Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Histórico Novidades

  • Prórroga do Acordo Marco 02/2013 para a subministración de ordenadores persoais e software ofimático
    07/02/2017

    O Acordo Marco 02/2013 para a contratación da subministración de ordenadores persoais e software ofimático, actualmente vixente ata o 9 de febreiro de 2017, foi prorrogado por un período adicional de seis meses, ata o 9 de agosto de 2017.

    Preme aquí para ver máis información
  • Adhesión ao novo Acordo Marco 08/2017 para a subministración de elementos e sistemas de seguridade
    09/02/2017

    Aqueles poderes adxudicadores interesados na adhesión a este Acordo Marco deberán manifestalo antes do vindeiro 24 de febreiro de 2017 mediante correo electrónico ao enderezo: entradasgcctecnologias@minhap.es

    Preme aquí para ver máis información
  • Acordo de prórroga do Contrato Centralizado de Axencia de Viaxes
    07/02/2017

    A Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación, como órgano de contratación do contrato centralizado de axencia de viaxes, acordou unha prórroga de 6 meses para os catro lotes do contrato, que comezará o día 6 de abril de 2017 e finalizará o 5 de outubro de 2017.

    Preme aquí para ver máis información
  • Convocatoria de sesión formativa para a presentación de ofertas ao AM 18/2016 de Subministración de vehículos industriais comerciais
    30/01/2017

    A Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación, como órgano con competencias en materia de contratación centralizada, ten previsto celebrar o vindeiro 9 de febreiro de 2016, ás 12:00 horas, unha sesión formativa de presentación do programa informático PROTEO de elaboración de ofertas para a licitación do Acordo Marco 18/2016, de subministración de vehículos industriais comerciais.

    Preme aquí para ver máis información
  • Cuestionario relativo á subministración centralizada de papel
    23/01/2017

    En outubro de 2017 chegará ao termo da súa vixencia o AM 20/2013, para a subministración de papel cortado para equipos de impresión, fotocopiadoras, copiadoras e multicopistas. Co fin de definir as liñas estratéxicas do próximo AM para este tipo de subministración, elaborouse un cuestionario co obxectivo de recoller o parecer das empresas fabricantes e comerciantes, as asociacións empresariais e calquera organización interesadas, sobre diversas cuestións que afectan a formulación e a mecánica do Acordo Marco, así como os contratos baseados neste. Se o desexa, pode facernos chegar as súas respostas ata o 2 de febreiro de 2017 ao enderezo papel.centralizado@minhafp.es.

    Preme aquí para ver máis información
  • Licitación do novo AM 18/2016 de subministración de vehículos industriais comerciais
    18/01/2017

    Con data 16 de xaneiro de 2017, a Plataforma de Contratación do Estado anuncia no perfil de contratante da Dirección Xeral de Racionalización e Centralización da Contratación a licitación do novo Acordo Marco de subministración de vehículos industriais comerciais (AM 18/2016) - Número de Expediente 82/16. O prazo de presentación de ofertas finaliza o 27/02/17 ás 15:00.

    Preme aquí para ver máis información
  • Licitación do novo AM 02/2016, de subministro de ordenadores de mesa, ordenadores portátiles e monitores
    13/01/2017

    Con data 29 de decembro de 2016, a Plataforma de Contratación do Estado anuncia a licitación do novo Acordo Marco de subministro de ordenadores de mesa, ordenadores portátiles e monitores (AM 02/2016) - Número de Expediente 31/16. O prazo de presentación de ofertas finaliza o 07/02/2017 ás 15:00.

    Preme aquí para ver máis información
  • Contratación centralizada de vehículos industriales comerciales
    10/01/2017

    En su reunión del 23 de diciembre el Consejo de Ministros ha autorizado la celebración del Acuerdo marco para el suministro de vehículos industriales comerciales (AM 18/2016). Esta autorización es preceptiva cuando el valor estimado del acuerdo marco supera los doce millones de euros y va seguida de la aprobación de los expedientes y de la correspondiente licitación.

    Preme aquí para ver máis información
  • Adxudicación do acordo marco centralizado para a subministración do material de oficina non inventariable
    12/12/2016

    O pasado 2 de decembro publicouse o acordo de adxudicación do acordo marco para a subministración de material de oficina non inventariable.

    Preme aquí para ver máis información
  • Licitación do novo AM de subministración de mobiliario
    06/12/2016

    A Plataforma de Contratación do Estado anuncia a licitación do novo Acordo Marco de subministración de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, biombos, clínico e xeriátrico e de laboratorio. O prazo de presentación de ofertas finaliza o 23 de xaneiro de 2017 ás 15 horas. Atopará información detallada e as ligazóns á Plataforma na nosa sección Que ofrecemos – Mobles.

    Preme aquí para ver máis información