Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Histórico Novidades

  • Modificacións introducidas polo Real Decreto-Lei 17/2020, de 5 de maio, na tramitación de contratos baseados en acordos marco do sistema estatal de contratación centralizada durante o estado de alarma
    14/05/2020

    O Real Decreto-Lei 17/2020, de 5 de maio, polo que se aproban medidas de apoio ao sector cultural e de carácter tributario para facer fronte ao impacto económico e social do COVID-2019, que entrou en vigor o 7 de maio, contén na súa Disposición adicional oitava a nova regulación que permite ás entidades do sector público continuar os procedementos suspendidos e iniciar novos procedementos de contratación durante a vixencia do estado de alarma, cando se tramiten electronicamente.

    Preme aquí para ver máis información
  • Primeira nota informativa do 23 de marzo de 2020 sobre a tramitación e execución dos contratos baseada na declaración do estado de alarma
    13/05/2020

    Tramitación e execución de contratos baseados en acordos marco do sistema estatal de contratación centralizada conforme ao Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionada polo COVID-19.

    Preme aquí para ver máis información
  • AVISO IMPORTANTE SOBRE A FINALIZACIÓN DO ACORDO MARCO DE MOBILIARIO 01/2016 E ESTADO DA LICITACIÓN DO NOVO ACORDO MARCO 01/2019
    13/01/2020

    O próximo 15 de xaneiro de 2020 finaliza o acordo marco de mobiliario 01/2016. O día 14 de novembro de 2019 publicouse na Plataforma de Contratación do Sector Público a licitación do novo acordo marco para a “SUBMINISTRACIÓN DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, BIOMBOS, CLÍNICO E XERIÁTRICO E DE LABORATORIO (Acordo Marco 01/2019)”, Expte. 44/19, que está aínda en fase de apertura de ofertas.

    Preme aquí para ver máis información
  • AVISO IMPORTANTE SOBRE O INICIO DO ACORDO MARCO DE SUBMINISTRACIÓN DE PAPEL 20/2019
    10/03/2020

    O 16 de marzo de 2020 iníciase a vixencia do Acordo Marco 20/2019 para a subministración de papel de equipos de impresión, fotocopiadoras, copiadoras e multicopiadoras.

    Preme aquí para ver máis información
  • Reunión informativa dirixida a organismos peticionarios do Acordo Marco 13/2018 (subministración de servidores, sistemas de almacenamento e software de infraestrutura)
    10/02/2020

    Infórmase da reunión sobre o novo Acordo Marco 13/2018 Subministración de servidores, sistemas de almacenamento e software de infraestrutura que terá lugar o próximo xoves 20 de febreiro de 2020 de 09:30 a 13:00 en Madrid, no complexo Cuzco de Paseo de la Castellana, 162.

    Preme aquí para ver máis información
  • Entrada en vigor do novo Acordo Marco 13/2018 o 11 de febreiro de 2020 e fin de vixencia do Acordo Marco 13/2013 de subministración de servidores de propósito xeral e sistemas de almacenamento.
    12/01/2020

    O novo Acordo Marco 13/2018 de subministración de servidores, sistemas de almacenamento e software de infraestrutura entrará en vigor o 11 de febreiro de 2020. Por iso, o 10 de febreiro de 2020 finalizará a vixencia do Acordo Marco 13/2013 de subministración de servidores de propósito xeral e sistemas de almacenamento, e admitiranse propostas de adxudicación de contratos baseados a través de Conecta-Centralización ata o 6 de febreiro de 2020.

  • Nota relativa á entrada en vigor do lote 28 - Escáneres do Acordo Marco 05 SUBMINISTRACIÓN DE IMPRESORAS, EQUIPOS MULTIFUNCIONAIS E ESCÁNERES
    16/12/2019

    Infórmase os organismos de que, cando o TACRC resolva o recurso contractual interposto contra a adxudicación do lote 28 - Escáneres do citado acordo marco, o próximo 18 de decembro de 2019 entrará en vigor ese lote.

    Preme aquí para ver máis información
  • Nota informativa relativa á publicación de novos modelos de documentos de documento de licitación para contratos baseados nos lotes 1 a 9 do Acordo Marco 02/2016 de SUBMINISTRACIÓN DE ORDENADORES DE MESA, ORDENADORES PORTÁTILES E MONITORES
    23/11/2019

    Infórmase de que foi publicada unha nova versión dos modelos de documentos de licitación para contratos baseados nos lotes 1 a 9 do Acordo Marco 02/2016 para a SUBMINISTRACIÓN DE ORDENADORES DE MESA, ORDENADORES PORTÁTILES E MONITORES, como consecuencia da entrada en vigor do Real Decreto-Lei 14/2019, de 31 de outubro, polo que se adoptan medidas urxentes por razóns de seguridade pública en materia de administración dixital, contratación do sector público e telecomunicacións. Os documentos de licitación dos contratos baseados no Acordo Marco 02/2016 deberán indicar se a prestación obxecto do contrato implica o non tratamento dos datos persoais. Por último, lémbrase que este acordo marco admitirá o envío de invitacións a segundas licitacións utilizando o sistema de información da DXRCC (CONECTA-CENTRALIZACIÓN) ou a través da Plataforma de Contratación do Sector Público.

  • AVISO IMPORTANTE NOVO AM 01/2019, MOBILIARIO
    14/11/2019

    Información sobre a licitación do novo Acordo Marco para a “SUBMINISTRACIÓN DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, BIOMBOS, CLÍNICO E XERIÁTRICO E DE LABORATORIO (AM 01/2019)”.

    Preme aquí para ver máis información
  • AVISO IMPORTANTE SOBRE A FINALIZACIÓN DO ACORDO MARCO DE SUBMINISTRACIÓN DE PAPEL 20/2017
    14/11/2019

    Información sobre a fin da vixencia do Acordo Marco 20/2017 para a subministración de papel de equipos de impresión, fotocopiadoras, copiadoras e multicopiadoras, e estado da licitación do novo Acordo Marco 20/2019.

    Preme aquí para ver máis información