El 16 d’abril de 2025 entraran en vigor els lots 4 i 8 (ordinadors portàtils superiors i monitors de 24 polzades, respectivament) del nou Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Exp. 2023/113). Per a la gestió de l'acord marc, així com dels contractes basats en aquest, s'utilitzarà l'aplicació informàtica AUNA.
Fes clic aquí per veure més informacióDes de la Direcció General de Racionalització i Centralització de la Contractació, s'està duent a terme la substitució de l'aplicació informàtica Conecta-Centralització, que dóna suport a la gestió dels acords marc i sistemes dinàmics d'adquisició del sistema estatal de contractació centralitzada. Després de més de vint anys de servei en producció, la seva obsolescència tecnològica i el difícil i costós manteniment han fet inajornable la seva renovació per una nova aplicació informàtica, AUNA, que ha de proporcionar la flexibilitat, facilitat d'aprenentatge per a l'usuari i seguretat que els complexos processos de contractació pública requereixen. La substitució de Conecta es troba en un estat molt avançat, havent-se reduït enormement la seva activitat des del passat mes de gener. En aquest context, s'està duent a terme la planificació del tancament de Conecta-Centralització durant la segona meitat de 2025. Tot i que aquesta Direcció General prendrà les mesures necessàries per garantir la conservació de la informació durant el període de temps requerit en funció de la seva naturalesa, aquest avís té com a objectiu que tots aquells organismes destinataris de contractacions realitzades a través de Conecta-Centralització, puguin dur a terme les accions que considerin oportunes al llarg dels propers mesos per conservar la seva informació històrica de manera independent i sense necessitat d'assistència.
20 de gener de 2025 Es comunica que ha quedat extingit el Lot 6 - Biombo, parets i mampares de l'Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, un cop assolit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 6 s'hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, conforme a les normes generals de competència i procediment. Actualment es troba en fase de licitació un nou Acord Marc de Mobiliari.
Fes clic aquí per veure més informacióS'han publicat els nous valors CPU Average Performance Benchmark, que es poden trobar a la nota adjunta. La seva aplicació es farà efectiva a partir del 25 de març de 2025.
Fes clic aquí per veure més informacióA partir del 31 de març de 2025, la tramitació de noves propostes d'adjudicació dels contractes basats en l'Acord Marc 14/2022 de subministrament de vehicles turisme es passarà a realitzar a AUNA.
Fes clic aquí per veure més informacióEl 15 de març de 2025 entrarà en vigor el lot 3 (ordinadors portàtils estàndard) del nou Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Expte. 2023/113). Per a la gestió de l'acord marc, així com dels contractes basats en el mateix, s'utilitzarà l'aplicació informàtica AUNA.
Fes clic aquí per veure més informacióEs recorda que el proper 31 de juliol de 2025 finalitza la pròrroga dels lots 1, 2, 3 i 4 de l'Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019. D'altra banda, atès que els lots indicats estan a punt d'assolir el seu valor màxim estimat, s'haurà de comunicar mitjançant correu electrònic a mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es, la informació relativa a l'import del pressupost base de licitació, sense iva, dels contractes basats dels lots 1, 2, 3 i 4 que actualment estan en licitació així com dels que es preveu licitar en properes dates.
Fes clic aquí per veure més informació
Atès l'avançat estat de la migració de la gestió d'acords marc i sistemes dinàmics d'adquisició de la DGRCC de Conecta a AUNA, s'informa que a partir del 27 de febrer de 2025 l'administració dels usuaris d'organismes d'AUNA es realitzarà directament en aquest sistema, de manera independent de la gestió que encara pugui ser necessària en Conecta.
Els usuaris que tenen el perfil administrador d'organisme en Conecta podran exercir aquesta funció a AUNA a través del menú Administració -> Usuaris.
Les funcions establertes a AUNA per als usuaris amb el rol d'administrador d'organisme són:
Finalment, es recorda que l'usuari amb perfil d'administrador d'organisme té la responsabilitat de:
En cas de dubte o problema, podeu contactar amb el nostre servei d'atenció a l'usuari.
Fes clic aquí per veure més informacióEl 15 de febrer de 2025 entren en vigor els lots 2, 5, 6, 7, 9 i 10 del nou Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Expte. 2023/113). utilitzarà laplicació informàtica AUNA.
Fes clic aquí per veure més informació"S'informa als organismes de la publicació d'una nova versió de les Instruccions, models de documentació de licitació i annexos a proposta d'adjudicació sense licitació de l'Acord Marc 05/2023, així com de la posada a disposició de l'eina d'ajuda que serà necessària per adjuntar a les propostes d'adjudicació que es presentin a la DGRCC."
Fes clic aquí per veure més informació