Ogasun Ministerioaren logotipoa
Kontratazio zentralizatua

Esparru-akordio

Komunikabideetan eta gainerako publizitate euskarrietan guneak erosteko zerbitzuak publizitate instituzionaleko kanpainak hedatzeko

AM 50/2017
dgrcc.WebCC.AM.numExpediente 12/17
Esparru-akordio mota : Servicios

Deskribapena

Esparru akordioaren helburua komunikabideetan eta gainerako publizitate euskarrietan guneak erosteko zerbitzuak eskaintzea da, publizitate instituzionaleko kanpainak gauzatzeko. Honako zerbitzuak hartzen ditu barne:

  • Komunikabideetan eta gainerako publizitate euskarrietan guneak erosteko estrategia eta planifikazioa, esparru akordioaren hartzaileek sustatutako publizitate instituzionaleko kanpainetarako.

  • Sorkuntza moldatzea.

  • Publizitate guneak kontratatzea.

  • Publizitate kanpainen helburuak sustatzen dituzten jarduerak.

  • Aholkularitza teknikoa.

  • Publizitate instituzionaleko kanpainen eta aurretik aipatutako mota orotariko publizitate jardueren jarraipena eta kontrola.

  • Memoria xehatua burutzea kanpaina amaitzerakoan.

  • Administrazioari honako hauek eskuragarri jartzea: analisi erremintei buruzko txosten teknikoak, planifikazioa, kanpainen jarraipena eta emaitzak, eta baita oinarri kontratu bakoitzaren xedeko zerbitzuak behar bezala burutzeko giza baliabideak ere.

Ez dira esparru akordio honen baldintza guztiak definitu, beraz, oinarri kontratuak adjudikatzeko, erakunde eskatzaileek beti bigarren lizitazio baterako deialdia egin behar dute.

Artikulu eta prezioen zerrenda

Produktuen zerrenda

Esleipendunak

Kontsultatu esparru akordio honen enpresa adjudikaziodunak katalogoaren bilatzailean.

Iraunaldia

2018/03/01etik 2020/02/29ra. Esparru akordioa 6 hilabetetan luzatu da, 2020ko martxoaren 1etik 2020ko abuztuaren 31ra.