Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Histórico Novidades

  • Nuevo contrato centralizado de servicios postales de paquetería y valija nacional.
    23/03/2023

    El próximo día 1 de abril de 2023 entrará en vigor el nuevo contrato centralizado de servicios postales de paquetería y valija nacional, para la Administración General del Estado, sus Organismos autónomos, Entidades gestoras y Servicios comunes de la Seguridad Social y demás Entidades públicas estatales, distribuido en tres lotes, por un periodo inicial de 24 meses, prorrogable por un máximo de 12 doce meses.

    Preme aquí para ver máis información
  • Aviso importante para todos os lotes do acordo marco 02/2020 para a subministración de computadores de mesa, computadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo
    03/03/2023

    O prazo de vixencia dos distintos lotes do AM 02/2020 finaliza o próximo 31 de maio de 2023 para os lotes 05, 07, 09, 10 e 11, o 14 de xuño para os lotes 04, 06 e 08 e o 12 de xullo para os lotes 01, 02, 03 e 12. Está a tramitarse unha prórroga para os lotes 01, 02, 04, 05, 06, 08, 09, 11 e 12 ata o 31 de marzo de 2024. No caso dos lotes que non se van a prorrogar, conforme ao previsto na cláusula IV do PCAP, poderanse adxudicar os contratos cuxas propostas de adxudicación recíbanse antes do fin da súa vixencia. Isto é, antes do día 31 de maio de 2023 no caso dos lotes 07 e 10, e antes do día 12 de xullo de 2023 no caso do lote 03.

  • Prórroga del Lote 1 del Acuerdo Marco 13/2018, para el suministro de servidores, sistemas de almacenamiento y software de infraestructura
    23/02/2023

    El 22 de febrero de 2023 se ha dictado resolución por la que se acuerda prorrogar el lote 1 del Acuerdo Marco 13/2018, para el suministro de servidores, sistemas de almacenamiento y software de infraestructura, desde el desde el 28 de febrero de 2023 hasta el 31 de mayo de 2023.

    Preme aquí para ver máis información
  • IMPORTANTE: Entrada en vigor para contratos do PRTR da Orde HFP/55/2023, relativa á análise ex ante de conflitos de interese.
    17/02/2023

    Entrada en vigor da orde HFP/55/2023, do 24 de xaneiro, relativa á análise sistemática do risco de conflito de interese nos procedementos que executan o Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia

    Preme aquí para ver máis información
  • Actualización dos documentos de licitación dos AM 14/2022 e 18/2021
    03/02/2023

    Actualizáronse os modelos de documentos de licitación do AM 14/2022 Subministración de vehículos turismos e AM 18/2021 Subministración de vehículos comerciais lixeiros para incluír o MODELO DE XUSTIFICACIÓN DA IMPOSIBILIDADE DE PRESENTAR OFERTA VÁLIDA a presentar polas empresas convidadas á licitación no caso de que non presenten oferta á mesma.

    Preme aquí para ver máis información
  • SDA 26/2021 Nota informativa relativa á aplicación da circular 1/2023 do IGAE aos contratos específicos no marco do sistema dinámico de adquisición de servizos dirixidos ao desenvolvemento da administración electrónica
    26/01/2023

    Infórmase os organismos de ámbito obrigatoria sobre a aplicación da Circular 1/2023, da Intervención Xeral da Administración do Estado, relativa á fiscalización das propostas de adxudicación dos contratos específicos do SDA 26/2021 de Servizos dirixidos ao desenvolvemento da Administración Electrónica. Ver ligazón

    Preme aquí para ver máis información
  • Aviso importante sobre o procedemento de invitación aos contratistas admitidos nun sistema dinámico de adquisición para a adxudicación dos contratos específicos
    08/02/2023

    Na seguinte ligazón atoparán as instrucións para a contratación de servizos ou subministracións no marco dos sistemas dinámicos de adquisición de contratación centralizada

    Preme aquí para ver máis información
  • Nota importante achega do procedemento de administración da información de organismos e usuarios de Conecta-centralización e Auna
    06/02/2023

    Na seguinte ligazón os usuarios administradores de organismos atoparán información fundamental que deberán ter en conta para a xestión efectiva dos seus organismos e usuarios en Conecta e Auna.

    Preme aquí para ver máis información
  • Plan anual de contratación centralizada 2023
    02/02/2023

    Acordo da Directora Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación polo que se aproba o plan anual de contratación centralizada (programación 2023)

    Preme aquí para ver máis información
  • Reunión informativa para organismos sobre o novo Sistema Dinámico de Adquisición 25/2022 de subministración de software de sistema, de desenvolvemento e de aplicación.
    24/01/2023

    Infórmase da convocatoria das próximas reunións informativas para organismos sobre o novo sistema dinámico de adquisición (SDA 25/2022), de subministración de software de sistema, de desenvolvemento e de aplicación.

    Preme aquí para ver máis información