Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Novetats Veu-les totes

  • AVÍS SOBRE TELÈFONS I CORREUS DE CONTACTE PER A PREGUNTES I INCIDÈNCIES SOBRE CONTRACTACIÓ CENTRALITZADA O L’APLICACIÓ CONNECTA-CENTRALITZACIÓ
    01/04/2020

    Es recorda que per a qualsevol consulta, dubte o incidència en la contractació centralitzada o en l’aplicació CONNECTA-CENTRALITZACIÓ, es pot contactar amb nosaltres a través dels correus portalcontratacioncentralizada@hacienda.gob.es i conecta-centralizacion@hacienda.gob.es i al telèfon 91 59 55 706 (Dl.-Dj. de 9:00 a 18:00 h i els divendres de 8:00 a 15:00 h).

  • NOTA INFORMATIVA SOBRE LA TRAMITACIÓ I EXECUCIÓ DELS CONTRACTES BASATS A CONSEQÜÈNCIA DE LA DECLARACIÓ DE L’ESTAT D’ALARMA
    23/03/2020

    Tramitació i execució dels contractes basats en acords marc del sistema estatal de contractació centralitzada d’acord amb el Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • AVÍS RELATIU AL CONTRACTE CENTRALITZAT DE NOTIFICACIONS
    23/03/2020

    A conseqüència de la promulgació del Reial decret 465/2020, de 17 de març, pel qual es modifica el Reial decret 463/2020, de 14 de març, es modifica l0apartat referent a les Notificacions Administratives i Judicials (D.A.3).

    Fes clic aquí per veure més informació
  • AVÍS IMPORTANT SOBRE INICI DE L’ACORD MARC DE SUBMINISTRAMENT DE PAPER 20/2019
    10/03/2020

    El 16 de març de 2020 s’inicia la vigència de l’Acord marc 20/2019, per al subministrament de paper d’equips d’impressió, fotocopiadores, copiadores i multicopiadores.

    Fes clic aquí per veure més informació

T'interessa