Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Novetats Veu-les totes

Otras Novedades

El proper dia 1de agost de 2021 entrarà en vigor el Lot 4 “Butaques per a sales d’actes” de l’AM 01/02019, per al subministrament de mobiliari. La durada del Lot 4 d’aquest Acord marc és de 24 mesos, des de l’01/08/2021 fins al 31/07/2023. L’inici de la resta dels lots es comunicarà també a través del portal. Per a qualsevol dubte o aclariment, es pot contactar a través del compte de correu electrònic mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es.

Fes clic aquí per veure més informació

L’11 de maig de 2021 s’ha dictat resolució per la qual s’acorda prorrogar els lots 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 i 28 de l’Acord marc 05/2018, per al subministrament d’impressores, equips multifuncionals i escàners, des de l’1 d’agost de 2021 fins a l’1 de març de 2023 els lots 03, 07, 08, 11, 12, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 25, 26 i 27; des del 20 de setembre de 2021 fins a l’1 de març de 2023 els lots 01, 02, 04, 05, 06, 09, 10, 13, 14, 15, 23 i 24 i des del 18 de desembre de 2021 fins a l’1 de març de 2023 el lot 28.

Fes clic aquí per veure més informació

El 29 d’abril de 2021, s’ha dictat resolució per la qual s’acorda prorrogar els lots 1, 2 i 3 de l’Acord marc 10/2018, relatius a l’adopció de tipus del subministrament de sistemes, equips i programari de comunicacions, des del 2 de juliol de 2021 fins a l’1 de juliol de 2022.

Fes clic aquí per veure més informació

Amb data 23 d’abril de 2021, s’han aprovat noves instruccions per a la tramitació dels contractes basats en l’Acord marc 10/2018, de subministrament de sistemes, equips i programari de comunicacions. També està disponible un model del document de licitació. Es poden consultar les novetats de les instruccions i el nou model en la nota adjunta.

Fes clic aquí per veure més informació

T'interessa