Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Histórico Novidades

  • Aviso importante sobre o inicio do Lote 4 «Butacas para salóns de actos» do Acordo Marco 01/2019, para a subministración de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, biombos, clínico e xeriátrico e de laboratorio
    27/07/2021

    O próximo día 1 de agosto de 2021 entrará en vigor o Lote 4 «Butacas para salóns de actos» do AM 01/2019, para a subministración de mobiliario. A duración do Lote 4 deste acordo marco é de 24 meses, desde o 01/08/2021 ata o 31/07/2023. O inicio do resto dos lotes comunicarase tamén a través do portal. Para calquera dúbida ou aclaración, pódese contactar a través da conta de correo electrónico mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es.

    Preme aquí para ver máis información
  • Acuerdo Marco 02/2020 de suministro de ordenadores, portátiles, monitores y otras soluciones de puesto de trabajo.
    19/07/2021

    Se ha publicado la nota informativa adjunta relativa a las circunstancias del mercado que pueden afectar a los plazos de entrega de los bienes objeto del acuerdo marco y las pautas a seguir en las propuestas de adjudicación y licitaciones de los contratos basados. También se ponen a disposición de los organismos los nuevos modelos de Anexo para facilitar la confección de las propuestas de adjudicación sin segunda licitación adaptados a las circunstancias de mercado.

    Preme aquí para ver máis información
  • Aviso importante sobre o inicio do lote 6 «Biombos, tabiques e mamparas» do acordo marco 01/2019, para a subministración de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, biombos, clínico e xeriátrico e de laboratorio.
    08/07/2021

    O próximo día 20 de xullo entrará en vigor o Lote 6 «Biombos, tabiques e mamparas» do AM 01/2019, para a subministración de mobiliario.

    Preme aquí para ver máis información
  • Entrada en vigor o 13 de xullo dos lotes 1, 2, 3 e 12 do AM 02/2020 para a contratación das subministracións de ordenadores de mesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo
    01/07/2021

    Desestimados polo TACRC os recursos especiais en materia contractual interpostos contra a adxudicación dos lotes 1, 2, 3 e 12 do AM 02/2020, estableceuse o 13 de xullo coma o inicio de vixencia destes lotes.

    Preme aquí para ver máis información
  • Entrada en vigor dos lotes 1 e 2 do novo Acordo Marco 50/2020, para a contratación dos servizos de compra de espazos en medios de comunicación e outros soportes publicitarios para a difusión das campañas de publicidade institucional.
    29/06/2021

    Entraron en vigor os lotes 1 e 2 do novo Acordo Marco 50/2020, para a contratación dos servizos de compra de espazos en medios de comunicación e outros soportes publicitarios para a difusión das campañas de publicidade institucional. No apartado correspondente a este acordo marco poden consultarse as instrucións para a tramitación dos contratos baseados e un modelo de documento de licitación.

    Preme aquí para ver máis información
  • Entrada en vigor o 15 de xuño de 2021 dos lotes 4, 6 e 8 do novo Acordo Marco 02/2020 para a contratación das subministracións de ordenadores de mesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo.
    10/06/2021

    O 15 de xuño de 2021, entrarán en vigor os lotes 4, 6 e 8 do Acordo Marco 02/2020 para a contratación das subministracións de ordenadores de mesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo. As ferramentas de axuda para estes lotes xa están dispoñibles. Axiña se indicará a data de entrada en vigor do resto dos lotes.

    Preme aquí para ver máis información
  • Contrato centralizado de servizos de seguridade integral e de auxiliares de control en edificios do sector público estatal.
    14/06/2021

    Foi publicada na Plataforma de Contratación do Sector Público a licitación do novo contrato centralizado de servizos de seguridade privada e de auxiliares de control, cuxo inicio está previsto para o 1 de novembro de 2021. A súa duración inicial é de 24 meses, cunha prórroga posible de ata 24 meses. Toda a información relativa á citada licitación pode consultarse na seguinte ligazón:

    Preme aquí para ver máis información
  • Información sobre a publicación de anuncios de adxudicación na Plataforma de Licitación do Sector Público.
    03/06/2021

    A partir do 3 de xuño de 2021, o sistema Conecta-Centralización levará a cabo de forma automática a publicación do anuncio de adxudicación na Plataforma de Contratación do Sector Público de determinados contratos que se tramiten a través de Conecta-Centralización.

    Preme aquí para ver máis información
  • Entrada en vigor do novo Acordo Marco 02/2020 o 1 de xuño de 2021 para a contratación das subministracións de ordenadores de mesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo
    26/05/2021

    O 1 de xuño de 2021, entrará en vigor o Acordo Marco 02/2020 para a contratación das subministracións de ordenadores de mesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo para os lotes 5, 7, 9, 10 e 11.

    Preme aquí para ver máis información
  • AVISO IMPORTANTE SOBRE CAMBIO DE DENOMINACIÓN SOCIAL DUNHA DAS EMPRESAS ADXUDICATARIAS DO ACORDO MARCO DE SUBMINISTRACIÓN DE PAPEL 20/2019
    19/05/2021

    A empresa STAPLES PRODUCTOS DE OFICINA, S.L., adxudicataria dos lotes 1 e 2 do AM 20/2019, cambiou a súa denominación social pola de KALAMAZOO PRODUCTOS DE OFICINA, S.L. Se precisan documentación xustificativa sobre o citado cambio de denominación, a través da seguinte ligazón poderán acceder á Adenda aos documentos administrativos de formalización da empresa STAPLES PRODUCTOS DE OFICINA, S.L., relativos ao Acordo Marco 20/2019: Consulta DO ACORDO MARCO DE SUBMINISTRACIÓN DE PAPEL 20/2019. Para calquera dúbida ou aclaración, pode contactar a través da conta de correo electrónico papel.centralizado@hacienda.gob.es. Prema aquí para ver máis información

    Preme aquí para ver máis información