Co fin de evitar que se inicien novos expedientes de contratación, procédese a suspender na ferramenta AUNA o Lote 3 “Sillería” do Acordo Marco 01/2019.
Preme aquí para ver máis informaciónO Pleno do Tribunal acorda, en aplicación do disposto no artigo 32 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, ampliar ata as 23:59 horas do día 5 de maio o prazo para a interposición dos recursos e reclamacións que venzan os días 28, 29 e 30 de abril de 2025.
Preme aquí para ver máis informaciónO Consello de Ministros aprobou o Acordo polo que se establece a prórroga de prazos e prazos administrativos como consecuencia do corte xeneralizado do suministro eléctrico ocorrido o 28 de abril de 2025. En concreto, as administracións públicas están autorizadas a ampliar o prazo afectado ata a medianoite do 6 de maio de 2025. A medida aplícase a todo o sector público, é dicir, á Administración xeral do Estado, ás administracións autonómicas, ás entidades locais e ao sector público institucional.
Preme aquí para ver máis informaciónPreme aquí para ver máis información
A partir do 12 de maio de 2025, a tramitación de novas propostas de adxudicación do acordo marco 23/2021 realizarase a través de AUNA. Para aquelas propostas cuxa tramitación se iniciase con anterioridade mediante Conecta-Centralización, a data límite para o envío á DGRCC será o próximo 30 de maio de 2025. A partir dese momento só se poderán remitir as propostas de adxudicación a través de AUNA. Pode atopar a ligazón para acceder á aplicación, información sobre os requisitos técnicos para o seu uso e os manuais de usuario na seguinte páxina: https://contratacioncentralizada.gob.es/como-comprar. Se ten calquera outra dúbida, pode poñerse en contacto a través do teléfono 91 59 55 706 ou o correo electrónico atencionusuariosDGRCC@hacienda.gob.es.
Preme aquí para ver máis informaciónLémbrase que o vindeiro 31 de xullo de 2025 finaliza a prórroga do contrato centralizado para o servizo de avaliación ex post da eficacia das campañas de publicidade institucional.
Preme aquí para ver máis informaciónO 16 de abril de 2025 entrarán en vigor os lotes 4 e 8 (ordenadores portátiles de gama alta e monitores de 24 polgadas, respectivamente) do novo Acordo Marco 02/2023 para a contratación dos subministracións de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo (Expediente 2023/113). Para a xestión do acordo marco, así como dos contratos baseados nel, utilizarase a aplicación informática AUNA.
Preme aquí para ver máis informaciónDesde a Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación, estáse a levar a cabo a sustitución da aplicación informática Conecta-Centralización, que dá soporte á xestión dos acordos marco e sistemas dinámicos de adquisición do sistema estatal de contratación centralizada. Tras máis de vinte anos de servizo en produción, a súa obsolescencia tecnolóxica e difícil e custoso mantemento fixeron inaplazable a súa renovación por unha nova aplicación informática, AUNA, que debe proporcionar a flexibilidade, facilidade de aprendizaxe para o usuario e seguridade que os complexos procesos de contratación pública requiren. A sustitución de Conecta atópase nun estado moi avanzado, reducíndose enormemente a súa actividade desde o pasado mes de xaneiro. Neste contexto, estáse a levar a cabo a planificación do peche de Conecta-Centralización durante a segunda metade de 2025. Se ben esta Dirección Xeral tomará as medidas necesarias para garantir a conservación da información durante o prazo de tempo requirido en función da súa natureza, este aviso ten como obxectivo que todos aqueles organismos destinatarios de contratacións realizadas a través de Conecta-Centralización, poidan levar a cabo as accións que consideren oportunas ao longo dos próximos meses para conservar a súa información histórica de xeito independente e sen necesidade de asistencia.
20 de xaneiro de 2025 Comunícase que quedou extinguida a contratación do Lote 6 - Biombos, tabiques e mamparas do Acordo Marco para o suministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e geriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez acadado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 6 deberán realizarse á marxe do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento. Na actualidade atópase en fase de licitación un novo Acordo Marco de Mobiliario.
Preme aquí para ver máis informaciónPublicáronse os novos valores CPU Average Performance Benchmark, que se poden atopar na nota adxunta. A súa aplicación terá lugar a partir do 25 de marzo de 2025.
Preme aquí para ver máis información