La Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació és la unitat depenent de la Sotssecretaria del Ministeri d'Hisenda, que dirigix i gestiona el sistema estatal de contractació centralitzada, com a via per a la seua racionalització i millora de la seua eficiència i transparència. Este model no solament genera estalvis de naturalesa econòmica sinó també altres derivats de la reducció de tràmits i de càrregues administratives, estant obert a totes les Administracions Públiques.
Missió
Impuls, gestió i millora contínua del sistema estatal de contractació centralitzada.
Visió
Treballem per a la consolidació de la contractació centralitzada, com a model de referència basat en la sostenibilitat i qualitat dels subministraments i servicis adquirits, al costat de la millora de l'eficiència i rendibilitat del gasto públic.
Valors
Qualitat; Eficiència; Igualtat de tracte; Integritat; Lliure concurrència; Participació; Professionalització; Responsabilitat; Simplificació; Sostenibilitat; Transparència.