Deskribapena
Esparru-akordioaren xedea komunikabideetan eta bestelako publizitate-euskarrian espazioak erosteko zerbitzuak ematea da, publizitate-kanpaina instituzionalak gauzatzeko, honako zerbitzu hauek barne hartzen dituena:
- Esparrua erosteko estrategia eta plangintza hedabideetan eta beste publizitate-euskarrian esparru-hitzarmenaren erakunde hartzaileek sustatutako publizitate-kanpainetarako.
- Sormenaren egokitzapena.
- Publizitate espazioen kontratazioa.
- Publizitate-kanpainen helburuak hobetzen dituzten ekintzak.
- Aholkularitza teknikoa.
- Erakundeen publizitate-kanpainen eta goian aipatutako publizitate-ekintzen mota guztietako jarraipena eta kontrola.
- Kanpainaren amaieran txosten zehatza prestatzea.
- Administrazioari analisi, plangintza, jarraipen eta kanpainen emaitzei buruzko tresnei buruzko txosten teknikoak ematea, bai eta oinarri kontratu bakoitzaren xede diren zerbitzuak behar bezala gauzatzeko beharrezkoak diren giza baliabideak ere.
Baldintza guztiak zehaztuta ez dituen esparru-akordioa da hau, beraz, bertan oinarritutako kontratuak esleitzeko, erakunde eskatzaileek bigarren lizitaziora deitu beharko dute beti.
Esparru-akordioaren xedea lote hauetan banatzen da:
- 1. lotea.- Telebista bidezko emisioa barne hartzen duten kanpainetarako publizitate-espazioak erosteko zerbitzuak.
- 2. lotea.– Telebistako emisiorik ez duten kanpainetarako publizitate-lekua erosteko zerbitzuak.
Artikulu eta prezioen zerrenda
Produktuen zerrenda
Esleipendunak
Kontsultatu esparru-akordio hau esleitutako enpresak katalogoaren bilatzailean.
Iraunaldia
Esparru akordio honen 1. eta 2. lotearen iraupena 2 urtekoa da, 2023/12/19tik 2025/12/18ra arte.
AM kudeatzailea
Subdirección General de Gestión Presupuestaria y Asuntos Generales
Harremanetarako
Email: ampublicidad@hacienda.gob.es
Zure zalantzak konpontzen ditugu