Esparru-akordioaren xedea da bulego-material ez inbentariagarrien hornidura, bereziki ondorengo kategorietan barne hartutako artikuluentzat:
Idazketa- eta zuzenketa-elementuak;
Bulegorako artikulu orokorrak;
Zigiluak eta osagarriak;
Karpetak, artxibategi-sistemak eta paper-produktuak;
Koadernatze-elementuak;
Dokumentuak garraiatzeko eta paketatzeko elementuak.
Ez daude esparru-akordio honen xedearen barne paper-hornidura, dagoeneko 20/2017 esparru-akordioan zentralizatu zena, identifikazio-txartelen eta bestelako material inprimatuen ekoizpena, gutun-azaleratze prozesuek lotutako gastuak edo inbentariagarria ez den material informatikoa.
Baldintza guztiak finkatuta dituen esparru-akordioa denez, erosteko ez dira alderdiak beste lizitazio batera deitu beharko. Hala ere, 2014/24/EB Zuzentaraua aplikatuz, Administrazio Klausula Partikularren Pleguak (AKP) baldintza objektibo gisa ezartzen du AM 07/2016 programaren enpresa esleipendunetatik zein izango den kontratu bakoitzekoa, prezio baxuena eta produktu-barietate handiena oinarri hartuta.
Amaierako zerrendak 211 artikulu ditu.
Ahalegin handia egin da horniduran barne hartutako hornidurak arrazionalizatu, erraztu eta homogeneizatzeko (bikoiztasunak kenduz edo erabilera orokorrekoak ez direnak kanpo utziz), kontuan hartuta administrazioarentzat kosturik handiena dutenak eta horien ezaugarri erkideak.
Kontsultatu esleitutako hornigaiak
19 sorta geografiko ezarri dira, sortako esleipendun aintz dagoela (sorta bakoitzeko esleipendu-kopurua bali zenbatetsiaren araberakoa da).
148 eskaintza baliodun aurkeztu dira lizitaziora, 23 enpresa desberdinei dagozkienak; hortaz, 53.452 produktu igaro dira baloraziora. 2016ko abenduaren 2an, Kontratazio Zentralizaturako Batzordeak 19 sortentzat 76 eskaintza –14 enpresa desberdinei dagozkienak– esleitzea erabaki du (ikusi kontratua esleitzeko iragarkia hemen: Plataforma de Contratación del Sector Público Sektore Publikoaren Kontratazio Plataforma).
Kontsultatu esparru-akordio horren esleipendunak katalogoaren bilatzailean.
Esparru-akordioaren iraunaldia 2 urtekoa izango da eta badago gehienez ere beste 2 urtez luzatzeko aukera, eta formalizatzen direnetik hogei egunetara sartuko dira indarrean. 1, 2, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15, 17, 18 eta 19 loteak 2017-04-11n formalizatuko dira. 3, 6, 12, 13 eta 16 loteak, 2017-06-01ean. Lote guztien lehenengo luzapena indarraldia amaitzen den egunetik 2020-09-30era joango da, eta bigarren luzapena lehenengo luzapena amaitzen denetik 2021-04-30era erabaki da.
Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros de carácter Operativo
Email: ammoni@hacienda.gob.es