O 15 de agosto de 2025 entra en vigor o AM 23/2024, e xa se publicaron as Instrucións para a licitación e execución de contratos baseados no acordo marco 23/2024 para o subministro de enerxía eléctrica, o Esquema xeral do procedemento ELECTRA, PLACSP, AUNA e unha guía de axuda para as peticións en AUNA de contratos baseados en electricidade.
Lémbrase que a licitación se efectuará de xeito electrónico, a través da Plataforma de Contratación do Sector Público (PLACSP).
Ligazón á documentación asociada ao AM 23/2024 no portal de contratación centralizada.
En caso de precisar algunha aclaración poden dirixirse a electricidad.centralizada@hacienda.gob.es
O 31 de xullo de 2025 comunícase que quedou extinguido o Lote 2 – Moblaxe de oficina xeral do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez alcanzado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 2 deberán realizarse á marxe do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento.
Prema aquí para ver máis información
Xúntase unha autorización xeral para a licitación de contratos do Lote 2, á marxe do sistema de contratación centralizada, ata que entre en vigor o novo Acordo Marco de Moblaxe que actualmente se atopa en fase de licitación.
Prema aquí para ver máis información
O 30 de xullo de 2025 comunícase que quedou extinguido o Lote 4 – Butacas para salóns de actos do Acordo Marco para o subministramento de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez acadado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 4 deberán realizarse fóra do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento.
Prema aquí para ver máis información
Adxúntase unha autorización xeral para a licitación de contratos do Lote 4, fóra do sistema de contratación centralizada, ata que entre en vigor o novo Acordo Marco de Moblaxe, que actualmente se atopa en fase de licitación.
Prema aquí para ver máis información
Co fin de evitar que se inicien novos expedientes de contratación, procédese a suspender na ferramenta AUNA o Lote 4 “Butacas para salóns de actos” do Acordo Marco 01/2019.
Preme aquí para ver máis informaciónCo fin de evitar que se inicien novos expedientes de contratación, procédese a suspender na ferramenta AUNA o Lote 2 “Mobles de oficina xeral” do Acordo Marco 01/2019.
Preme aquí para ver máis informaciónO 27 de xuño de 2025 comunícase que quedou extinguido o Lote 1 – Despachos de dirección e mesas de estrado do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez alcanzado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 1 deberán facerse á marxe do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento.
Prema aquí para ver máis información
O 19 de xuño de 2025 entrou en vigor o lote 1 (ordenadores de sobremesa estándar) do Acordo Marco 02/2023 para a contratación das subministracións de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo (Expte. 2023/113). Para a xestión do acordo marco, así como dos contratos baseados nel, empregarase a aplicación informática AUNA.
Preme aquí para ver máis informaciónA partir do 30 de xuño de 2025, a tramitación de novas propostas de adxudicación do acordo marco 05/2018 (exercicio da opción de compra de equipos en arrendamento) pasará a realizarse en AUNA.
Preme aquí para ver máis informaciónCo fin de evitar o inicio de novos expedientes de contratación, procédese á suspensión na ferramenta AUNA do Lote 1 “Despachos de dirección e Mesas de estrado” do Acordo Marco 01/2019.
Preme aquí para ver máis informaciónO 27 de maio de 2025 comunícase que quedou extinguido o Lote 3 - Cadeiras do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez alcanzado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 3 deberán realizarse fóra do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento. Achégase unha autorización xeral para a licitación de contratos do Lote 3, fóra do sistema de contratación centralizada, ata que entre en vigor o novo Acordo Marco de Moblaxe que actualmente está en fase de licitación.
Preme aquí para ver máis información