Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Históric Novetats

  • Cartas certificadas y ordinarias y otros envíos postales
    24/09/2020

    El pasado 17 de agosto se publicó en la Plataforma de Contratación del Sector Público la licitación del nuevo Contrato centralizado de servicios postales de Cartas ordinarias y certificadas, envíos publicitarios y franqueo en destino, cuyo inicio está previsto para el 1 de enero de 2021. Su duración inicial es de 35 meses, con una prórroga posible de hasta 12 meses. El ámbito subjetivo de dicho contrato incluye a todos los Ministerios y Organismos del sector público estatal, así como a las Entidades Gestoras de la Seguridad Social. El objeto del contrato es el servicio de cartas certificadas y ordinarias, tanto nacionales como internacionales, así como las urgentes siempre que sean nacionales. No se incluyen cartas urgentes internacionales ni cartas certificadas urgentes internacionales. También se incluyen los servicios de envíos publicitarios y publicaciones periódicas, tanto nacionales como internacionales, franqueo en destino y devolución informada de cartas ordinarias.

  • Notificaciones administrativas y judiciales
    24/09/2020

    Se ha iniciado la tramitación de un nuevo Contrato centralizado de servicios postales de Notificaciones administrativas y judiciales, cuyo inicio se prevé para el 1 de noviembre de 2020, en sustitución del contrato vigente. Su duración inicial es de 25 meses, con una prórroga posible de hasta 12 meses. El ámbito subjetivo de dicho contrato incluye a todos los Ministerios y Organismos del sector público estatal, así como a las Entidades Gestoras de la Seguridad Social.

  • Incorporació de declaració de conformitat amb l’acord marc d’automoció
    01/09/2020

    Des de l’1 de setembre de 2020, totes les propostes d’adjudicació per compra directa dels acords marc d’automoció (14, 17, 18, 19) amb pressupost i entrega en 2020 hauran d’incorporar una declaració de conformitat per l’empresa en l’apartat "Acceptació condicions del servei per l’empresa".

  • Nou sistema de firma a CONECTA-CENTRALIZACIÓN a través d’Autofirm@
    23/06/2020

    A partir del 30 de juny les signatures a l’aplicació CONECTA-CENTRALIZACIÓN es realitzaran a través del mòdul Autofirm@. Tots els usuaris de CONECTA-CENTRALIZACIÓN han de descarregar i instal·lar el mòdul Autofirm@ des de la pàgina del Portal d’Administració Electrònica: https://firmaelectronica.gob.es/Home/Descargas.html

  • Actualització de la data de tancament temporal de l’opció d’actualització de catàleg per a empreses a CONECTA-CENTRALIZACIÓN
    12/06/2020

    Per manteniment de l’aplicació CONECTA-CENTRALIZACIÓN, s’avisa a les empreses adjudicatàries dels acords marc que no es podran iniciar processos d’actualització de catàleg fins al 30 de juny.

  • Segona pròrroga de l’Acord marc 12/2016, per al subministrament d’equips audiovisuals
    09/06/2020

    El 27 de maig de 2020 s’ha acordat la segona pròrroga de l’Acord marc 12/2016 per al subministrament d’equips audiovisuals, per un termini de 12 mesos, des del 15 d’octubre de 2020 fins al 14 d’octubre de 2021.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Segona pròrroga de l’Acord marc 07/2016, per als subministraments de material d’oficina no inventariable
    05/06/2020

    El 3 de juny de 2020 s’ha acordat la segona pròrroga de l’Acord marc 07/2016 per als subministraments de material d’oficina no inventariable, en tots els lots, des de l’1 d’octubre de 2020 fins al 30 d’abril de 2021.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Pròrroga de l’Acord marc 26/2015 de serveis de desenvolupament de sistemes d’administració electrònica
    01/06/2020

    El 28 de maig de 2020 s’ha acordat la pròrroga de l’Acord marc 26/2015 de serveis de desenvolupament de sistemes d’administració electrònica amb les empreses adjudicatàries que han prestat la seva conformitat a aquesta. L’Acord marc es prorroga per un període de 6 mesos, des de l’1 d’agost de 2020 a l’1 de febrer de 2021.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Pròrroga ordinària de l’Acord marc 02/2016 per al subministrament d’ordinadors de taula, ordinadors portàtils i monitors
    01/06/2020

    El 7 de maig de 2020 s‘ha acordat prorrogar l‘Acord marc 02/2016 per al subministrament d‘ordinadors de taula, ordinadors portàtils i monitors, per un període de 6 mesos, des del 3 de setembre de 2020 al 2 de març de 2021, per als lots del 2 al 9, i des del 14 de novembre de 2020 al 13 de maig de 2021, per al lot 1.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Avís sobre telèfons i correus de contacte per a preguntes i incidències sobre contractació centralitzada o l’aplicació Connecta-Centralització
    01/04/2020

    Es recorda que per a qualsevol consulta, dubte o incidència en la contractació centralitzada o en l’aplicació CONNECTA-CENTRALITZACIÓ, es pot contactar amb nosaltres a través dels correus portalcontratacioncentralizada@hacienda.gob.es i conecta-centralizacion@hacienda.gob.es i al telèfon 91 59 55 706 (Dl.-Dj. de 9:00 a 18:00 h i els divendres de 8:00 a 15:00 h).