Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Sistemas de tramitación electrónica para empresas

A través da aplicación AUNA pódense realizar de forma electrónica e segura as distintas xestións relacionadas coa contratación de produtos e servizos dispoñibles nos acordos marco vixentes.
Así mesmo, e con base no compromiso de transparencia adquirido por esta Dirección Xeral, é posible consultar o catálogo aberto de todos os produtos e servizos dispoñibles no sistema estatal de contratación centralizada.
A través de AUNA pódense realizar os seguintes trámites:

  • Para cidadáns/cidadás:
    • Consulta do catálogo aberto de produtos e servizos de contratación centralizada.
  • Para os organismos públicos usuarios do sistema:
    • Mercar produtos ou servizos.
    • Consulta do catálogo de produtos e servizos de contratación centralizada.
    • Comparar os produtos existentes.
    • Enviar electronicamente as solicitudes de produtos e servizos.
    • Realizar o seguimento do estado das solicitudes efectuadas.
    • Recibir notificacións relativas ás solicitudes de produtos e servizos.
  • Para as empresas adxudicatarias:
    • Enviar electronicamente as propostas de actualización dos produtos ou servizos adxudicados.
    • Xestionar altas, baixas e modificacións de usuarios.
    • Consultar aqueles contratos baseados e/ou específicos dos que sexan adxudicatarias.

Manuais e guías de usuario

Manuais para empresas

  • Formularios para empresas que xa son adxudicatarias do sistema

    O seguinte formulario permite en AUNA, dar de alta á persoa que terá o rol de administrador de usuarios da empresa, así como dar de alta unha persoa co rol de Apoderado. Neste último caso, será necesario remitir a documentación que acredite a identidade e os poderes correspondentes. Ademais, permite solicitar a baixa destes perfís.

    Formulario de alta de administrador de usuarios ou apoderado para os procedementos de contratación centralizada.

O formulario deberá enviarse mediante rexistro electrónico a través da dirección https://reg.redsara.es, dirixido á Subdirección Xeral de Xestión Orzamentaria e Asuntos Xerais da Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación.

Antes da utilización de AUNA, a xestión de compras de produtos e servizos no ámbito da contratación centralizada realizábase mediante CONECTA-CENTRALIZACIÓN, a cal pasou a ser unha aplicación só utilizable en modo de consulta das peticións e procesos que foron tramitados ata mediados do ano 2025.
A través do uso de AUNA unifícanse e mellóranse as funcionalidades existentes, ofrecendo unha experiencia máis intuitiva, segura e doada de usar para o usuario. AUNA será a única aplicación dispoñible para a contratación de produtos e servizos centralizados, integrando e ampliando as capacidades que anteriormente ofrecía CONECTA.
Non obstante, os materiais de axuda de CONECTA-CENTRALIZACIÓN seguirán estando dispoñibles para consulta. Entre eles inclúense os seguintes: