El Ple del Tribunal acorda, d'acord amb el que estableix l'article 32 de la Llei 39/2015, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, ampliar fins a les 23:59 hores del dia 5 de maig el termini per a la interposició dels recursos i reclamacions que vencent els dies 28, 29 i 30 d'abril de 2025.
Fes clic aquí per veure més informacióEl Consell de Ministres ha aprovat l'Acord pel qual es determina l'aplicació de l'ampliació de termes i terminis administratius com a conseqüència de la interrupció generalitzada del subministrament elèctric que va tenir lloc el 28 d'abril del 2025. En concret, s'autoritza les administracions públiques a estendre el termini afectat fins al límit màxim de les 00.00 hores del 6 de maig de 2025. La mesura és aplicable a tot el sector públic, és a dir, a l'Administració General de l'Estat, a les administracions autonòmiques, a les entitats locals i al sector públic institucional.
Fes clic aquí per veure més informacióA partir del 12 de maig de 2025, la tramitació de noves propostes d’adjudicació de l’acord marc 23/2021 es farà a través d’AUNA. Per a aquelles propostes la tramitació de les quals s’hagi iniciat amb anterioritat a través de Conecta-Centralización, la data límit per a l’enviament a la DGRCC serà el pròxim 30 de maig de 2025. A partir d’aquell moment només es podran enviar les propostes d’adjudicació mitjançant AUNA. Podreu trobar l’enllaç per accedir a l’aplicació, la informació relativa als requisits tècnics per al seu ús i els manuals d’usuari a través de la següent pàgina: https://contratacioncentralizada.gob.es/como-comprar. Si teniu qualsevol dubte al respecte, podeu posar-vos en contacte a través del telèfon 91 59 55 706 o el correu electrònic atencionusuariosDGRCC@hacienda.gob.es.
Fes clic aquí per veure més informació