A través de l'aplicació CONECTA-CENTRALIZACIÓN es poden dur a terme de manera electrònica i segura les diverses gestions relacionades amb la contractació de productes i serveis disponibles en els acords marc en vigor.
També, i sobre la base del compromís de transparència que ha adquirit aquesta Direcció general, és possible consultar el catàleg obert de tots els productes i serveis disponibles en el Sistema Estatal de Contractació Centralitzada.
CONECTA-CENTRALIZACIÓN permet fer les gestions següents:
Per a ciutadans/ciutadanes:
Consultar el catàleg obert de productes i serveis de contractació centralitzada.
Per als organismes públics usuaris del sistema:
Comprar productes o serveis.
Consultar el catàleg de productes i serveis de contractació centralitzada.
Comparar els productes existents.
Enviar electrònicament les sollicituds de productes i serveis.
Fer el seguiment de l'estat de les sollicituds realitzades.
Rebre notificacions relatives a les sollicituds de productes i serveis.
Per a les empreses adjudicatàries:
Enviar electrònicament les propostes d'actualització dels productes o serveis adjudicats.
CONNECTA va ser aprovat per Resolució de la Direcció general de Patrimoni de l'Estat, de 16 de maig de 2005. A causa de la seva antiguitat, així com als continus canvis funcionals des de la seva posada en producció, necessaris per a la seva adequació a l'evolució del model de contractació centralitzada, els canvis normatius en matèria de contractació, seguretat, protecció de dades o accessibilitat, CONNECTA presenta un alt nivell d'obsolescència tecnològica i escassa mantenibilidad.
Des de la configuració inicial de CONNECTA el nombre de serveis i subministraments declarats de contractació centralitzada, els contractes adjudicats anualment i el nombre d'usuaris, han experimentat un elevat increment. Al seu torn, la tecnologia sobre la qual va ser desenvolupada aquesta eina ha quedat obsoleta, fent necessària la seva gradual migració cap a una nova eina, AUNA, que permetrà noves funcionalitats i en el desenvolupament de les quals s'ha treballat durant els últims anys.
La substitució de CONNECTA per AUNA, es realitzarà de forma progressiva a partir de 2023. Aquesta estratègia implica que tots dos sistemes estaran en funcionament de forma simultània durant un període de temps.
Manuals per a empreses
Manuals per a empreses
Manuals tècnics
AUNA empreses:
Manuals per a empreses
Formularis per a empreses que ja són adjudicatàries del sistema
Formulari per a substitució de l’Administrador d’usuaris/usuàries
Per poder substituir a la persona amb rol Administrador d’usuaris d’empresa ha de remetre, mitjançant registre electrònic a través de l’adreça https://Rec.RedSara.es, dirigit a la Subdirecció General de Coordinació i Gestió Pressupostària de la D.G de Racionalització i Centralització de la Contractació, el formulari següent signat electrònicament per l’apoderat de l’empresa.
Formulari substitució de la persona amb rol Administrador d’usuaris d’empresa.
Formulari d’alta de la persona amb rol d’apoderat a CONECTA-CENTRALIZACIÓN
Per poder donar d’alta una persona amb rol Apoderat a CONECTA-CENTRALIZACIÓN ha de remetre, mitjançant registre electrònic a través de l’adreça https://Rec.Redsara.es, dirigit a la Subdirecció General de Coordinació i Gestió Pressupostària, el formulari següent signat electrònicament amb la documentació que acrediti la identitat i els poders corresponents.
Formulari d’alta de la persona amb rol Apoderat a CONECTA-CENTRALIZACIÓN.