El próximo día 1 de abril de 2023 entrará en vigor el nuevo contrato centralizado de servicios postales de paquetería y valija nacional, para la Administración General del Estado, sus Organismos autónomos, Entidades gestoras y Servicios comunes de la Seguridad Social y demás Entidades públicas estatales, distribuido en tres lotes, por un periodo inicial de 24 meses, prorrogable por un máximo de 12 doce meses.
Preme aquí para ver máis informaciónO prazo de vixencia dos distintos lotes do AM 02/2020 finaliza o próximo 31 de maio de 2023 para os lotes 05, 07, 09, 10 e 11, o 14 de xuño para os lotes 04, 06 e 08 e o 12 de xullo para os lotes 01, 02, 03 e 12. Está a tramitarse unha prórroga para os lotes 01, 02, 04, 05, 06, 08, 09, 11 e 12 ata o 31 de marzo de 2024. No caso dos lotes que non se van a prorrogar, conforme ao previsto na cláusula IV do PCAP, poderanse adxudicar os contratos cuxas propostas de adxudicación recíbanse antes do fin da súa vixencia. Isto é, antes do día 31 de maio de 2023 no caso dos lotes 07 e 10, e antes do día 12 de xullo de 2023 no caso do lote 03.
El 22 de febrero de 2023 se ha dictado resolución por la que se acuerda prorrogar el lote 1 del Acuerdo Marco 13/2018, para el suministro de servidores, sistemas de almacenamiento y software de infraestructura, desde el desde el 28 de febrero de 2023 hasta el 31 de mayo de 2023.
Preme aquí para ver máis informaciónEntrada en vigor da orde HFP/55/2023, do 24 de xaneiro, relativa á análise sistemática do risco de conflito de interese nos procedementos que executan o Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Preme aquí para ver máis informaciónActualizáronse os modelos de documentos de licitación do AM 14/2022 Subministración de vehículos turismos e AM 18/2021 Subministración de vehículos comerciais lixeiros para incluír o MODELO DE XUSTIFICACIÓN DA IMPOSIBILIDADE DE PRESENTAR OFERTA VÁLIDA a presentar polas empresas convidadas á licitación no caso de que non presenten oferta á mesma.
Preme aquí para ver máis informaciónInfórmase os organismos de ámbito obrigatoria sobre a aplicación da Circular 1/2023, da Intervención Xeral da Administración do Estado, relativa á fiscalización das propostas de adxudicación dos contratos específicos do SDA 26/2021 de Servizos dirixidos ao desenvolvemento da Administración Electrónica. Ver ligazón
Preme aquí para ver máis informaciónNa seguinte ligazón atoparán as instrucións para a contratación de servizos ou subministracións no marco dos sistemas dinámicos de adquisición de contratación centralizada
Preme aquí para ver máis informaciónNa seguinte ligazón os usuarios administradores de organismos atoparán información fundamental que deberán ter en conta para a xestión efectiva dos seus organismos e usuarios en Conecta e Auna.
Preme aquí para ver máis informaciónAcordo da Directora Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación polo que se aproba o plan anual de contratación centralizada (programación 2023)
Preme aquí para ver máis informaciónInfórmase da convocatoria das próximas reunións informativas para organismos sobre o novo sistema dinámico de adquisición (SDA 25/2022), de subministración de software de sistema, de desenvolvemento e de aplicación.
Preme aquí para ver máis información