Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Histórico Novidades

  • Cartas certificadas y ordinarias y otros envíos postales
    24/09/2020

    El pasado 17 de agosto se publicó en la Plataforma de Contratación del Sector Público la licitación del nuevo Contrato centralizado de servicios postales de Cartas ordinarias y certificadas, envíos publicitarios y franqueo en destino, cuyo inicio está previsto para el 1 de enero de 2021. Su duración inicial es de 35 meses, con una prórroga posible de hasta 12 meses. El ámbito subjetivo de dicho contrato incluye a todos los Ministerios y Organismos del sector público estatal, así como a las Entidades Gestoras de la Seguridad Social. El objeto del contrato es el servicio de cartas certificadas y ordinarias, tanto nacionales como internacionales, así como las urgentes siempre que sean nacionales. No se incluyen cartas urgentes internacionales ni cartas certificadas urgentes internacionales. También se incluyen los servicios de envíos publicitarios y publicaciones periódicas, tanto nacionales como internacionales, franqueo en destino y devolución informada de cartas ordinarias.

  • Notificaciones administrativas y judiciales
    24/09/2020

    Se ha iniciado la tramitación de un nuevo Contrato centralizado de servicios postales de Notificaciones administrativas y judiciales, cuyo inicio se prevé para el 1 de noviembre de 2020, en sustitución del contrato vigente. Su duración inicial es de 25 meses, con una prórroga posible de hasta 12 meses. El ámbito subjetivo de dicho contrato incluye a todos los Ministerios y Organismos del sector público estatal, así como a las Entidades Gestoras de la Seguridad Social.

  • Incorporación de declaración de conformidade en acordos marco de automobilismo
    01/09/2020

    Desde o 1 de setembro de 2020, todas as propostas de adxudicación por compra directa dos acordos marco de automobilismo (14, 17, 18, 19) con orzamento e entrega en 2020 deberán incorporar unha declaración de conformidade pola empresa no apartado “Aceptación condiciones del servicio por la empresa” (Aceptación condicións do servizo pola empresa).

  • Novo sistema de sinatura en CONECTA-CENTRALIZACIÓN a través de Autofirm@
    23/06/2020

    A partir do 30 de xuño, as sinaturas na aplicación CONECTA-CENTRALIZACIÓN realizaranse a través do módulo Autofirm@. Todos os usuarios de CONECTA-CENTRALIZACIÓN deben descargar e instalar o módulo Autofirm@ desde a páxina do Portal de Administración Electrónica: https://firmaelectronica.gob.es/Home/Descargas.html

  • Actualización da data de peche temporal da opción de actualización de catálogo para empresas en CONECTA-CENTRALIZACIÓN
    12/06/2020

    Por mantemento da aplicación CONECTA-CENTRALIZACIÓN, infórmase as empresas adxudicatarias dos acordos marco de que non se poderán iniciar procesos de actualización de catálogo ata o 30 de xuño.

  • Segunda prórroga do Acordo Marco 12/2016 para a subministración de equipos audiovisuais
    09/06/2020

    O 27 de maio de 2020 acordouse a segunda prórroga do Acordo Marco 12/2016 para a subministración de equipos audiovisuais, por un prazo de 12 meses, desde o 15 de outubro de 2020 ata o 14 de outubro de 2021.

    Preme aquí para ver máis información
  • Segunda prórroga do Acordo Marco 07/2016 para a subministración de material de oficina non inventariable
    05/06/2020

    O 3 de xuño de 2020 acordouse a segunda prórroga do Acordo Marco 07/2016 para a subministración de material de oficina non inventariable, en todos os lotes, desde o 1 de outubro de 2020 ata o 30 de abril de 2021.

    Preme aquí para ver máis información
  • Prórroga do Acordo Marco 26/2015 de servizos de desenvolvemento de sistemas de administración electrónica
    01/06/2020

    O 28 de maio de 2020 acordouse a prórroga do Acordo Marco 26/2015 de servizos de desenvolvemento de sistemas de administración electrónica coas empresas adxudicatarias que prestaron a súa conformidade á mesma. O acordo marco prorrógase por un período de 6 meses, desde o 1 de agosto de 2020 ao 1 de febreiro de 2021.

    Preme aquí para ver máis información
  • Prórroga ordinaria do Acordo Marco 02/2016 para a subministración de ordenadores de mesa, ordenadores portátiles e monitores
    01/06/2020

    O 7 de maio de 2020 acordouse prorrogar o Acordo Marco 02/2016 para a subministración de ordenadores de mesa, ordenadores portátiles e monitores, por un período de 6 meses, desde o 3 de setembro de 2020 ao 2 de marzo de 2021, para os lotes 2 a 9, e desde o 14 de novembro de 2020 ao 13 de maio de 2021, para o lote 1.

    Preme aquí para ver máis información
  • Aviso sobre teléfonos e correos de contacto para preguntas e incidencias sobre contratación centralizada ou a aplicación Conecta-Centralización
    01/04/2020

    Lémbrase que para calquera consulta, dúbida ou incidencia na contratación centralizada ou na aplicación CONECTA-CENTRALIZACIÓN, pódese contactar con nós a través dos correos portalcontratacioncentralizada@hacienda.gob.es e conecta-centralizacion@hacienda.gob.es e no teléfono 91 59 55 706 (L-X de 9:00 a 18:00 e venres de 8:00 a 15:00).