El próximo día 1 de abril de 2023 entrará en vigor el nuevo contrato centralizado de servicios postales de paquetería y valija nacional, para la Administración General del Estado, sus Organismos autónomos, Entidades gestoras y Servicios comunes de la Seguridad Social y demás Entidades públicas estatales, distribuido en tres lotes, por un periodo inicial de 24 meses, prorrogable por un máximo de 12 doce meses.
Fes clic aquí per veure més informacióEl termini de vigència dels diferents lots de l'AM 02/2020 finalitza el proper 31 de maig de 2023 per als lots 05, 07, 09, 10 i 11, el 14 de juny per als lots 04, 06 i 08 i el 12 de juliol per als lots 01, 02, 03 i 12. S'està tramitant una pròrroga per als lots 01, 02, 04, 05, 06, 08, 09, 11 i 12 fins al 31 de març de 2024. En el cas dels lots que no es van a prorrogar, conforme al previst en la clàusula IV del PCAP, es podran adjudicar els contractes les propostes dels quals d'adjudicació es rebin abans de la fi de la seva vigència. Això és, abans del dia 31 de maig de 2023 en el cas dels lots 07 i 10, i abans del dia 12 de juliol de 2023 en el cas del lot 03.
El 22 de febrero de 2023 se ha dictado resolución por la que se acuerda prorrogar el lote 1 del Acuerdo Marco 13/2018, para el suministro de servidores, sistemas de almacenamiento y software de infraestructura, desde el desde el 28 de febrero de 2023 hasta el 31 de mayo de 2023.
Fes clic aquí per veure més informacióEntrada en vigor de l'ordre HFP/55/2023, de 24 de gener, relativa a l'anàlisi sistemàtica del risc de conflicte d'interès en els procediments que executen el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Fes clic aquí per veure més informacióS'han actualitzat els models de documents de licitació de l'AM 14/2022 Subministrament de vehicles turismes i AM 18/2021 Subministrament de vehicles comercials lleugers per incloure el MODEL DE JUSTIFICACIÓ DE LA IMPOSSIBILITAT DE PRESENTAR OFERTA VÀLIDA a presentar per les empreses convidades a la licitació en cas que no presentin oferta a la mateixa.
Fes clic aquí per veure més informacióS'informa als organismes d'àmbit obligatòria sobre l'aplicació de la Circular 1/2023, de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat, relativa a la fiscalització de les propostes d'adjudicació dels contractes específics del SDA 26/2021 de Serveis dirigits al desenvolupament de l'Administració Electrònica. Veure enllaç
Fes clic aquí per veure més informacióAl següent enllaç trobaran les instruccions per a la contractació de serveis o subministraments en el marc dels sistemes dinàmics d'adquisició de contractació centralitzada
Fes clic aquí per veure més informacióAl següent enllaç els usuaris administradors d'organismes trobaran informació fonamental que hauran de tenir en compte per a la gestió efectiva dels seus organismes i usuaris en Connecta i Auna.
Fes clic aquí per veure més informacióAcord de la Directora General de Racionalització i Centralització de la Contractació pel qual s'aprova el pla anual de contractació centralitzada (programació 2023)
Fes clic aquí per veure més informacióS'informa de la convocatòria de les properes reunions informatives per a organismes sobre el nou sistema dinàmic d'adquisició (SDA 25/2022), de subministrament de programari de sistema, de desenvolupament i d'aplicació.
Fes clic aquí per veure més informació