Logotipo de Ministerio de Facenda
Imagen de la Contratación Centralizada

Acordo marco

Servizos de compra de espazos en medios de comunicación e outros soportes publicitarios para a difusión das campañas de publicidade institucional

AM 50/2020
Ficha na Plataforma de Contratación do Sector Público 2020/30
Tipo de AM : Servicios

Descrición

O obxecto do acordo marco é a prestación dos servizos de compra de espazos en medios de comunicación e outros soportes publicitarios para a materialización das campañas de publicidade institucional, o que inclúe os seguintes servizos:

  • A estratexia e planificación da compra de espazos en medios de comunicación e outros soportes publicitarios para as campañas de publicidade institucional promovidas polos destinatarios do acordo marco.

  • Adaptación da creatividade.

  • A contratación dos espazos publicitarios.

  • Accións que potencien os obxectivos das campañas de publicidade.

  • Asesoramento técnico.

  • O seguimento e control das campañas de publicidade institucional e de todo tipo de accións publicitarias antes mencionadas.

  • A elaboración dunha memoria detallada á finalización da campaña.

  • A posta a disposición da Administración dos informes técnicos de ferramentas de análise, planificación, seguimento e resultados de campañas, así como dos recursos humanos precisos para a correcta execución das prestacións obxecto de cada contrato baseado.

Este é un acordo marco que non ten todos os termos definidos, de modo que para a adxudicación dos contratos baseados, os organismos peticionarios deben convocar sempre unha segunda licitación.

O obxecto do acordo marco divídese nos seguintes lotes:
   • Lote 1.- Servizos de compra de espazos publicitarios das campañas que inclúan difusión no medio televisivo.
   • Lote 2.- Servizos de compra de espazos publicitarios das campañas que non inclúan difusión no medio televisivo.
 

Listado de artigos e prezos

Listaxe de produtos

Adxudicatarios

Consulta as empresas adxudicatarias deste acordo marco no buscador do catálogo.

Duración

   • A duración do Lote 1 deste acordo marco é de 2 anos, desde o día 21/05/2021 ata o día 20/05/2023.
   • A duración do Lote 2 deste acordo marco é de 2 anos, e aínda non entrou en vigor.