A partir del 30 de juny de 2025, la tramitació de noves propostes d'adjudicació de l'acord marc 05/2018 (exercici de l'opció de compra d'equips en arrendament) es farà a través d'AUNA.
Fes clic aquí per veure més informacióAmb la finalitat d’evitar l’inici de nous expedients de contractació, es procedeix a la suspensió en l’eina AUNA del Lot 1 “Despatxos de direcció i Taules d’estrada” de l’Acord Marc 01/2019.
Fes clic aquí per veure més informacióEl 27 de maig de 2025 es comunica que ha quedat extingit el Lot 3 - Cadirat de l’Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, un cop assolit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 3 s’hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, conforme a les normes generals de competència i procediment. S’adjunta una autorització general per a la licitació de contractes del Lot 3, al marge del sistema de contractació centralitzada, fins que entri en vigor el nou Acord Marc de Mobiliari que actualment es troba en fase de licitació.
Fes clic aquí per veure més informacióLa DGRCC ha detectat intents de phishing que estan suplantant la seua identitat, dirigits tant a organismes usuaris del sistema estatal de contractació centralitzada com a les empreses que hi participen. Per això, volem compartir informació important sobre com protegir-se.
Fes clic aquí per veure més informacióAmb la finalitat d’evitar que s’iniciïn nous expedients de contractació, es procedeix a suspendre a l’eina AUNA el Lot 3 “Cadirería” de l’Acord Marc 01/2019.
Fes clic aquí per veure més informacióEl Ple del Tribunal acorda, d'acord amb el que disposa l'article 32 de la Llei 39/2015, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, ampliar fins a les 23:59 hores del dia 5 de maig el termini per a la interposició dels recursos i reclamacions que vencesen els dies 28, 29 i 30 d'abril de 2025.
Fes clic aquí per veure més informacióEl Consell de Ministres ha aprovat l'Acord pel qual es determina l'aplicació de l'ampliació de termes i terminis administratius com a conseqüència de la interrupció generalitzada del subministrament elèctric que va tenir lloc el 28 d'abril del 2025. En concret, s'autoritza les administracions públiques a estendre el termini afectat fins al límit màxim de les 00.00 hores del 6 de maig de 2025. La mesura és aplicable a tot el sector públic, és a dir, a l'Administració General de l'Estat, a les administracions autonòmiques, a les entitats locals i al sector públic institucional.
Fes clic aquí per veure més informacióFes clic aquí per veure més informació
A partir del 12 de maig de 2025, la tramitació de noves propostes d’adjudicació de l’acord marc 23/2021 es farà mitjançant AUNA. Per a aquelles propostes la tramitació de les quals s’haja iniciat amb anterioritat a través de Conecta-Centralización, la data límit per a l’enviament a la DGRCC serà el pròxim 30 de maig de 2025. A partir d’eixe moment, només es podran enviar les propostes d’adjudicació a través d’AUNA. Es pot trobar l’enllaç per accedir a l’aplicació, així com la informació relativa als requisits tècnics per al seu ús i els manuals d’usuari, en la següent pàgina: https://contratacioncentralizada.gob.es/como-comprar. Si té qualsevol altre dubte, pot posar-se en contacte a través del telèfon 91 59 55 706 o del correu electrònic atencionusuariosDGRCC@hacienda.gob.es.
Fes clic aquí per veure més informacióEs recorda que el proper 31 de juliol de 2025 finalitza la pròrroga del contracte centralitzat per al servei d’avaluació ex post de l’eficàcia de les campanyes de publicitat institucional.
Fes clic aquí per veure més informació