Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Históric Novetats

  • AVÍS IMPORTANT SOBRE EL TRASPÀS DE LA GESTIÓ DE L’ACORD MARC 05/2018 DE SUBMINISTRAMENT D’IMPRESSORES, EQUIPS MULTIFUNCIONALS I ESCÀNERS DES DE CONECTACENTRALIZACIÓ A L’APLICACIÓ AUNA.
    16/06/2025

    A partir del 30 de juny de 2025, la tramitació de noves propostes d'adjudicació de l'acord marc 05/2018 (exercici de l'opció de compra d'equips en arrendament) es farà a través d'AUNA.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • NOTA RELATIVA A LA SUSPENSIÓ DEL LOT 1 DE L’ACORD MARC 01/2019 PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D’ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC, I DE LABORATORI (EXPTE. 44/19), CORRESPONENT A DESPATXOS DE DIRECCIÓ I TAULES D’ESTRADA
    09/06/2025

    Amb l’objectiu d’evitar l’inici de nous expedients de contractació, es procedeix a la suspensió a l’eina AUNA del Lot 1 “Despatxos de direcció i Taules d’estrada” de l’Acord Marc 01/2019.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • AVÍS IMPORTANT SOBRE L’EXTINCIÓ DEL LOT 3 DE L’ACORD MARC PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D’ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC I DE LABORATORI 01/2019
    28/05/2025

    El 27 de maig de 2025 es comunica que ha quedat extingit el Lot 3 - Cadirat de l’Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, un cop assolit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 3 s’hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, conforme a les normes generals de competència i procediment. S’adjunta una autorització general per a la licitació de contractes del Lot 3, al marge del sistema de contractació centralitzada, fins que entri en vigor el nou Acord Marc de Mobiliari que actualment es troba en fase de licitació.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Important: Alerta de seguretat sobre intents de phishing suplantant la DGRCC
    19/05/2025

    La DGRCC ha detectat intents de phishing que suplantaven la seva identitat, adreçats tant a organismes usuaris del sistema estatal de contractació centralitzada com a les empreses que hi participen. Per això, volem compartir informació important sobre com protegir-se.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • NOTA RELATIVA A LA SUSPENSIÓ DEL LOT 3 DE L'ACORD MARC 01/2019 PER AL SUBMINISTRAMENT DE MOBILIARI DE DESPATX I COMPLEMENTARI, D'ARXIU, DE BIBLIOTEQUES, MAMPARES, CLÍNIC I GERIÀTRIC, I DE LABORATORI (EXPTE. 44/19), CORRESPONENT A CADIRATGE
    08/05/2025

    Amb la finalitat d’evitar que s’iniciïn nous expedients de contractació, es procedeix a suspendre a l’eina AUNA el Lot 3 “Cadirería” de l’Acord Marc 01/2019.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Acord de Ple sobre l'ampliació del termini per a la presentació de recurs especial i reclamació com a conseqüència de la interrupció del subministrament elèctric produïda a Espanya el 28 d'abril de 2025.
    05/05/2025

    El Ple del Tribunal acorda, d'acord amb el que estableix l'article 32 de la Llei 39/2015, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, ampliar fins a les 23:59 hores del dia 5 de maig el termini per a la interposició dels recursos i reclamacions que vencent els dies 28, 29 i 30 d'abril de 2025.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Acord del Consell de Ministres pel qual determina l'ampliació dels terminis administratius afectats per l'apagada.
    30/04/2025

    El Consell de Ministres ha aprovat l'Acord pel qual es determina l'aplicació de l'ampliació de termes i terminis administratius com a conseqüència de la interrupció generalitzada del subministrament elèctric que va tenir lloc el 28 d'abril del 2025. En concret, s'autoritza les administracions públiques a estendre el termini afectat fins al límit màxim de les 00.00 hores del 6 de maig de 2025. La mesura és aplicable a tot el sector públic, és a dir, a l'Administració General de l'Estat, a les administracions autonòmiques, a les entitats locals i al sector públic institucional.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • RECOMANACIÓ de la Junta Consultiva de Contractació Pública de l'Estat sobre l'ampliació de terminis en la tramitació dels contractes públics com a conseqüència de l'apagada elèctrica ocorreguda a Espanya el 28 d’abril de 2025
    29/04/2025

    Fes clic aquí per veure més informació
  • AVÍS IMPORTANT SOBRE EL TRASPÀS DE LA GESTIÓ DE L’ACORD MARC 23/2021 DE SUBMINISTRAMENT D’ENERGIA ELÈCTRICA DES DE CONECTACENTRALIZACIÓN A L’APLICACIÓ AUNA.
    25/04/2025

    A partir del 12 de maig de 2025, la tramitació de noves propostes d’adjudicació de l’acord marc 23/2021 es farà a través d’AUNA. Per a aquelles propostes la tramitació de les quals s’hagi iniciat amb anterioritat a través de Conecta-Centralización, la data límit per a l’enviament a la DGRCC serà el pròxim 30 de maig de 2025. A partir d’aquell moment només es podran enviar les propostes d’adjudicació mitjançant AUNA. Podreu trobar l’enllaç per accedir a l’aplicació, la informació relativa als requisits tècnics per al seu ús i els manuals d’usuari a través de la següent pàgina: https://contratacioncentralizada.gob.es/como-comprar. Si teniu qualsevol dubte al respecte, podeu posar-vos en contacte a través del telèfon 91 59 55 706 o el correu electrònic atencionusuariosDGRCC@hacienda.gob.es.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • AVÍS IMPORTANT SOBRE LA FINALITZACIÓ DEL CONTRACTE CENTRALITZAT PER AL SERVEI D’AVALUACIÓ EX POST DE L’EFICÀCIA DE LES CAMPANYES DE PUBLICITAT INSTITUCIONAL
    22/04/2025

    Es recorda que el proper 31 de juliol de 2025 finalitza la pròrroga del contracte centralitzat per al servei d’avaluació ex post de l’eficàcia de les campanyes de publicitat institucional.

    Fes clic aquí per veure més informació