El passat 5 de febrer, el Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals va acordar la desestimació dels recursos interposats contra els plecs reguladors de la licitació convocada per la DGRCC per contractar el “Acord marc per a la contractació dels subministraments d’ordinadors de taula, ordinadors portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball” i aixecar la suspensió del procediment de conformitat amb el que s’estableix en l’article 57.3 de la LCSP. Tanmateix, es recorda que el proper 2 de març de 2021 finalitza l’AM 02/2016 de subministrament d’ordinadors personals, portàtils i monitors per als lots 2, 3, 4, 5, 6,7, 8 i 9, de manera que els organismes que hagin de tramitar contractes basats en aquests lots hauran de enviar les propostes d’adjudicació a través de Conecta-Centralización abans del dia 26 de febrer de 2021 inclusivament. El lot 1 continuarà vigent fins al proper 13 de maig de 2021.
El proper 30 d’abril de 2021 finalitza el termini de vigència de l’AM 07/2016. El termini en el qual poden adjudicar-se els contractes basats en l’acord marc és el de seva vigència, de manera que s’estableix el dia 23 d’abril de 2021 com a data límit per enviar les propostes d’adjudicació a través de Conecta-Centralización. Atès que el termini màxim d’execució dels contractes basats no podrà excedir el límit temporal fixat per a la durada de l’acord marc en més de sis mesos, els terminis de lliurament del material contemplat en els mateixos no poden superar la data límit del dia 30 d’octubre de 2021. El nou acord marc per al subministrament de material d’oficina no inventariable es troba en preparació, i no es pot determinar actualment la seva data d’entrada en vigor.
El proper 2 de març de 2021 finalitza l’AM 02/2016 de subministrament d’ordinadors personals, portàtils i monitors per als lots 2, 3, 4, 5, 6,7, 8 i 9, de manera que els organismes que hagin de tramitar contractes basats en aquests lots hauran de enviar les propostes d’adjudicació a través de Conecta-Centralización abans del dia 26 de febrer de 2021 inclusivament. El lot 1 continuarà vigent fins al proper 13 de maig de 2021. La licitació del nou acord marc d’ordinadors personals, portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball (AM 02/2020) està suspesa amb motiu de la interposició de recursos especials en matèria de contractació no podent-se determinar la seva data d’entrada en vigor, de manera que és possible que el seu inici no coincideixi amb la data de finalització dels lots del 2 al 9 de l’acord marc actual.
A partir del 28/01/2021 l’accés a l’aplicació es realitzarà a través de l’enllaç: http://catalogocentralizado.hacienda.gob.es/pctw/Acceso/inicio.aspx
Fes clic aquí per veure més informacióAmb data 29 d’octubre de 2020, s’ha acordat la pròrroga dels lots 1 i 2 de l’Acord marc 20/2019, relatiu al subministrament de paper d’equips d’impressió, fotocopiadores, copiadores i multicopiadores, per un període d’1 any, des del 16 de març de 2021 fins al 15 de març de 2022.
Atesa la finalització de l’Acord marc 50/2017, per a la prestació dels serveis de compra d’espais en mitjans de comunicació i altres suports publicitaris per a la difusió de les campanyes de publicitat institucional, el proper 28 de febrer de 2021, s’ha dictat la resolució per la qual es determina la data límit per iniciar expedients de contractació basats en aquest acord marc.
Fes clic aquí per veure més informacióS’ha iniciat la tramitació d’un nou Contracte centralitzat de serveis postals de Notificacions administratives i judicials, l’inici de les quals es preveu per a l’1 de novembre de 2020, en substitució del contracte vigent. La seva durada inicial és de 25 mesos, amb una possible pròrroga de fins a 12 mesos. L’àmbit subjectiu d’aquest contracte inclou a tots els Ministeris i Organismes del sector públic estatal, així com a les Entitats Gestores de la Seguretat Social.
El passat 17 d’agost es va publicar en la Plataforma de Contractació del Sector Públic la licitació del nou Contracte centralitzat de serveis postals de Cartes ordinàries i certificades, enviaments publicitaris i franqueig a destinació, l’inici dels quals està previst per a l’1 de gener de 2021. La seva durada inicial és de 35 mesos, amb una possible pròrroga de fins a 12 mesos. L’àmbit subjectiu d’aquest contracte inclou a tots els Ministeris i Organismes del sector públic estatal, així com a les Entitats Gestores de la Seguretat Social. L’objecte del contracte és el servei de les cartes certificades i ordinàries, tant nacionals com internacionals, així com les urgents sempre que siguin nacionals. No s’inclouen les cartes urgents internacionals ni les cartes certificades internacionals. També s’inclouen els serveis d’enviaments publicitaris i les publicacions periòdiques, tant nacionals com internacionals, el franqueig a destinació i la devolució informada de cartes ordinàries.