Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Histórico Novidades

  • Entrada en vigor do novo acordo marco de subministración de vehículos comerciais lixeiros (Acordo Marco 18/2021)
    13/04/2022

    O novo acordo marco 18/2021 de subministración de vehículos comerciais lixeiros entrou en vigor, con data 31 de marzo de 2022 para os lotes 2 e 3, e con data 8 de abril de 2022 para os lotes 1, 4, 5, 6, 7 e 8.

    Preme aquí para ver máis información
  • Cambio de contrasinal en Conecta Centralización.
    09/03/2022

    Por motivos de seguridade, no prazo de 30 días, todas as claves de acceso de usuarios de Conecta que non se cambiaron antes, caducarán. Por ese motivo, recoméndase que procedan a actualizalas antes do final do prazo para evitar os posibles inconvenientes que poidan atopar para a súa recuperación ou desbloqueo. Esta medida debe ser contemplada independentemente de que se realice a autenticación mediante certificado electrónico. Aquí pode atopar unha guía rápida para o cambio, recuperación e desbloqueo de claves.

    Preme aquí para ver máis información
  • Nota informativa: Novos modelos de documentos de licitación
    06/04/2022

    Están dispoñibles no Portal de Contratación Centralizada os novos modelo dos documentos de licitación para os acordos marco: AM 02/2020 de subministración de computadores persoais, portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo; AM 05/2018 de subministración de impresoras, equipos multifuncionais e escáneres; AM 10/2018 de subministración de sistemas e elementos de comunicación; AM 13/2018 de subministración de servidores, sistemas de almacenamento e software de infraestrutura. Nestes novos modelos recóllense as obrigas aos contratos apoiados con cargo ao orzamento da Unión Europea e ao Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR) conforme ao establecido na Orde HFP/1030/2021, do 29 de setembro, pola que se configura o sistema de xestión do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia e na Instrución da Xunta Consultiva de Contratación Pública do 23 de decembro sobre aspectos a incorporar nos expedientes que se vaian a financiar con fondos procedentes do PRTR.

  • Prórroga do contrato centralizado de servizo de axencia de viaxes
    01/04/2022

    Con data 30 de marzo acordouse prorrogar o cinco contratos correspondentes aos distintos lotes do vixente contrato centralizado de servizo de axencia de viaxes da Administración Xeral do Estado, de conformidade co artigo 29.4 da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, desde o 6 de abril de 2022 ata a formalización do novo contrato centralizado de servizo de axencias de viaxe, que debe dar continuidade ao actual.

  • Aviso importante sobre o inicio do acordo marco 20/2021 para a subministración de papel de equipos de impresión, fotocopiadoras, copiadoras e multicopiadoras
    31/03/2022

    O día 1 de abril 2022 entra en vigor o Lote 2 “papel reciclado” do AM 20/2021 para a subministración de papel. Para calquera dúbida ou aclaración, pode contactar a través da conta de correo electrónico papel.centralizado@hacienda.gob.es. Toda a información relativa a este acordo marco atópase dispoñible a través da seguinte ligazón:

    Preme aquí para ver máis información
  • Aviso importante sobre o novo acordo marco de subministración de papel 20/2021.
    18/03/2022

    O 15 de marzo de 2022 finalizou o Acordo Marco 20/2019, para a subministración de papel de equipos de impresión, fotocopiadoras, copiadoras e multicopiadoras. Respecto ao novo Acordo Marco 20/2021, unicamente adxudicouse o lote 2 (papel reciclado), atopándose actualmente en fase de recurso especial contra a adxudicación. Sinalarase oportunamente a súa data de inicio por esta vía. O lote 1 (papel de fibra virxe) foi declarado deserto, non estando prevista a súa licitación, novamente, ata non ter certeza da fixación de prezos do papel de fibra virxe. A adquisición, tanto de papel de fibra virxe como de papel reciclado (este último ata a entrada en vigor do lote 2), farase conforme ás normas xerais de competencia e procedemento, de acordo con o art. 4 da Orde EHA/1049/2008. Para calquera dúbida ou aclaración, pode contactar a través da conta de correo electrónico papel.centralizado@hacienda.gob.es.

    Preme aquí para ver máis información
  • Próxima finalización do acordo marco 26/2015, de servizos de desenvolvemento de sistemas de administración electrónica
    15/03/2022

    O próximo 1 de maio de 2022 finaliza o prazo de vixencia do AM 26/2015. O prazo no que poden adxudicarse os contratos baseados no acordo marco é o de vixencia do mesmo, polo que se establece o día 26 de abril de 2022 como data límite para remitir as propostas de adxudicación a través de Conecta-Centralización. Atópase actualmente en proceso de licitación o novo sistema dinámico de adquisición de servizos dirixidos ao desenvolvemento da administración electrónica, o cal se espera que entre en vigor o 2 de maio de 2022.

  • Recordatorio próxima finalización do acordo marco 20/2019 de subministración de papel.
    09/03/2022

    Lémbrase que o 15 de marzo de 2022 finaliza a vixencia do AM 20/2019, sendo a data límite para remitir as propostas de adxudicación a través de Conecta-Centralización o vindeiro venres 11 de marzo. No novo AM 20/2021 o Lote 1 “Papel de fibra virxe” foi declarado deserto, polo que a adquisición da este subministración realizarase conforme ás normas xerais de competencia e procedemento, de acordo con o artigo 4 da Orde EHA/1049/2008.

  • Próxima finalización do acordo marco 20/2019 de subministración de papel.
    14/02/2022

    O próximo 15 de marzo de 2022 finaliza a vixencia do AM 20/2019. Dado que só poderán adxudicarse contratos baseados neste acordo marco durante a vixencia do mesmo, establécese o día 11 de marzo coma data límite para remitir as propostas de adxudicación a través de Conecta-Centralización. O novo acordo marco para a subministración de papel atópase en trámite de adxudicación, de xeito que non é posible determinar actualmente a data concreta de entrada en vigor. Conforme o establecido no artigo 4 da Orde EHA/1049/2008, ata a entrada en vigor do novo acordo marco, a adquisición destas novas subministracións será realizada polo órgano competente, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento.

  • Prórroga do contrato centralizado de paquetería e valija nacional desde o 1 de abril de 2022
    08/03/2022

    O próximo 1 de abril de 2022 dará comezo a prórroga do contrato centralizado de servizos postais de paquetería e valija nacional por un período de doce meses.