Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Acordo marco

Subministración de mobiliario de despacho e complementario, de arquivo, de bibliotecas, biombos, clínico e xeriátrico, e de laboratorio

AM 01/2019
Ficha na Plataforma de Contratación do Sector Público CD-01/2022-L2 y CD-01/2022-L3
Tipo de AM : Suministros

Descrición

De acordo con a cláusula 27.2.3. fixáronse todos os termos da subministración dalgúns dos seguintes produtos (ver detalle na documentación asociada):

Lote 2:

  • Moble de oficina xeral
  • Mesa de oficina autónoma con estrutura metálica
  • Bloque de caixóns de metal

Enlace a licitación en PLCSP Lote 2

Lote 3:

  • Sillería
  • Cadeiras de traballo de oficina
  • Cadeiras para visitas ou reunións.

Enlace a licitación en PLCSP Lote 3

Quedan fóra do ámbito deste catálogo os contratos para a subministración dos bens indicados cuxo importe sexa inferior a 5.000 euros, impostos excluídos, así como os suxeitos a regulación harmonizada (SARA).

A xestión dos contratos baseados realzarase na ferramenta informática AUNA.

Listado de artigos e prezos

Ao quedar fixados todos os termos, tamén quedou fixado o prezo dos artigos incluídos no catálogo, polo que se poderán adquirir polo procedemento de compra directa ás empresas adxudicatarias, seguindo o procedemento que se describe nas Instrucións.

Adxudicatarios

Cada categoría, de cada lote, adxudicouse a unha empresa principal e tres subsidiarias.

Duración

A duración do catálogo será ata o 31 de xullo de 2025, para ambos os lotes.

Gerente AM

Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros para la Gestión de Inmuebles

Contacto

Email: mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es

Resolvemos as túas dúbidas