Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Históric Novetats

  • Administració d'usuaris d'Auna
    18/02/2025

    Atès l'avançat estat de la migració de la gestió d'acords marc i sistemes dinàmics d'adquisició de la DGRCC de Conecta a AUNA, s'informa que a partir del 27 de febrer de 2025 l'administració dels usuaris d'organismes d'AUNA es realitzarà directament en aquest sistema, de manera independent de la gestió que encara pugui ser necessària en Conecta.

    Els usuaris que tenen el perfil administrador d'organisme en Conecta podran exercir aquesta funció a AUNA a través del menú Administració -> Usuaris.

    Les funcions establertes a AUNA per als usuaris amb el rol d'administrador d'organisme són:

    • Gestió d'usuaris de l'organisme (altes, baixes, modificacions i assignació de rols).
    • Gestió de la informació de l'organisme (NIF, telèfon, correu de notificacions, adreça, codi postal, si està subjecte a fiscalització prèvia, dades de facturació, adreces de lliurament i contactes).

    Finalment, es recorda que l'usuari amb perfil d'administrador d'organisme té la responsabilitat de:

    • Assegurar la veracitat de les dades dels usuaris del seu organisme.
    • Mantenir actualitzades les dades dels usuaris.
    • Donar de baixa els usuaris quan hagin deixat d'exercir la seva funció en l'organisme.

    En cas de dubte o problema, podeu contactar amb el nostre servei d'atenció a l'usuari.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Entrada en vigor dels lots 2, 5, 6, 7, 9 i 10 de l'Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball
    14/02/2025

    El 15 de febrer de 2025 entren en vigor els lots 2, 5, 6, 7, 9 i 10 del nou Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Expte. 2023/113). utilitzarà laplicació informàtica AUNA.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Avís sobre la publicació d'instruccions, models de documentació de licitació, Annex i Instruccions per a l'AM 05/2023
    14/02/2025

    "S'informa als organismes de la publicació d'una nova versió de les Instruccions, models de documentació de licitació i annexos a proposta d'adjudicació sense licitació de l'Acord Marc 05/2023, així com de la posada a disposició de l'eina d'ajuda que serà necessària per adjuntar a les propostes d'adjudicació que es presentin a la DGRCC."

    Fes clic aquí per veure més informació
  • REUNIÓ INFORMATIVA ADREÇADA ALS ORGANISMES DESTINATARIS DE L’ACORD MARC 02/2023 (PER A LA CONTRACTACIÓ DEL SUBMINISTRAMENT D’ORDINADORS DE SOBRETAULA, ORDINADORS PORTÀTILS, MONITORS I ALTRES SOLUCIONS DE LLOCS DE TREBALL)
    11/02/2025

    S'informa de la convocatòria de la pròxima reunió informativa sobre el nou acord marc 02/2023 (per a la contractació del subministrament d’ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball), que es troba en les últimes fases de la seva licitació i que tindrà lloc en les pròximes dates: Divendres 21 de febrer de 2025, de 09:30 a 12:30.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Entrada en vigor del Acuerdo Marco 18/2024 de suministro de vehículos comerciales ligeros.
    31/01/2025

    El 1 de febrero de 2025 entra en vigor el Acuerdo Marco 18/2024 de suministro de vehículos comerciales ligeros (Expte. 2024/29). Para la gestión del acuerdo marco, así¬ como de los contratos basados en el mismo, que se podrán tramitar a partir de dicha fecha, se utilizará la aplicación informática AUNA.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Amb data 16 de gener de 2025, s'ha comunicat l'extinció del Lot 6 "Biombos, envans i mampares" de l'Acord Marc 01/2019 per al subministrament de mobiliari d'oficina i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric, i de laboratori.
    24/01/2025

    Amb data 16 de gener de 2025, s'ha comunicat l'extinció del Lot 6 "Biombos, envans i mampares" de l'Acord Marc 01/2019 per al subministrament de mobiliari d'oficina i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric, i de laboratori, un cop assolit el seu valor màxim estimat. A l'efecte de facilitar-ne l'adquisició per part dels Departaments, organismes i entitats públiques del Sistema Estatal de Contractació Centralitzada, s'ha emès un informe general favorable per a la contractació, al marge del sistema de contractació centralitzada, dels esmentats béns.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Pròrroga del contracte centralitzat de serveis postals de paqueteria i valisa nacional
    21/01/2025

    Amb data 9 de desembre de 2024, s'ha acordat la pròrroga del contracte centralitzat de serveis postals de paqueteria i valisa nacional, essent la durada de la pròrroga des de l'1 d'abril de 2025 fins al 31 de març de 2026.

  • Pròrroga de l’Acord marc 20/2023 de subministrament de paper per a equips d'impressió, fotocopiadores, copiadores i multicopiadores
    21/01/2025

    En data 14 de gener de 2025, s'ha acordat la pròrroga de l’Acord marc 20/2023 de subministrament de paper per a equips d'impressió, fotocopiadores, copiadores i multicopiadores, amb una durada de la pròrroga des de l’1 d’abril de 2025 fins al 31 de març de 2026.

  • AVÍS IMPORTANT SOBRE L'EXTINCIÓ DEL LOT 6 DE L'ACORD MARC PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI D'OFICINA I COMPLEMENTARI, D'ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC I DE LABORATORI 01/2019
    20/01/2025

    Es comunica que ha quedat extingit el Lot 6 – Biombos, envans i mampares de l'Acord Marc per al subministrament de mobiliari d'oficina i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, un cop assolit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 6 s'hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, d'acord amb les normes generals de competència i procediment. Actualment, es troba en fase de licitació un nou Acord Marc de Mobiliari.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Canvi de denominació de l’estat de tramitació de propostes de contractació d’organismes adherits al sistema estatal de contractació centralitzada
    15/01/2025

    Amb l’objectiu d’evitar confusions sobre l’estat de situació de l’expedient de contractació en el procés de tramitació de contractes basats i de contractes específics del sistema estatal de contractació centralitzada, en el cas de contractes tramitats per organismes adherits al sistema estatal de contractació centralitzada, s’ha substituït la denominació de l’estat “Pendent de revisió” per “Pendent d’elevar a signatura” a les aplicacions de gestió AUNA i Conecta-Centralització.

    Fes clic aquí per veure més informació