Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Histórico Novidades

  • Administración de usuarios de Auna
    18/02/2025

    Dado o avanzado estado da migración da xestión de acordos marco e sistemas dinámicos de adquisición da DGRCC de Conecta a AUNA, infórmase de que a partir do 27 de febreiro de 2025 a administración dos usuarios de organismos de AUNA pasará a realizarse directamente neste sistema, de maneira independente á xestión que aínda puidera ser necesaria en Conecta.

    Os usuarios que teñen o perfil administrador de organismo en Conecta poderán desempeñar esta función en AUNA a través do menú Administración -> Usuarios.

    As funcións establecidas en Auna para os usuarios co rol administrador de organismo son:

    • Xestión de usuarios do organismo (altas, baixas, modificacións e asignación de roles).
    • Xestión da información do organismo (NIF, teléfono, correo de notificacións, dirección, CP, se está suxeito a fiscalización previa, datos de facturación, direccións de entrega e contactos).

    Finalmente, lémbrase que o usuario con perfil de administrador de organismo ten a responsabilidade de:

    • Asegurar a veracidade dos datos dos usuarios do seu organismo.
    • Manter actualizados os datos dos usuarios.
    • Dar de baixa os usuarios cando deixen de desempeñar a súa función no organismo.

    En caso de dúbida ou problema, pode contactar co noso servizo de atención ao usuario.

    Preme aquí para ver máis información
  • Entrada en vigor dos lotes 2, 5, 6, 7, 9 e 10 do Acordo Marco 02/2023 para a contratación de subministracións de ordenadores de sobremesa, portátiles, monitores e outras solucións de postos de traballo.
    14/02/2025

    O 15 de febreiro de 2025 entran en vigor os lotes 2, 5, 6, 7, 9 e 10 do novo Acordo Marco 02/2023 para a contratación de subministracións de ordenadores de sobremesa, portátiles, monitores e outras solucións de postos de traballo (Expediente 2023/113). Para a xestión do convenio marco, así como dos contratos baseados nel, empregarase a aplicación informática AUNA.

    Preme aquí para ver máis información
  • Aviso sobre a publicación de instrucións, modelos de documento de licitación, Anexo e Instrucións para o AM 05/2023
    14/02/2025

    "Infórmase aos organismos da publicación dunha nova versión das Instrucións, modelos de documentos de licitación e anexos á proposta de adxudicación sen licitación do Acordo Marco 05/2023, así como da posta á disposición da ferramenta de axuda que será necesaria xuntar ás propostas de adxudicación que se eleven á DGRCC."

    Preme aquí para ver máis información
  • REUNIÓN INFORMATIVA DIRIXIDA A ORGANISMOS DESTINATARIOS DO ACORDO MARCO 02/2023 (PARA A CONTRATACIÓN DO SUBMINISTRO DE ORDENADORES DE SOBREMESA, ORDENADORES PORTÁTILES, MONITORES E OUTRAS SOLUCIÓNS DE POSTOS DE TRABALLO)
    11/02/2025

    Infórmase da convocatoria da próxima reunión informativa sobre o novo acordo marco 02/2023 (para a contratación do subministro de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo), que está nas últimas fases da súa licitación e que terá lugar nas próximas datas: O venres 21 de febreiro de 2025, de 09:30 a 12:30.

    Preme aquí para ver máis información
  • Entrada en vigor del Acuerdo Marco 18/2024 de suministro de vehículos comerciales ligeros.
    31/01/2025

    El 1 de febrero de 2025 entra en vigor el Acuerdo Marco 18/2024 de suministro de vehículos comerciales ligeros (Expte. 2024/29). Para la gestión del acuerdo marco, así¬ como de los contratos basados en el mismo, que se podrán tramitar a partir de dicha fecha, se utilizará la aplicación informática AUNA.

    Preme aquí para ver máis información
  • Con data do 16 de xaneiro de 2025 comunicouse a extinción do Lote 6 "Biombos, tabiques e mamparas" do Acordo Marco 01/2019 para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico, e de laboratorio.
    24/01/2025

    Con data do 16 de xaneiro de 2025 comunicouse a extinción do Lote 6 "Biombos, tabiques e mamparas" do Acordo Marco 01/2019 para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico, e de laboratorio, unha vez alcanzado o seu valor máximo estimado. Para os efectos de facilitar a súa adquisición polos Departamentos, organismos e entidades públicas do Sistema Estatal de Contratación Centralizada, emitiuse un informe xeral favorable para a contratación, fóra do sistema de contratación centralizada, dos citados bens.

    Preme aquí para ver máis información
  • Prórroga do contrato centralizado de servizos postais de paquetería e valixa nacional
    21/01/2025

    Con data 9 de decembro de 2024 acordouse a prórroga do contrato centralizado de servizos postais de paquetería e valixa nacional, sendo a duración da prórroga desde o 1 de abril de 2025 ata o 31 de marzo de 2026.

  • Prórroga do Acordo marco 20/2023 de subministración de papel para equipos de impresión, fotocopiadoras, copiadoras e multicopiadoras
    21/01/2025

    Con data 14 de xaneiro de 2025, acordouse a prórroga do Acordo marco 20/2023 de subministración de papel para equipos de impresión, fotocopiadoras, copiadoras e multicopiadoras, sendo a duración da prórroga desde o 1 de abril de 2025 ata o 31 de marzo de 2026.

  • AVISO IMPORTANTE SOBRE A EXTINCIÓN DO LOTE 6 DO ACORDO MARCO PARA O SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E XERIÁTRICO E DE LABORATORIO 01/2019
    20/01/2025

    Comunícase que quedou extinguido o Lote 6 – Biombos, tabiques e mamparas do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez alcanzado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 6 deberán realizarse fóra do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento. Na actualidade atópase en fase de licitación un novo Acordo Marco de Moblaxe.

    Preme aquí para ver máis información
  • Cambio de denominación do estado de tramitación de propostas de contratación de organismos adheridos ao sistema estatal de contratación centralizada
    15/01/2025

    Co fin de evitar confusións sobre o estado de situación do expediente de contratación no proceso de tramitación de contratos baseados e de contratos específicos do sistema estatal de contratación centralizada, no caso de contratos tramitados por organismos adheridos ao sistema estatal de contratación centralizada, substituíuse a denominación do estado “Pendente de revisión” por “Pendente de elevar a sinatura” nas aplicacións de xestión AUNA e Conecta-Centralización.

    Preme aquí para ver máis información