Atès l'avançat estat de la migració de la gestió d'acords marc i sistemes dinàmics d'adquisició de la DGRCC de Conecta a AUNA, s'informa que a partir del 27 de febrer de 2025 l'administració dels usuaris d'organismes d'AUNA es realitzarà directament en aquest sistema, de manera independent de la gestió que encara pugui ser necessària en Conecta.
Els usuaris que tenen el perfil administrador d'organisme en Conecta podran exercir aquesta funció a AUNA a través del menú Administració -> Usuaris.
Les funcions establertes a AUNA per als usuaris amb el rol d'administrador d'organisme són:
Finalment, es recorda que l'usuari amb perfil d'administrador d'organisme té la responsabilitat de:
En cas de dubte o problema, podeu contactar amb el nostre servei d'atenció a l'usuari.
Fes clic aquí per veure més informacióEl 15 de febrer de 2025 entren en vigor els lots 2, 5, 6, 7, 9 i 10 del nou Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d'ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Expte. 2023/113). utilitzarà laplicació informàtica AUNA.
Fes clic aquí per veure més informació"S'informa als organismes de la publicació d'una nova versió de les Instruccions, models de documentació de licitació i annexos a proposta d'adjudicació sense licitació de l'Acord Marc 05/2023, així com de la posada a disposició de l'eina d'ajuda que serà necessària per adjuntar a les propostes d'adjudicació que es presentin a la DGRCC."
Fes clic aquí per veure més informacióS'informa de la convocatòria de la pròxima reunió informativa sobre el nou acord marc 02/2023 (per a la contractació del subministrament d’ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball), que es troba en les últimes fases de la seva licitació i que tindrà lloc en les pròximes dates: Divendres 21 de febrer de 2025, de 09:30 a 12:30.
Fes clic aquí per veure més informacióEl 1 de febrero de 2025 entra en vigor el Acuerdo Marco 18/2024 de suministro de vehículos comerciales ligeros (Expte. 2024/29). Para la gestión del acuerdo marco, así¬ como de los contratos basados en el mismo, que se podrán tramitar a partir de dicha fecha, se utilizará la aplicación informática AUNA.
Fes clic aquí per veure més informacióAmb data 16 de gener de 2025, s'ha comunicat l'extinció del Lot 6 "Biombos, envans i mampares" de l'Acord Marc 01/2019 per al subministrament de mobiliari d'oficina i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric, i de laboratori, un cop assolit el seu valor màxim estimat. A l'efecte de facilitar-ne l'adquisició per part dels Departaments, organismes i entitats públiques del Sistema Estatal de Contractació Centralitzada, s'ha emès un informe general favorable per a la contractació, al marge del sistema de contractació centralitzada, dels esmentats béns.
Fes clic aquí per veure més informacióAmb data 9 de desembre de 2024, s'ha acordat la pròrroga del contracte centralitzat de serveis postals de paqueteria i valisa nacional, essent la durada de la pròrroga des de l'1 d'abril de 2025 fins al 31 de març de 2026.
En data 14 de gener de 2025, s'ha acordat la pròrroga de l’Acord marc 20/2023 de subministrament de paper per a equips d'impressió, fotocopiadores, copiadores i multicopiadores, amb una durada de la pròrroga des de l’1 d’abril de 2025 fins al 31 de març de 2026.
Es comunica que ha quedat extingit el Lot 6 – Biombos, envans i mampares de l'Acord Marc per al subministrament de mobiliari d'oficina i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, un cop assolit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 6 s'hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, d'acord amb les normes generals de competència i procediment. Actualment, es troba en fase de licitació un nou Acord Marc de Mobiliari.
Fes clic aquí per veure més informacióAmb l’objectiu d’evitar confusions sobre l’estat de situació de l’expedient de contractació en el procés de tramitació de contractes basats i de contractes específics del sistema estatal de contractació centralitzada, en el cas de contractes tramitats per organismes adherits al sistema estatal de contractació centralitzada, s’ha substituït la denominació de l’estat “Pendent de revisió” per “Pendent d’elevar a signatura” a les aplicacions de gestió AUNA i Conecta-Centralització.
Fes clic aquí per veure més informació