Actualizouse a documentación asociada ao Acordo Marco 07/MONI. Os principais cambios realizados son os seguintes: novas versións actualizadas das ferramentas e desenvolvemento dunha nova ferramenta ("Xerador de Listaxes") mediante a que é posible xerar un arquivo con formato XML que permite a carga automática en CONECTA-CENTRALIZACIÓN da listaxe de produtos dunha petición (claves e envases incluíndo no seu caso as claves e os importes dos descontos), o que facilita en gran medida o proceso.
Na Plataforma de Contratación do Sector Público publicouse o anuncio de adxudicación do Acordo Marco AM 14/2017 para a subministración de vehículos turismo.
Preme aquí para ver máis informaciónPublicadas instrucións e modelos de documentos para a adxudicación de contratos baseados no Acordo Marco 18/2016 de vehículos industriais comerciais.
Preme aquí para ver máis informaciónO próximo día 1 de maio de 2018 entrará en vigor o lote 1 do Acordo Marco 20/2017 de subministración de papel de equipos de impresión, fotocopiadoras, copiadoras e multicopiadoras.
Preme aquí para ver máis informaciónO Acordo Marco AM 13/2013 para a subministración de servidores de propósito xeral e sistemas de almacenamento prorrogouse extraordinariamente ata a data de formalización do novo acordo marco que con este mesmo obxecto está a tramitar a DGRCC.
Con data de hoxe, 6 de abril de 2018, entrou en vigor o segundo contrato centralizado de servizo de axencia de viaxes.
Preme aquí para ver máis informaciónNa Plataforma de Contratación do Sector Público publicouse o anuncio de licitación do novo Acordo Marco AM 10/2018 para a subministración de Sistemas, Equipos e Software de Comunicacións.
Preme aquí para ver máis informaciónNa Plataforma de Contratación do Sector Público publicouse o anuncio de licitación do novo Acordo Marco AM 19/2018 para a subministración de ATV/QUADS.
Preme aquí para ver máis informaciónO 1 de marzo de 2017 entra en vigor o novo Acordo Marco 50/2017 para a prestación dos servizos de compra de espazos en medios de comunicación e outros soportes publicitarios para a difusión das campañas de publicidade institucional.
Preme aquí para ver máis informaciónA Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación vai poñer en marcha a fase III da centralización dos servizos de limpeza integral de edificios da Administración Xeral do Estado na Comunidade de Madrid, que agrupará os contratos actualmente vixentes (fase I, fase II e lote zona Colón), incluíndo novos organismos que non se incorporaran previamente ao contrato centralizado de limpeza. No apartado DOCUMENTOS do perfil do contratante desta Dirección Xeral na Plataforma de Contratación do Sector Público está dispoñible unha consulta preliminar de mercado, co fin de obter información que permita preparar correctamente a licitación e informar aos operadores económicos, asociacións e outros axentes participantes no mercado que puideran estar interesados na futura licitación. A consulta estará aberta desde o 26 de febreiro ata o 19 de marzo de 2018.
Preme aquí para ver máis información