Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Histórico Novidades

  • AVISO RELATIVO AO CONTRATO CENTRALIZADO DE NOTIFICACIÓNS
    23/03/2020

    Como consecuencia da promulgación do Real Decreto 465/2020, de 17 de marzo, polo que se modifica o Real Decreto 463/2020, do 14 de marzo, modifícase o apartado referente ás Notificacións Administrativas e Xudiciais (D.A.3).

    Preme aquí para ver máis información
  • AVISO SOBRE TELÉFONOS E CORREOS DE CONTACTO PARA PREGUNTAS E INCIDENCIAS SOBRE CONTRATACIÓN CENTRALIZADA OU A APLICACIÓN CONECTA-CENTRALIZACIÓN
    01/04/2020

    Lémbrase que para calquera consulta, dúbida ou incidencia na contratación centralizada ou na aplicación CONECTA-CENTRALIZACIÓN, pódese contactar con nós a través dos correos portalcontratacioncentralizada@hacienda.gob.es e conecta-centralizacion@hacienda.gob.es e no teléfono 91 59 55 706 (L-X de 9:00 a 18:00 e venres de 8:00 a 15:00).

  • NOTA INFORMATIVA SOBRE A TRAMITACIÓN E EXECUCIÓN DE CONTRATOS BASEADOS COMO CONSECUENCIA DA DECLARACIÓN DO ESTADO DE ALARMA
    23/03/2020

    Tramitación e execución de contratos baseados en acordos marco do sistema estatal de contratación centralizada conforme ao Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionada polo COVID-19.

    Preme aquí para ver máis información
  • AVISO IMPORTANTE SOBRE O INICIO DO ACORDO MARCO DE SUBMINISTRACIÓN DE PAPEL 20/2019
    10/03/2020

    O 16 de marzo de 2020 iníciase a vixencia do Acordo Marco 20/2019 para a subministración de papel de equipos de impresión, fotocopiadoras, copiadoras e multicopiadoras.

    Preme aquí para ver máis información
  • Reunión informativa dirixida a organismos peticionarios do Acordo Marco 13/2018 (subministración de servidores, sistemas de almacenamento e software de infraestrutura)
    10/02/2020

    Infórmase da reunión sobre o novo Acordo Marco 13/2018 Subministración de servidores, sistemas de almacenamento e software de infraestrutura que terá lugar o próximo xoves 20 de febreiro de 2020 de 09:30 a 13:00 en Madrid, no complexo Cuzco de Paseo de la Castellana, 162.

    Preme aquí para ver máis información
  • Nota informativa sobre a tramitación de contratos baseados conforme as últimas modificacións normativas en materia de contratación
    14/01/2020

    Instrucións de aplicación das modificacións normativas introducidas en materia de contratación polo Real Decreto-Lei 14/2019, do 31 de outubro.

    Preme aquí para ver máis información
  • AVISO IMPORTANTE SOBRE A FINALIZACIÓN DO ACORDO MARCO DE MOBILIARIO 01/2016 E ESTADO DA LICITACIÓN DO NOVO ACORDO MARCO 01/2019
    13/01/2020

    O próximo 15 de xaneiro de 2020 finaliza o acordo marco de mobiliario 01/2016. O día 14 de novembro de 2019 publicouse na Plataforma de Contratación do Sector Público a licitación do novo acordo marco para a “SUBMINISTRACIÓN DE MOBILIARIO DE DESPACHO E COMPLEMENTARIO, DE ARQUIVO, DE BIBLIOTECAS, BIOMBOS, CLÍNICO E XERIÁTRICO E DE LABORATORIO (Acordo Marco 01/2019)”, Expte. 44/19, que está aínda en fase de apertura de ofertas.

    Preme aquí para ver máis información
  • Entrada en vigor do novo Acordo Marco 13/2018 o 11 de febreiro de 2020 e fin de vixencia do Acordo Marco 13/2013 de subministración de servidores de propósito xeral e sistemas de almacenamento.
    12/01/2020

    O novo Acordo Marco 13/2018 de subministración de servidores, sistemas de almacenamento e software de infraestrutura entrará en vigor o 11 de febreiro de 2020. Por iso, o 10 de febreiro de 2020 finalizará a vixencia do Acordo Marco 13/2013 de subministración de servidores de propósito xeral e sistemas de almacenamento, e admitiranse propostas de adxudicación de contratos baseados a través de Conecta-Centralización ata o 6 de febreiro de 2020.

  • Nota relativa á entrada en vigor do lote 28 - Escáneres do Acordo Marco 05 SUBMINISTRACIÓN DE IMPRESORAS, EQUIPOS MULTIFUNCIONAIS E ESCÁNERES
    16/12/2019

    Infórmase os organismos de que, cando o TACRC resolva o recurso contractual interposto contra a adxudicación do lote 28 - Escáneres do citado acordo marco, o próximo 18 de decembro de 2019 entrará en vigor ese lote.

    Preme aquí para ver máis información
  • Nota informativa relativa á publicación de novos modelos de documentos de documento de licitación para contratos baseados nos lotes 1 a 9 do Acordo Marco 02/2016 de SUBMINISTRACIÓN DE ORDENADORES DE MESA, ORDENADORES PORTÁTILES E MONITORES
    23/11/2019

    Infórmase de que foi publicada unha nova versión dos modelos de documentos de licitación para contratos baseados nos lotes 1 a 9 do Acordo Marco 02/2016 para a SUBMINISTRACIÓN DE ORDENADORES DE MESA, ORDENADORES PORTÁTILES E MONITORES, como consecuencia da entrada en vigor do Real Decreto-Lei 14/2019, de 31 de outubro, polo que se adoptan medidas urxentes por razóns de seguridade pública en materia de administración dixital, contratación do sector público e telecomunicacións. Os documentos de licitación dos contratos baseados no Acordo Marco 02/2016 deberán indicar se a prestación obxecto do contrato implica o non tratamento dos datos persoais. Por último, lémbrase que este acordo marco admitirá o envío de invitacións a segundas licitacións utilizando o sistema de información da DXRCC (CONECTA-CENTRALIZACIÓN) ou a través da Plataforma de Contratación do Sector Público.