Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Histórico Novidades

  • Entrada en vigor dos lotes 4 e 8 do Acordo Marco 02/2023 para a contratación dos subministracións de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo
    15/04/2025

    O 16 de abril de 2025 entrarán en vigor os lotes 4 e 8 (ordenadores portátiles de gama alta e monitores de 24 polgadas, respectivamente) do novo Acordo Marco 02/2023 para a contratación dos subministracións de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo (Expediente 2023/113). Para a xestión do acordo marco, así como dos contratos baseados nel, utilizarase a aplicación informática AUNA.

    Preme aquí para ver máis información
  • Sustitución da aplicación Conecta-Centralización
    04/04/2025

    Desde a Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación, estáse a levar a cabo a sustitución da aplicación informática Conecta-Centralización, que dá soporte á xestión dos acordos marco e sistemas dinámicos de adquisición do sistema estatal de contratación centralizada. Tras máis de vinte anos de servizo en produción, a súa obsolescencia tecnolóxica e difícil e custoso mantemento fixeron inaplazable a súa renovación por unha nova aplicación informática, AUNA, que debe proporcionar a flexibilidade, facilidade de aprendizaxe para o usuario e seguridade que os complexos procesos de contratación pública requiren. A sustitución de Conecta atópase nun estado moi avanzado, reducíndose enormemente a súa actividade desde o pasado mes de xaneiro. Neste contexto, estáse a levar a cabo a planificación do peche de Conecta-Centralización durante a segunda metade de 2025. Se ben esta Dirección Xeral tomará as medidas necesarias para garantir a conservación da información durante o prazo de tempo requirido en función da súa natureza, este aviso ten como obxectivo que todos aqueles organismos destinatarios de contratacións realizadas a través de Conecta-Centralización, poidan levar a cabo as accións que consideren oportunas ao longo dos próximos meses para conservar a súa información histórica de xeito independente e sen necesidade de asistencia.

  • AVISO IMPORTANTE SOBRE A EXTINCIÓN DO LOTE 6 DO ACORDO MARCO PARA O SUMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E GERIÁTRICO E DE LABORATORIO 01/2019
    26/03/2025

    20 de xaneiro de 2025 Comunícase que quedou extinguida a contratación do Lote 6 - Biombos, tabiques e mamparas do Acordo Marco para o suministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e geriátrico e de laboratorio 01/2019, unha vez acadado o seu valor máximo estimado. As contratacións dos bens incluídos no Lote 6 deberán realizarse á marxe do sistema de contratación centralizada, conforme ás normas xerais de competencia e procedemento. Na actualidade atópase en fase de licitación un novo Acordo Marco de Mobiliario.

    Preme aquí para ver máis información
  • Acordo Marco 02/2023: Novos valores CPU Average Performance Benchmark
    24/03/2025

    Publicáronse os novos valores CPU Average Performance Benchmark, que se poden atopar na nota adxunta. A súa aplicación terá lugar a partir do 25 de marzo de 2025.

    Preme aquí para ver máis información
  • AVISO IMPORTANTE SOBRE O TRASPASO DA XESTIÓN DO ACORDO MARCO 14/2022 DE SUBMINISTRO DE VEHÍCULOS TURISMOS DESDE CONECTA CENTRALIZACIÓN Á APLICACIÓN AUNA
    18/03/2025

    A partir do 31 de marzo de 2025, a tramitación de novas propostas de adxudicación dos contratos baseados no Acordo Marco 14/2022 de subministro de vehículos turismos pasarase a realizar en AUNA

    Preme aquí para ver máis información
  • Entrada en vigor do lote 3 do Acordo Marco 02/2023 para a contratación dos subministros de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo
    14/03/2025

    O 15 de marzo de 2025 entrará en vigor o lote 3 (ordenadores portátiles estándar) do novo Acordo Marco 02/2023 para a contratación dos subministros de ordenadores de sobremesa, ordenadores portátiles, monitores e outras solucións de posto de traballo (Expte. 2023/113). Para a xestión do acordo marco, así como dos contratos baseados no mesmo, utilizarase a aplicación informática AUNA.

    Preme aquí para ver máis información
  • AVISO IMPORTANTE SOBRE A FINALIZACIÓN DOS LOTES 1, 2, 3 E 4 DO ACORDO MARCO PARA O SUBMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO E GERIÁTRICO E DE LABORATORIO 01/2019
    11/04/2025

    Recórdase que o próximo 31 de xullo de 2025 finaliza a prórroga dos lotes 1, 2, 3 e 4 do Acordo Marco para o subministro de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, mamparas, clínico e geriátrico e de laboratorio 01/2019. Pola súa parte, dado que os lotes indicados se atopen próximos a acadar o seu valor máximo estimado, deberase comunicar por correo electrónico a mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es, a información relativa ao importe do orzamento base de licitación, sen IVE, dos contratos baseados dos lotes 1, 2, 3 e 4 que se atopan na actualidade en licitación, así como dos que se prevé licitar en próximas datas.

    Preme aquí para ver máis información
  • Administración de usuarios de Auna
    18/02/2025

    Dado o avanzado estado da migración da xestión de acordos marco e sistemas dinámicos de adquisición da DGRCC de Conecta a AUNA, infórmase de que a partir do 27 de febreiro de 2025 a administración dos usuarios de organismos de AUNA pasará a realizarse directamente neste sistema, de maneira independente á xestión que aínda puidera ser necesaria en Conecta.

    Os usuarios que teñen o perfil administrador de organismo en Conecta poderán desempeñar esta función en AUNA a través do menú Administración -> Usuarios.

    As funcións establecidas en Auna para os usuarios co rol administrador de organismo son:

    • Xestión de usuarios do organismo (altas, baixas, modificacións e asignación de roles).
    • Xestión da información do organismo (NIF, teléfono, correo de notificacións, dirección, CP, se está suxeito a fiscalización previa, datos de facturación, direccións de entrega e contactos).

    Finalmente, lémbrase que o usuario con perfil de administrador de organismo ten a responsabilidade de:

    • Asegurar a veracidade dos datos dos usuarios do seu organismo.
    • Manter actualizados os datos dos usuarios.
    • Dar de baixa os usuarios cando deixen de desempeñar a súa función no organismo.

    En caso de dúbida ou problema, pode contactar co noso servizo de atención ao usuario.

    Preme aquí para ver máis información
  • Entrada en vigor dos lotes 2, 5, 6, 7, 9 e 10 do Acordo Marco 02/2023 para a contratación de subministracións de ordenadores de sobremesa, portátiles, monitores e outras solucións de postos de traballo.
    14/02/2025

    O 15 de febreiro de 2025 entran en vigor os lotes 2, 5, 6, 7, 9 e 10 do novo Acordo Marco 02/2023 para a contratación de subministracións de ordenadores de sobremesa, portátiles, monitores e outras solucións de postos de traballo (Expediente 2023/113). Para a xestión do convenio marco, así como dos contratos baseados nel, empregarase a aplicación informática AUNA.

    Preme aquí para ver máis información
  • Aviso sobre a publicación de instrucións, modelos de documento de licitación, Anexo e Instrucións para o AM 05/2023
    14/02/2025

    "Infórmase aos organismos da publicación dunha nova versión das Instrucións, modelos de documentos de licitación e anexos á proposta de adxudicación sen licitación do Acordo Marco 05/2023, así como da posta á disposición da ferramenta de axuda que será necesaria xuntar ás propostas de adxudicación que se eleven á DGRCC."

    Preme aquí para ver máis información