Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Históric Novetats

  • Entrada en vigor dels lots 4 i 8 de l'Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball
    15/04/2025

    El 16 d’abril de 2025 entraran en vigor els lots 4 i 8 (ordinadors portàtils superiors i monitors de 24 polzades, respectivament) del nou Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Exp. 2023/113). Per a la gestió de l'acord marc, així com dels contractes basats en ell, s'utilitzarà l'aplicació informàtica AUNA.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Substitució de l'aplicació Conecta-Centralització
    04/04/2025

    Des de la Direcció General de Racionalització i Centralització de la Contractació, s'està duent a terme la substitució de l'aplicació informàtica Conecta-Centralització, que dóna suport a la gestió dels acords marc i sistemes dinàmics d'adquisició del sistema estatal de contractació centralitzada. Després de més de vint anys de servei en producció, la seva obsolescència tecnològica i el difícil i costós manteniment han fet inajornable la seva renovació per una nova aplicació informàtica, AUNA, que ha de proporcionar la flexibilitat, facilitat d'aprenentatge per a l'usuari i seguretat que els complexos processos de contractació pública requereixen. La substitució de Conecta es troba en un estat molt avançat, havent-se reduït enormement la seva activitat des del passat mes de gener. En aquest context, s'està duent a terme la planificació del tancament de Conecta-Centralització durant la segona meitat de 2025. Tot i que aquesta Direcció General prendrà les mesures necessàries per garantir la conservació de la informació durant el període de temps requerit en funció de la seva naturalesa, aquest avís té com a objectiu que tots aquells organismes destinataris de contractacions realitzades a través de Conecta-Centralització, puguin dur a terme les accions que considerin oportunes al llarg dels propers mesos per conservar la seva informació històrica de manera independent i sense necessitat d'assistència.

  • AVISO IMPORTANTE SOBRE LA EXTINCIÓN DEL LOTE 6 DEL ACUERDO MARCO PARA EL SUMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO Y COMPLEMENTARIO, DE ARCHIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO Y GERIÁTRICO Y DE LABORATORIO 01/2019
    26/03/2025

    20 de Enero de 2025 Se comunica que ha quedado extinguido el Lote 6 - Biombos, tabiques y mamparas del Acuerdo Marco para el suministro de mobiliario de despacho y complementario, de archivo, de bibliotecas, mamparas, clínico y geriátrico y de laboratorio 01/2019, una vez alcanzado su valor máximo estimado. Las contrataciones de los bienes incluidos en el Lote 6 deberán hacerse al margen del sistema de contratación centralizada, conforme a las normas generales de competencia y procedimiento. En la actualidad se encuentra en fase de licitación un nuevo Acuerdo Marco de Mobiliario.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Acuerdo Marco 02/2023: Nuevos valores CPU Average Performance Benchmark
    24/03/2025

    S'han publicat els nous valors CPU Average Performance Benchmark, que es poden trobar a la nota adjunta. La seva aplicació es farà efectiva a partir del 25 de març de 2025.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • AVÍS IMPORTANT SOBRE EL TRASPÀS DE LA GESTIÓ DE L'ACORD MARC 14/2022 DE SUBMINISTRAMENT DE VEHÍCLES TURISME DES DE CONECTA CENTRALITZACIÓ A L'APLICACIÓ AUNA
    18/03/2025

    A partir del 31 de març de 2025, la tramitació de noves propostes d'adjudicació dels contractes basats en l'Acord Marc 14/2022 de subministrament de vehicles turisme es passarà a realitzar a AUNA.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Entrada en vigor del lot 3 de l'Acordat Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball
    14/03/2025

    El 15 de març de 2025 entrarà en vigor el lot 3 (ordinadors portàtils estàndard) del nou Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Expte. 2023/113). Per a la gestió de l'acord marc, així com dels contractes basats en el mateix, s'utilitzarà l'aplicació informàtica AUNA.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • AVÍS IMPORTANT SOBRE LA FINALITZACIÓ DELS LOTS 1, 2, 3 I 4 DE L'ACORD MARCO PER AL subministrament DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D'ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC I DE LABORATORI 01/2019
    11/04/2025

    Es recorda que el proper 31 de juliol de 2025 finalitza la pròrroga dels lots 1, 2, 3 i 4 de l'Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019. D'altra banda, atès que els lots indicats estan a punt d'assolir el seu valor màxim estimat, s'haurà de comunicar mitjançant correu electrònic a mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es, la informació relativa a l'import del pressupost base de licitació, sense iva, dels contractes basats dels lots 1, 2, 3 i 4 que actualment estan en licitació així com dels que es preveu licitar en properes dates.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Administració d'usuaris d'Auna
    18/02/2025

    Atès l'avançat estat de la migració de la gestió d'acords marc i sistemes dinàmics d'adquisició de la DGRCC de Conecta a AUNA, s'informa que a partir del 27 de febrer de 2025 l'administració dels usuaris d'organismes d'AUNA es realitzarà directament en aquest sistema, de manera independent de la gestió que encara pugui ser necessària en Conecta.

    Els usuaris que tenen el perfil administrador d'organisme en Conecta podran exercir aquesta funció a AUNA a través del menú Administració -> Usuaris.

    Les funcions establertes a AUNA per als usuaris amb el rol d'administrador d'organisme són:

    • Gestió d'usuaris de l'organisme (altes, baixes, modificacions i assignació de rols).
    • Gestió de la informació de l'organisme (NIF, telèfon, correu de notificacions, adreça, codi postal, si està subjecte a fiscalització prèvia, dades de facturació, adreces de lliurament i contactes).

    Finalment, es recorda que l'usuari amb perfil d'administrador d'organisme té la responsabilitat de:

    • Assegurar la veracitat de les dades dels usuaris del seu organisme.
    • Mantenir actualitzades les dades dels usuaris.
    • Donar de baixa els usuaris quan hagin deixat d'exercir la seva funció en l'organisme.

    En cas de dubte o problema, podeu contactar amb el nostre servei d'atenció a l'usuari.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Entrada en vigor dels lots 2, 5, 6, 7, 9 i 10 de l'Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball
    14/02/2025

    El 15 de febrer de 2025 entren en vigor els lots 2, 5, 6, 7, 9 i 10 del nou Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Expte. 2023/113). utilitzarà laplicació informàtica AUNA.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Avís sobre la publicació d'instruccions, models de documentació de licitació, Annex i Instruccions per a l'AM 05/2023
    14/02/2025

    "S'informa als organismes de la publicació d'una nova versió de les Instruccions, models de documentació de licitació i annexos a proposta d'adjudicació sense licitació de l'Acord Marc 05/2023, així com de la posada a disposició de l'eina d'ajuda que serà necessària per adjuntar a les propostes d'adjudicació que es presentin a la DGRCC."

    Fes clic aquí per veure més informació