Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Históric Novetats

  • NOTA RELATIVA A LA SUSPENSIÓ DEL LOT 3 DE L'ACORD MARC 01/2019 PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D'ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC, I DE LABORATORI (EXPTE. 44/19), CORRESPONENT A CADIRATGE
    08/05/2025

    Amb la finalitat d’evitar que s’iniciïn nous expedients de contractació, es procedeix a suspendre a l’eina AUNA el Lot 3 “Cadirería” de l’Acord Marc 01/2019.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Acord de Ple sobre l'ampliació del termini per a la presentació de recurs especial i reclamació com a conseqüència de la interrupció del subministrament elèctric produïda a Espanya el 28 d'abril de 2025.
    05/05/2025

    El Ple del Tribunal acorda, d'acord amb el que disposa l'article 32 de la Llei 39/2015, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, ampliar fins a les 23:59 hores del dia 5 de maig el termini per a la interposició dels recursos i reclamacions que vencesen els dies 28, 29 i 30 d'abril de 2025.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Acord del Consell de Ministres pel qual determina l'ampliació dels terminis administratius afectats per l'apagada.
    30/04/2025

    El Consell de Ministres ha aprovat l'Acord pel qual es determina l'aplicació de l'ampliació de termes i terminis administratius com a conseqüència de la interrupció generalitzada del subministrament elèctric que va tenir lloc el 28 d'abril del 2025. En concret, s'autoritza les administracions públiques a estendre el termini afectat fins al límit màxim de les 00.00 hores del 6 de maig de 2025. La mesura és aplicable a tot el sector públic, és a dir, a l'Administració General de l'Estat, a les administracions autonòmiques, a les entitats locals i al sector públic institucional.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • RECOMANACIÓ de la Junta Consultiva de Contractació Pública de l'Estat sobre l'ampliació de terminis en la tramitació dels contractes públics com a conseqüència de l'apagada elèctrica ocorreguda a Espanya el 28 d’abril de 2025
    29/04/2025

    Fes clic aquí per veure més informació
  • AVÍS IMPORTANT SOBRE EL TRASPÀS DE LA GESTIÓ DE L’ACORD MARC 23/2021 DE SUBMINISTRAMENT D’ENERGIA ELÈCTRICA DES DE CONECTACENTRALIZACIÓN A L’APLICACIÓ AUNA.
    25/04/2025

    A partir del 12 de maig de 2025, la tramitació de noves propostes d’adjudicació de l’acord marc 23/2021 es farà mitjançant AUNA. Per a aquelles propostes la tramitació de les quals s’haja iniciat amb anterioritat a través de Conecta-Centralización, la data límit per a l’enviament a la DGRCC serà el pròxim 30 de maig de 2025. A partir d’eixe moment, només es podran enviar les propostes d’adjudicació a través d’AUNA. Es pot trobar l’enllaç per accedir a l’aplicació, així com la informació relativa als requisits tècnics per al seu ús i els manuals d’usuari, en la següent pàgina: https://contratacioncentralizada.gob.es/como-comprar. Si té qualsevol altre dubte, pot posar-se en contacte a través del telèfon 91 59 55 706 o del correu electrònic atencionusuariosDGRCC@hacienda.gob.es.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • AVÍS IMPORTANT SOBRE LA FINALITZACIÓ DEL CONTRACTE CENTRALITZAT PER AL SERVEI D’AVALUACIÓ EX POST DE L’EFICÀCIA DE LES CAMPANYES DE PUBLICITAT INSTITUCIONAL
    22/04/2025

    Es recorda que el proper 31 de juliol de 2025 finalitza la pròrroga del contracte centralitzat per al servei d’avaluació ex post de l’eficàcia de les campanyes de publicitat institucional.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Entrada en vigor dels lots 4 i 8 de l'Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball
    15/04/2025

    El 16 d’abril de 2025 entraran en vigor els lots 4 i 8 (ordinadors portàtils superiors i monitors de 24 polzades, respectivament) del nou Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Exp. 2023/113). Per a la gestió de l'acord marc, així com dels contractes basats en ell, s'utilitzarà l'aplicació informàtica AUNA.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Substitució de l'aplicació Conecta-Centralització
    04/04/2025

    Des de la Direcció General de Racionalització i Centralització de la Contractació, s'està duent a terme la substitució de l'aplicació informàtica Conecta-Centralització, que dóna suport a la gestió dels acords marc i sistemes dinàmics d'adquisició del sistema estatal de contractació centralitzada. Després de més de vint anys de servei en producció, la seva obsolescència tecnològica i el difícil i costós manteniment han fet inajornable la seva renovació per una nova aplicació informàtica, AUNA, que ha de proporcionar la flexibilitat, facilitat d'aprenentatge per a l'usuari i seguretat que els complexos processos de contractació pública requereixen. La substitució de Conecta es troba en un estat molt avançat, havent-se reduït enormement la seva activitat des del passat mes de gener. En aquest context, s'està duent a terme la planificació del tancament de Conecta-Centralització durant la segona meitat de 2025. Tot i que aquesta Direcció General prendrà les mesures necessàries per garantir la conservació de la informació durant el període de temps requerit en funció de la seva naturalesa, aquest avís té com a objectiu que tots aquells organismes destinataris de contractacions realitzades a través de Conecta-Centralització, puguin dur a terme les accions que considerin oportunes al llarg dels propers mesos per conservar la seva informació històrica de manera independent i sense necessitat d'assistència.

  • AVISO IMPORTANTE SOBRE LA EXTINCIÓN DEL LOTE 6 DEL ACUERDO MARCO PARA EL SUMINISTRO DE MOBILIARIO DE DESPACHO Y COMPLEMENTARIO, DE ARCHIVO, DE BIBLIOTECAS, MAMPARAS, CLÍNICO Y GERIÁTRICO Y DE LABORATORIO 01/2019
    26/03/2025

    20 de Enero de 2025 Se comunica que ha quedado extinguido el Lote 6 - Biombos, tabiques y mamparas del Acuerdo Marco para el suministro de mobiliario de despacho y complementario, de archivo, de bibliotecas, mamparas, clínico y geriátrico y de laboratorio 01/2019, una vez alcanzado su valor máximo estimado. Las contrataciones de los bienes incluidos en el Lote 6 deberán hacerse al margen del sistema de contratación centralizada, conforme a las normas generales de competencia y procedimiento. En la actualidad se encuentra en fase de licitación un nuevo Acuerdo Marco de Mobiliario.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Acuerdo Marco 02/2023: Nuevos valores CPU Average Performance Benchmark
    24/03/2025

    S'han publicat els nous valors CPU Average Performance Benchmark, que es poden trobar a la nota adjunta. La seva aplicació es farà efectiva a partir del 25 de març de 2025.

    Fes clic aquí per veure més informació