Co obxecto de incrementar a transparencia dos procesos de contratación centralizada e de coñecer a opinión do sector empresarial ao que van dirixidos os acordos marco e os contratos, desde a DGRCC realízanse, de forma previa á aprobación dos pregos de condicións da contratación, reunións con asociacións empresariais e sesións ou consultas públicas con potenciais licitadores e asociacións. Durante os últimos dous anos, mantivéronse as seguintes sesións ou consultas públicas:
O 12 de decembro de 2013 celebrouse unha sesión informativa cos principais operadores económicos do sector das estacións de servizo (REPSOL, CEPSA, BP, DISA PENÍNSULA (LICENCIATARIA DE SHELL) e DISA RED DE SERVICIOS PETROLÍFEROS) para combustibles de automobilismo e remitiuse un cuestionario para que as empresas opinaran sobre distintos aspectos do contrato.
O 30 de xaneiro de 2014 celebrouse unha sesión informativa destinada ás empresas fabricantes de vehículos turismos, para a presentación do novo acordo marco relativo á súa adquisición e para solicitar a opinión do sector en relación a diversas cuestións técnicas que se fixeron chegar á DGRCC a través dun cuestionario. A esta sesión acudiron representantes de 26 empresas e asociacións.
O 26 de marzo de 2014 celebrouse unha sesión informativa co sector empresarial da seguridade privada, para a presentación da primeira fase da contratación centralizada dos servizos de seguridade privada e auxiliares de control en diversos edificios de catro ministerios e varios organismos en Madrid, á que asistiron máis de 60 persoas de 45 empresas ou asociacións. Tras a reunión, remitiuse un cuestionario ás empresas asistentes sobre determinados aspectos determinantes da licitación, como a duración do contrato, a integración de servizos, distribución en lotes, etc.
O día 1 de abril de 2014 celebrouse unha sesión informativa á que acudiron 68 representantes de 61 empresas e asociacións empresariais de publicidade, para presentar o procedemento de contratación centralizada dos servizos relativos á compra de espazos en medios de comunicación e outros soportes publicitarios relativos á publicidade institucional.
O 8 de abril de 2014 celebrouse unha reunión informativa con asociacións e empresas do sector da limpeza á que asistiron máis de 100 representantes do sector. Tras a reunión, remitiuse un cuestionario aos participantes para coñecer a súa opinión sobre determinados aspectos do contrato, como o importe anual que faría que o contrato fose accesible ás empresas de distinto tamaño.
O 29 de abril e o 9 de xuño celebráronse senllas sesións informativas coas empresas dedicadas á xestión de viaxes, ás que acudiron 35 representantes de empresas e asociacións do sector, coa finalidade de presentar o procedemento de licitación do contrato centralizado de servizos integrais de xestión de viaxes para a Administración Xeral do Estado, expor ás empresas do sector as liñas xerais do procedemento de contratación e recoller o seu punto de vista sobre o mesmo, para o que se remitiu un cuestionario sobre distintos aspectos do contrato.
O 17 de xullo de 2014 realizouse unha sesión de presentación do contrato de servizos enerxía eléctrica da Administración Xeral do Estado, á que foron convocadas todas as empresas comercializadoras. A esta reunión asistiron 28 empresas e máis de 40 responsables das mesmas. Tras a reunión, remitiuse un cuestionario ás empresas sobre distintos aspectos da proposta de acordo marco.
El 17 de julio de 2014 se realizó una sesión de presentación del contrato de servicios postais (fase I), á que acudiron representantes das principais empresas de prestación de servizos postais e de asociacións empresariais do sector. Adicionalmente, mantivéronse reunións con representantes das principais organizacións empresariais como ASEMPRE e UNO.
O 17 de xullo de 2014 celebrouse un acto público en relación ao acordo marco para a contratación centralizada da subministración do mobiliario xeral e especializado ao que asistiron en torno a 100 responsables de 66 empresas ou asociacións do sector.
O 2 de outubro de 2014 celebrouse unha sesión informativa con empresas do sector audiovisual, para a que 100 representantes de 65 empresas confirmaron a súa asistencia.
O 15 de abril de 2015 celebrouse a reunión de presentación do futuro acordo marco para a subministración de material de oficina non inventariable (MONI) da AXE, á que foron convocadas todas as asociacións e empresas do sector. A esta reunión asistiron 35 representantes das mesmas. Tras a reunión, remitiuse un cuestionario ás empresas sobre distintos aspectos da proposta do acordo marco
O 10 de xullo de 2015 celebrouse unha sesión informativa con empresas e asociacións do sector das tecnoloxías da información relativa á renovación do acordo marco 26/2011 de servizos de desenvolvemento de sistemas de información, á que asistiron 98 persoas.
O 3 de febreiro de 2016, remitiuse aos principais operadores do sector do mobiliario de oficina, de laboratorio, médico e xeriátrico un cuestionario para solicitar a súa opinión sobre distintos aspectos relacionados coa contratación centralizada deste tipo de subministracións. No prazo fixado para a contestación, recibíronse achegas de 29 empresas.
O 23 de febreiro de 2016 remitiuse aos principais operadores do sector de ordenadores persoais e software ofimático un cuestionario para solicitar a súa opinión sobre distintos aspectos relacionados coa contratación centralizada deste tipo de subministracións. No prazo fixado para a contestación, recibíronse achegas de 12 empresas.