Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Acord marc

Subministrament d'impressores, equips multifuncionals i escàners

AM 05/2023
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 2023/25
Tipus d'AM : Suministros

Descripció

La celebració del present acord marc té per objecte el subministrament d'impressores, equips multifuncionales, escáneres i els seus elements complementaris, així com el material fungible declarats de contractació centralitzada conforme al que es disposa en l'article 1. apartats d) i i) de l'Ordre EHA/1049/2008, de 10 d'abril, de declaració de béns i serveis de contractació centralitzada. L'acord marc se celebra amb diverses empreses. Els béns objecto d'adquisició o d'arrendament amb o sense opció a compra a través del present acord marc es divideixen en sis lots:
- Lot 1. Equips d'impressió i multifuncionales d'oficina B/N
- Lot 2. Equips d'impressió i multifuncionales d'oficina color
- Lot 3. Equips multifuncionales de producció B/N
- Lot 4. Equips multifuncionales de producció color
- Lot 5. Escáneres
- Lot 6. Altres solucions d'impressió i escanejo.
En els lots 1 a 5 determina els productes adjudicats, així com les condicions i els termes als quals hauran d'ajustar-se els contractes basats en l'acord marc, si bé, les empreses adjudicatàries podran ser convocades a una nova licitació per a l'adjudicació. En aquesta segona licitació, es prendran com a base els termes de l'acord marc formulant-los de manera més precisa si fos necessari, de conformitat amb l'article 221 apartat 4 LCSP. En el cas del lot 6, l'adjudicació de l'acord marc determina les empreses seleccionades, així com les condicions generals dels subministraments i termes bàsics als quals hauran d'ajustar-se els contractes basats en aquest lot de l'acord marc, sense que sigui objecte de la licitació la selecció de productes determinats.

Llistat d'articles i preus

Consulta les impressores, els equips multifuncionals i els escàners adjudicats.

Actualitzacions de catàleg

Consulteu les actualitzacions del catàleg.

Adjudicataris

Consulta les empreses adjudicatàries d’aquest acord marc al cercador del catàleg.

Durada

El lot 1 d'aquest acord marc va començar la vigència el 6 de maig de 2024.

Els lots 2, 5 i 6 van començar la vigència el dia 17 de juny de 2024.

La partida 4 va començar la seva vigència el dia 24 de setembre de 2024.

El lot 3 va començar la seva vigència el dia 10 d'octubre de 2024.

El termini de vigència de l'acord marc serà de dos anys. Es podrà prorrogar una o diverses vegades abans de la finalització d'aquest, fins a un màxim de dos anys.

La durada total de l'acord marc, incloses les pròrrogues, no podrà excedir de quatre anys.

Responsable de l'AM

Subdirección General de Contratación Centralizada de Tecnologías

Contacte

Email: am05.sgcctecnologias@hacienda.gob.es

Resolem els teus dubtes