Recórdase que o próximo 31 de xullo de 2025 finaliza a prórroga dos lotes 1, 2, 3 e 4 do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e geriátrico e de laboratorio 01/2019. Pola súa parte, dado que os lotes indicados se atopen próximos a acadar o seu valor máximo estimado, deberase comunicar por correo electrónico a mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es, a información relativa ao importe do orzamento base de licitación, sen IVE, dos contratos baseados dos lotes 1, 2, 3 e 4 que se atopan na actualidade en licitación, así como dos que se prevé licitar en próximas datas.
Preme aquí para ver máis informaciónDesde a Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación, estáse a levar a cabo a sustitución da aplicación informática Conecta-Centralización, que dá soporte á xestión dos acordos marco e sistemas dinámicos de adquisición do sistema estatal de contratación centralizada. Tras máis de vinte anos de servizo en produción, a súa obsolescencia tecnolóxica e difícil e custoso mantemento fixeron inaplazable a súa renovación por unha nova aplicación informática, AUNA, que debe proporcionar a flexibilidade, facilidade de aprendizaxe para o usuario e seguridade que os complexos procesos de contratación pública requiren. A sustitución de Conecta atópase nun estado moi avanzado, reducíndose enormemente a súa actividade desde o pasado mes de xaneiro. Neste contexto, estáse a levar a cabo a planificación do peche de Conecta-Centralización durante a segunda metade de 2025. Se ben esta Dirección Xeral tomará as medidas necesarias para garantir a conservación da información durante o prazo de tempo requirido en función da súa natureza, este aviso ten como obxectivo que todos aqueles organismos destinatarios de contratacións realizadas a través de Conecta-Centralización, poidan levar a cabo as accións que consideren oportunas ao longo dos próximos meses para conservar a súa información histórica de xeito independente e sen necesidade de asistencia.
20 de xaneiro de 2025 Comunícase que quedou extinguida a contratación do Lote 6 - Biombos, tabiques e mamparas do Acordo Marco para o suministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e geriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez acadado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 6 deberán realizarse á marxe do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento. Na actualidade atópase en fase de licitación un novo Acordo Marco de Mobiliario.
Preme aquí para ver máis informaciónPublicáronse os novos valores CPU Average Performance Benchmark, que se poden atopar na nota adxunta. A súa aplicación terá lugar a partir do 25 de marzo de 2025.
Preme aquí para ver máis información