Descrición
O convenio marco ten por obxecto a prestación de servizos para a compra de espazos nos medios de comunicación e outros medios publicitarios, para a materialización de campañas de publicidade institucional, que inclúe os seguintes servizos:
- A estratexia e planificación da compra de espazos nos medios de comunicación e outros medios publicitarios para as campañas de publicidade institucional promovidas polas entidades destinatarias do convenio marco.
- Adaptación da creatividade.
- A contratación de espazos publicitarios.
- Accións que potencien os obxectivos das campañas publicitarias.
- Asesoramento técnico.
- O seguimento e control das campañas de publicidade institucional e de todo tipo de accións publicitarias antes mencionadas.
- Elaboración dun informe detallado ao final da campaña.
- A subministración á Administración de informes técnicos sobre ferramentas de análise, planificación, seguimento e resultados das campañas, así como dos medios humanos necesarios para a correcta execución dos servizos obxecto de cada contrato baseado.
Trátase dun convenio marco que non ten definidos todos os seus termos, polo que para a adxudicación dos contratos baseados nel, as entidades solicitantes deberán convocar sempre un segundo concurso.
O obxecto do convenio marco desglosase nos seguintes lotes:
- Lote 1.- Servizos de compra de espazos publicitarios para aquelas campañas que inclúan a emisión en televisión.
- Lote 2.- Servizos de compra de espazos publicitarios para aquelas campañas que non inclúan a emisión en televisión.
Listado de artigos e prezos
Lista de produtos
Adxudicatarios
Consulte as empresas adxudicatarias deste acordo marco no buscador de catálogos.
Duración
A duración do Lote 1 e do Lote 2 deste convenio marco é de 2 anos, dende o 19/12/2023 ata o 18/12/2025.
Gerente AM
Subdirección General de Gestión Presupuestaria y Asuntos Generales
Contacto
Email: ampublicidad@hacienda.gob.es
Resolvemos as túas dúbidas