La Direcció General de Racionalització i Centralització de la Contractació (DGRCC) disposa actualment de les següents vacants per a personal funcionari:
Per a la Secretaria de la Junta de Contractació Centralitzada, un nivell 22 i dos nivells 18.
Per a la Subdirecció General d'Administració Financera i Pressupostària de Contractació Centralitzada un nivell 20.
Per a la Subdirecció General d'Anàlisi i Planificació de la Contractació un nivell 16.
Per a la Unitat de Suport un nivell 15.
Hi ha una possibilitat addicional, basada en un acord entre subsecretaris adoptat en una reunió del Ple d'OPERA, que consistix en la incorporació d'un funcionari a la DGRCC en adscripció temporal de funcions, cedit pel ministeri o organisme d'origen, per un període de sis mesos. En acabar eixe període, si l'empleat ho desitja, es produiria el trasllat efectiu de la plaça a la DGRCC juntament amb la seua productivitat.
Si ets personal funcionari i estàs interessat a treballar amb nosaltres envia el teu CV a l'adreça entradasgafpresupuestariacc@minhap.es i ens posarem en contacte amb tu.