sistema. Aquí pode atopar unha guía rápida para o cambio, recuperación e desbloqueo de claves.
Preme aquí para ver máis informaciónO novo acordo marco 18/2021 de subministración de vehículos comerciais lixeiros entrou en vigor, con data 31 de marzo de 2022 para os lotes 2 e 3, e con data 8 de abril de 2022 para os lotes 1, 4, 5, 6, 7 e 8.
Preme aquí para ver máis informaciónEstán dispoñibles no Portal de Contratación Centralizada os novos modelo dos documentos de licitación para os acordos marco: AM 02/2020 de subministración de computadores persoais, portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo; AM 05/2018 de subministración de impresoras, equipos multifuncionais e escáneres; AM 10/2018 de subministración de sistemas e elementos de comunicación; AM 13/2018 de subministración de servidores, sistemas de almacenamento e software de infraestrutura. Nestes novos modelos recóllense as obrigas aos contratos apoiados con cargo ao orzamento da Unión Europea e ao Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR) conforme ao establecido na Orde HFP/1030/2021, do 29 de setembro, pola que se configura o sistema de xestión do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia e na Instrución da Xunta Consultiva de Contratación Pública do 23 de decembro sobre aspectos a incorporar nos expedientes que se vaian a financiar con fondos procedentes do PRTR.
---