Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Sistemes de tramitació electrònica per a empreses

A través de l’aplicació AUNA es poden realitzar de manera electrònica i segura les diferents gestions relacionades amb la contractació de productes i serveis disponibles en els acords marc vigents.

Així mateix, i en base al compromís de transparència adquirit per aquesta Direcció General, és possible consultar el catàleg obert de tots els productes i serveis disponibles al sistema estatal de contractació centralitzada.

A través d’AUNA es poden dur a terme els tràmits següents:

  • Per a ciutadans/es:
    • Consulta del catàleg obert de productes i serveis de contractació centralitzada.
  • Per als organismes públics usuaris del sistema:
    • Comprar productes o serveis.
    • Consulta del catàleg de productes i serveis de contractació centralitzada.
    • Comparar els productes existents.
    • Enviar electrònicament les sol·licituds de productes i serveis.
    • Fer el seguiment de l’estat de les sol·licituds realitzades.
    • Rebre notificacions relatives a les sol·licituds de productes i serveis.
  • Per a les empreses adjudicatàries:
    • Enviar electrònicament les propostes d’actualització dels productes o serveis adjudicats.
    • Gestionar altes, baixes i modificacions d’usuaris.
    • Consultar els contractes basats i/o específics dels quals siguin adjudicatàries.

Manuals i guies d’usuari

• NOTA: Nota important per als administradors d’organismes Conecta-Auna

Manuals per a empreses

  • Formularis per a empreses que ja són adjudicatàries del sistema.

    El següent formulari permet en AUNA, donar d’alta la persona que tindrà el rol d’administrador d’usuaris de l’empresa, així com donar d’alta una persona amb el rol d’Apoderat. En aquest últim cas, caldrà remetre la documentació que acredite la identitat i els poders corresponents. A més, permet sol·licitar la baixa d’aquests perfils.

     Formulari d'alta d'administrador d'usuaris o apoderat per als procediments de contractació centralitzada.

El formulari haurà de remetre’s mitjançant registre electrònic a través de l’adreça https://reg.redsara.es, dirigit a la Subdirecció General de Gestió Pressupostària i Assumptes Generals de la Direcció General de Racionalització i Centralització de la Contractació.

Abans de la utilització d’AUNA, la gestió de compres de productes i serveis en l’àmbit de la contractació centralitzada es realitzava mitjançant CONECTA-CENTRALITZACIÓ, la qual ha passat a ser una aplicació només utilitzable en mode de consulta de les peticions i processos tramitats fins a mitjan any 2025.

Amb l’ús d’AUNA es unifiquen i milloren les funcionalitats existents, oferint una experiència més intuïtiva, segura i fàcil d’utilitzar per a l’usuari. AUNA serà l’única aplicació disponible per a la contractació de productes i serveis centralitzats, integrant i ampliant les capacitats que anteriorment oferia CONECTA.

Tanmateix, els materials d’ajuda de CONECTA-CENTRALITZACIÓ continuaran estant disponibles per a consulta. Entre ells s’inclouen els següents: