Dado o avanzado estado da migración da xestión de acordos marco e sistemas dinámicos de adquisición da DGRCC de Conecta a AUNA, infórmase de que a partir do 27 de febreiro de 2025 a administración dos usuarios de organismos de AUNA pasará a realizarse directamente neste sistema, de maneira independente á xestión que aínda puidera ser necesaria en Conecta.
Os usuarios que teñen o perfil administrador de organismo en Conecta poderán desempeñar esta función en AUNA a través do menú Administración -> Usuarios.
As funcións establecidas en Auna para os usuarios co rol administrador de organismo son:
Finalmente, lémbrase que o usuario con perfil de administrador de organismo ten a responsabilidade de:
En caso de dúbida ou problema, pode contactar co noso servizo de atención ao usuario.
Preme aquí para ver máis informaciónO 15 de febreiro de 2025 entran en vigor os lotes 2, 5, 6, 7, 9 e 10 do novo Acordo Marco 02/2023 para a contratación de subministracións de ordenadores de sobremesa, portátiles, monitores e outras solucións de postos de traballo (Expediente 2023/113). Para a xestión do convenio marco, así como dos contratos baseados nel, empregarase a aplicación informática AUNA.
Preme aquí para ver máis información"Infórmase aos organismos da publicación dunha nova versión das Instrucións, modelos de documentos de licitación e anexos á proposta de adxudicación sen licitación do Acordo Marco 05/2023, así como da posta á disposición da ferramenta de axuda que será necesaria xuntar ás propostas de adxudicación que se eleven á DGRCC."
Preme aquí para ver máis informaciónInfórmase da convocatoria da próxima reunión informativa sobre o novo acordo marco 02/2023 (para a contratación do subministro de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo), que está nas últimas fases da súa licitación e que terá lugar nas próximas datas: O venres 21 de febreiro de 2025, de 09:30 a 12:30.
Preme aquí para ver máis informaciónEl 1 de febrero de 2025 entra en vigor el Acuerdo Marco 18/2024 de suministro de vehículos comerciales ligeros (Expte. 2024/29). Para la gestión del acuerdo marco, así¬ como de los contratos basados en el mismo, que se podrán tramitar a partir de dicha fecha, se utilizará la aplicación informática AUNA.
Preme aquí para ver máis informaciónCon data do 16 de xaneiro de 2025 comunicouse a extinción do Lote 6 "Biombos, tabiques e mamparas" do Acordo Marco 01/2019 para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico, e de laboratorio, unha vez alcanzado o seu valor máximo estimado. Para os efectos de facilitar a súa adquisición polos Departamentos, organismos e entidades públicas do Sistema Estatal de Contratación Centralizada, emitiuse un informe xeral favorable para a contratación, fóra do sistema de contratación centralizada, dos citados bens.
Preme aquí para ver máis informaciónCon data 9 de decembro de 2024 acordouse a prórroga do contrato centralizado de servizos postais de paquetería e valixa nacional, sendo a duración da prórroga desde o 1 de abril de 2025 ata o 31 de marzo de 2026.
Con data 14 de xaneiro de 2025, acordouse a prórroga do Acordo marco 20/2023 de subministración de papel para equipos de impresión, fotocopiadoras, copiadoras e multicopiadoras, sendo a duración da prórroga desde o 1 de abril de 2025 ata o 31 de marzo de 2026.
Comunícase que quedou extinguido o Lote 6 – Biombos, tabiques e mamparas do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e xeriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez alcanzado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 6 deberán realizarse fóra do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento. Na actualidade atópase en fase de licitación un novo Acordo Marco de Moblaxe.
Preme aquí para ver máis informaciónCo fin de evitar confusións sobre o estado de situación do expediente de contratación no proceso de tramitación de contratos baseados e de contratos específicos do sistema estatal de contratación centralizada, no caso de contratos tramitados por organismos adheridos ao sistema estatal de contratación centralizada, substituíuse a denominación do estado “Pendente de revisión” por “Pendente de elevar a sinatura” nas aplicacións de xestión AUNA e Conecta-Centralización.
Preme aquí para ver máis información