El 15 d’agost de 2025 entra en vigor l’AM 23/2024, i ja s’han publicat les Instruccions per a la licitació i execució de contractes basats en l’acord marc 23/2024 per al subministrament d’energia elèctrica, l’Esquema general del procediment ELECTRA, PLACSP, AUNA i una guia d’ajuda per a les peticions en AUNA de contractes basats en electricitat.
Es recorda que la licitació s’efectuarà de manera electrònica, a través de la Plataforma de Contractació del Sector Públic (PLACSP).
Enllaç a la documentació associada a l’AM 23/2024 en el portal de contractació centralitzada.
En cas de precisar algun aclariment es poden adreçar a electricidad.centralizada@hacienda.gob.es
El 31 de juliol de 2025 es comunica que ha quedat extingit el Lot 2 – Mobiliari d’oficina general de l’Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, un cop assolit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 2 s’hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, d’acord amb les normes generals de competència i procediment.
Cliqueu aquí per veure més informació
S’adjunta una autorització general per a la licitació de contractes del Lot 2, al marge del sistema de contractació centralitzada, fins que entri en vigor el nou Acord Marc de Mobiliari que actualment es troba en fase de licitació.
Cliqueu aquí per veure més informació
El 30 de juliol de 2025 es comunica que ha quedat extingit el Lot 4 – Butaques per a sales d’actes de l’Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, un cop assolit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 4 s’hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, d’acord amb les normes generals de competència i procediment.
Premi aquí per veure més informació
S’adjunta una autorització general per a la licitació de contractes del Lot 4, al marge del sistema de contractació centralitzada, fins que entri en vigor el nou Acord Marc de Mobiliari, que actualment es troba en fase de licitació.
Premi aquí per veure més informació
Amb la finalitat d'evitar que s'iniciïn nous expedients de contractació, es procedeix a suspendre a l'eina AUNA el Lot 4 “Butaques per a sales d'actes” de l'Acord Marc 01/2019.
Fes clic aquí per veure més informacióAmb la finalitat d’evitar que s’iniciïn nous expedients de contractació, es procedeix a suspendre en l’eina AUNA el Lot 2 “Mobles d’oficina general” de l’Acord Marc 01/2019.
Fes clic aquí per veure més informacióEl 27 de juny de 2025 es comunica que ha quedat extingit el Lot 1 – Despatxos de direcció i taules de tribunal de l'Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d'arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, un cop assolit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 1 s'hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, d'acord amb les normes generals de competència i procediment.
Cliqueu aquí per veure més informació
El 19 de juny de 2025 ha entrat en vigor el lot 1 (ordinadors de sobretaula estàndard) de l’Acord Marc 02/2023 per a la contractació dels subministraments d’ordinadors de sobretaula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (Exp. 2023/113). Per a la gestió de l’acord marc, així com dels contractes basats en aquest, s’utilitzarà l’aplicació informàtica AUNA.
Fes clic aquí per veure més informacióA partir del 30 de juny de 2025, la tramitació de noves propostes d'adjudicació de l'acord marc 05/2018 (exercici de l'opció de compra d'equips en arrendament) es farà a través d'AUNA.
Fes clic aquí per veure més informacióAmb l’objectiu d’evitar l’inici de nous expedients de contractació, es procedeix a la suspensió a l’eina AUNA del Lot 1 “Despatxos de direcció i Taules d’estrada” de l’Acord Marc 01/2019.
Fes clic aquí per veure més informacióEl 27 de maig de 2025 es comunica que ha quedat extingit el Lot 3 - Cadirat de l’Acord Marc per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori 01/2019, un cop assolit el seu valor màxim estimat. Les contractacions dels béns inclosos en el Lot 3 s’hauran de fer al marge del sistema de contractació centralitzada, conforme a les normes generals de competència i procediment. S’adjunta una autorització general per a la licitació de contractes del Lot 3, al marge del sistema de contractació centralitzada, fins que entri en vigor el nou Acord Marc de Mobiliari que actualment es troba en fase de licitació.
Fes clic aquí per veure més informació