S'informa d'un canvi en la data de les segona reunió informativa per a organismes sobre el nou sistema dinàmic d'adquisició (SDA 26/2021), de serveis dirigits al desenvolupament de l'Administració Electrònica, per causes alienes a la DGRCC. Es realitzarà el 19 de maig en comptes del 23 de maig com estava previst.
S'informa de la convocatòria de les properes reunions informatives per a organismes sobre el nou sistema dinàmic d'adquisició (SDA 26/2021), de serveis dirigits al desenvolupament de l'Administració Electrònica.
Fes clic aquí per veure més informacióAmb data 30 de març s'ha acordat prorrogar els cinc contractes corresponents als diferents lots del vigent contracte centralitzat de servei d'agència de viatges de l'Administració General de l'Estat, de conformitat amb l'article 29.4 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, des del 6 d'abril de 2022 fins a la formalització del nou contracte centralitzat de servei d'agències de viatge, que ha de donar continuïtat a l'actual.
El dia 1 d'abril 2022 entra en vigor el Lot 2 “paper reciclat” de l'AM 20/2021 per al subministrament de paper. Per a qualsevol dubte o aclariment, pot contactar a través del compte de correu electrònic papel.centralizado@hacienda.gob.es. Tota la informació relativa a aquest acord marc es troba disponible a través del següent enllaç:
Fes clic aquí per veure més informacióTal com es va indicar en l'avís publicat el passat 9 de març de 2022, totes les claus d'accés d'usuaris de Connecta caducarien en el període de 30 dies si no es procedia a la seva renovació. Una vegada transcorregut aquest termini s'informa que, en el cas de no haver procedit a aquesta renovació, en el proper accés se sol·licitarà canviar la contrasenya de forma obligatòria per poder accedir al sistema. Aquí pot trobar una guia ràpida per al canvi, recuperació i desbloquejo de claus.
Fes clic aquí per veure més informacióEl nou acord marc 18/2021 de subministrament de vehicles comercials lleugers ha entrat en vigor, amb data 31 de març de 2022 per als lots 2 i 3, i amb data 8 d'abril de 2022 per als lots 1, 4, 5, 6, 7 i 8.
Fes clic aquí per veure més informacióEstan disponibles al Portal de Contractació Centralitzada els nous model dels documents de licitació per als acords marc: AM 02/2020 de subministrament d'ordinadors personals, portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball; AM 05/2018 de subministrament d'impressores, equips multifuncionales i escáneres; AM 10/2018 de subministrament de sistemes i elements de comunicació; AM 13/2018 de subministrament de servidors, sistemes d'emmagatzematge i programari d'infraestructura. En aquests nous models es recullen les obligacions als contractes recolzats amb càrrec al pressupost de la Unió Europea i al Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) conforme a l'establert en l'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i en la Instrucció de la Junta Consultiva de Contractació Pública de 23 de desembre sobre aspectes a incorporar en els expedients que es vagin a finançar amb fons procedents del PRTR.
---