Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Histórico Novidades

  • NOTA RELATIVA Á SUSPENSIÓN DO LOTE 3 DO ACORDO MARCO 01/2019 PARA O SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E XERIÁTRICO, E DE LABORATORIO (EXPTE. 44/19), CORRESPONDENTE A CADEIRADO
    08/05/2025

    Co fin de evitar que se inicien novos expedientes de contratación, procédese a suspender na ferramenta AUNA o Lote 3 “Sillería” do Acordo Marco 01/2019.

    Preme aquí para ver máis información
  • Acordo de Pleno sobre a ampliación do prazo para a presentación de recurso especial e reclamación como consecuencia da interrupción do subministro eléctrico producida en España o 28 de abril de 2025.
    05/05/2025

    O Pleno do Tribunal acorda, en aplicación do disposto no artigo 32 da Lei 39/2015, de Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, ampliar ata as 23:59 horas do día 5 de maio o prazo para a interposición dos recursos e reclamacións que venzan os días 28, 29 e 30 de abril de 2025.

    Preme aquí para ver máis información
  • Acordo do Consello de Ministros polo que se determina a ampliación dos prazos administrativos afectados polo apagón.
    30/04/2025

    O Consello de Ministros aprobou o Acordo polo que se establece a prórroga de prazos e prazos administrativos como consecuencia do corte xeneralizado do suministro eléctrico ocorrido o 28 de abril de 2025. En concreto, as administracións públicas están autorizadas a ampliar o prazo afectado ata a medianoite do 6 de maio de 2025. A medida aplícase a todo o sector público, é dicir, á Administración xeral do Estado, ás administracións autonómicas, ás entidades locais e ao sector público institucional.

    Preme aquí para ver máis información
  • RECOMENDACIÓN da Xunta Consultiva de Contratación Pública do Estado sobre a ampliación de prazos na tramitación dos contratos públicos como consecuencia do apagón eléctrico acontecido en España o 28 de abril de 2025
    29/04/2025

    Preme aquí para ver máis información
  • AVISO IMPORTANTE SOBRE O TRASPASO DA XESTIÓN DO ACORDO MARCO 23/2021 DE SUBMINISTRO DE ENERXÍA ELÉCTRICA DESDE CONECTACENTRALIZACIÓN Á APLICACIÓN AUNA.
    25/04/2025

    A partir do 12 de maio de 2025, a tramitación de novas propostas de adxudicación do acordo marco 23/2021 realizarase a través de AUNA. Para aquelas propostas cuxa tramitación se iniciase con anterioridade mediante Conecta-Centralización, a data límite para o envío á DGRCC será o próximo 30 de maio de 2025. A partir dese momento só se poderán remitir as propostas de adxudicación a través de AUNA. Pode atopar a ligazón para acceder á aplicación, información sobre os requisitos técnicos para o seu uso e os manuais de usuario na seguinte páxina: https://contratacioncentralizada.gob.es/como-comprar. Se ten calquera outra dúbida, pode poñerse en contacto a través do teléfono 91 59 55 706 ou o correo electrónico atencionusuariosDGRCC@hacienda.gob.es.

    Preme aquí para ver máis información
  • AVISO IMPORTANTE SOBRE A FINALIZACIÓN DO CONTRATO CENTRALIZADO PARA O SERVIZO DE AVALIACIÓN EX POST DA EFICACIA DAS CAMPAÑAS DE PUBLICIDADE INSTITUCIONAL
    22/04/2025

    Lémbrase que o vindeiro 31 de xullo de 2025 finaliza a prórroga do contrato centralizado para o servizo de avaliación ex post da eficacia das campañas de publicidade institucional.

    Preme aquí para ver máis información
  • Entrada en vigor dos lotes 4 e 8 do Acordo Marco 02/2023 para a contratación dos subministracións de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo
    15/04/2025

    O 16 de abril de 2025 entrarán en vigor os lotes 4 e 8 (ordenadores portátiles de gama alta e monitores de 24 polgadas, respectivamente) do novo Acordo Marco 02/2023 para a contratación dos subministracións de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo (Expediente 2023/113). Para a xestión do acordo marco, así como dos contratos baseados nel, utilizarase a aplicación informática AUNA.

    Preme aquí para ver máis información
  • Sustitución da aplicación Conecta-Centralización
    04/04/2025

    Desde a Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación, estáse a levar a cabo a sustitución da aplicación informática Conecta-Centralización, que dá soporte á xestión dos acordos marco e sistemas dinámicos de adquisición do sistema estatal de contratación centralizada. Tras máis de vinte anos de servizo en produción, a súa obsolescencia tecnolóxica e difícil e custoso mantemento fixeron inaplazable a súa renovación por unha nova aplicación informática, AUNA, que debe proporcionar a flexibilidade, facilidade de aprendizaxe para o usuario e seguridade que os complexos procesos de contratación pública requiren. A sustitución de Conecta atópase nun estado moi avanzado, reducíndose enormemente a súa actividade desde o pasado mes de xaneiro. Neste contexto, estáse a levar a cabo a planificación do peche de Conecta-Centralización durante a segunda metade de 2025. Se ben esta Dirección Xeral tomará as medidas necesarias para garantir a conservación da información durante o prazo de tempo requirido en función da súa natureza, este aviso ten como obxectivo que todos aqueles organismos destinatarios de contratacións realizadas a través de Conecta-Centralización, poidan levar a cabo as accións que consideren oportunas ao longo dos próximos meses para conservar a súa información histórica de xeito independente e sen necesidade de asistencia.

  • AVISO IMPORTANTE SOBRE A EXTINCIÓN DO LOTE 6 DO ACORDO MARCO PARA O SUMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E GERIÁTRICO E DE LABORATORIO 01/2019
    26/03/2025

    20 de xaneiro de 2025 Comunícase que quedou extinguida a contratación do Lote 6 - Biombos, tabiques e mamparas do Acordo Marco para o suministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e geriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez acadado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 6 deberán realizarse á marxe do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento. Na actualidade atópase en fase de licitación un novo Acordo Marco de Mobiliario.

    Preme aquí para ver máis información
  • Acordo Marco 02/2023: Novos valores CPU Average Performance Benchmark
    24/03/2025

    Publicáronse os novos valores CPU Average Performance Benchmark, que se poden atopar na nota adxunta. A súa aplicación terá lugar a partir do 25 de marzo de 2025.

    Preme aquí para ver máis información