Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Históric Novetats

  • Parada temporal de l’aplicació Conecta-Centralización el dia 14 d’octubre
    13/10/2021

    Per treballs de manteniment, l’aplicació Conecta-Centralización no estarà disponible des del dijous 14 d’octubre de 2021 a les 15:00 fins al divendres 15 d’octubre a les 8:00. Us preguem que disculpeu les molèsties.

  • Adaptació de l’aplicació Conecta-Centralización per al compliment del Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s’aproven mesures urgents per a la modernització de l’Administració Pública i per a l’execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
    14/10/2021

    S’ha implementat un canvi a Conecta que permet registrar a les propostes d’adjudicació amb finançament europeu la informació necessària per al seguiment dels projectes finançats a través del Pla de Recuperació, Resiliència i Transformació de la UE.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Informació d'interès relativa als acords marc AM 10/2018 i AM 13/2018
    06/10/2021

    S'adjunta Nota de la directora general de Contractació Centralizada de Tecnologies sobre la qualificació jurídica de serveis en el núvol i la seva contractació centralitzada.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Propera finalització de l’acord marc 12/2016 per al subministrament d’equips audiovisuals
    30/09/2021

    El proper 14 d’octubre de 2021 finalitza el termini de vigència de l’AM 12/2016. El termini en el qual poden adjudicar-se els contractes basats en l’acord marc és el de la seva vigència, de manera que s’estableix el dia 6 d’octubre de 2021 com a data límit per remetre les propostes d’adjudicació a través de Conecta-Centralización. Conforme al termini abans indicat, ja no és possible convocar noves licitacions per a l’adjudicació de contractes basats en l’AM 12/2016. El nou acord marc per al subministrament d’equips audiovisuals es troba en tràmit d’adjudicació, i actualment no es pot determinar la seva data concreta d’entrada en vigor. Conforme al que s’estableix en l’article 4 de l’Orde EHA/1049/2008, fins a l’entrada en vigor del nou acord marc l’adquisició d’aquests subministraments serà realitzada per l’òrgan competent segons les normes generals de competència i procediment.

  • Contracte centralitzat de serveis de seguretat integral i d’auxiliars de control en edificis del sector públic estatal
    28/09/2021

    El passat 23 de setembre es va publicar a la Plataforma de Contractació del Sector Públic l’adjudicació del contracte centralitzat de Serveis de Seguretat Integral i d’Auxiliars de control en edificis del Sector Públic Estatal, l’inici del qual està previst per al proper 1 de novembre.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Acuerdo marco 02/2020 de suministro de ordenadores personales, portátiles, monitores y otras soluciones de puesto de trabajo
    08/09/2021

    Se han publicado los modelos de documentos de segunda licitación de los lotes 1 a 8 y 9 a 11 que contemplan el contenido de la nota de 19/07/2021 sobre circunstancias del mercado que pueden afectar a los plazos de entrega de los suministros de los bienes objeto de este acuerdo marco.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Nuevo Contrato centralizado de Servicios de evaluación ex post de la eficacia de las campañas de publicidad institucional
    02/08/2021

    El 1 de agosto ha entrado en vigor el nuevo contrato centralizado de Servicios de evaluación ex post de la eficacia de las campañas de publicidad institucional de la Administración General del Estado (AGE) y demás entidades del sector público estatal incluidas en el ámbito de la Ley 29/2005, de 29 de diciembre, de Publicidad y Comunicación Institucional.

  • Acord Marc 02/2020 Nous valors CPU Average Performance Benchmark
    04/08/2021

    S’han publicat els nous valors CPU Average Performance Benchmark que poden trobar-se en la nota adjunta. S’actualitza la versió de les eines d’ajuda en els lots afectats per modificacions de catàleg.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Avís important sobre inici del Lot 4 “Butaques per a sales d’actes” de l’Acord marc 01/2019, per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori
    27/07/2021

    El proper dia 1de agost de 2021 entrarà en vigor el Lot 4 “Butaques per a sales d’actes” de l’AM 01/02019, per al subministrament de mobiliari. La durada del Lot 4 d’aquest Acord marc és de 24 mesos, des de l’01/08/2021 fins al 31/07/2023. L’inici de la resta dels lots es comunicarà també a través del portal. Per a qualsevol dubte o aclariment, es pot contactar a través del compte de correu electrònic mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Acuerdo Marco 02/2020 de suministro de ordenadores, portátiles, monitores y otras soluciones de puesto de trabajo.
    19/07/2021

    Se ha publicado la nota informativa adjunta relativa a las circunstancias del mercado que pueden afectar a los plazos de entrega de los bienes objeto del acuerdo marco y las pautas a seguir en las propuestas de adjudicación y licitaciones de los contratos basados. También se ponen a disposición de los organismos los nuevos modelos de Anexo para facilitar la confección de las propuestas de adjudicación sin segunda licitación adaptados a las circunstancias de mercado.

    Fes clic aquí per veure més informació