Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Novetats Veu-les totes

Otras Novedades

S’han publicat els nous valors CPU Average Performance Benchmark que poden trobar-se en la nota adjunta. S’actualitza la versió de les eines d’ajuda en els lots afectats per modificacions de catàleg.

Fes clic aquí per veure més informació

El proper dia 1de agost de 2021 entrarà en vigor el Lot 4 “Butaques per a sales d’actes” de l’AM 01/02019, per al subministrament de mobiliari. La durada del Lot 4 d’aquest Acord marc és de 24 mesos, des de l’01/08/2021 fins al 31/07/2023. L’inici de la resta dels lots es comunicarà també a través del portal. Per a qualsevol dubte o aclariment, es pot contactar a través del compte de correu electrònic mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es.

Fes clic aquí per veure més informació

L’11 de maig de 2021 s’ha dictat resolució per la qual s’acorda prorrogar els lots 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 i 28 de l’Acord marc 05/2018, per al subministrament d’impressores, equips multifuncionals i escàners, des de l’1 d’agost de 2021 fins a l’1 de març de 2023 els lots 03, 07, 08, 11, 12, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 25, 26 i 27; des del 20 de setembre de 2021 fins a l’1 de març de 2023 els lots 01, 02, 04, 05, 06, 09, 10, 13, 14, 15, 23 i 24 i des del 18 de desembre de 2021 fins a l’1 de març de 2023 el lot 28.

Fes clic aquí per veure més informació

El 29 d’abril de 2021, s’ha dictat resolució per la qual s’acorda prorrogar els lots 1, 2 i 3 de l’Acord marc 10/2018, relatius a l’adopció de tipus del subministrament de sistemes, equips i programari de comunicacions, des del 2 de juliol de 2021 fins a l’1 de juliol de 2022.

Fes clic aquí per veure més informació

T'interessa