Es comunica que, els diferents models de sol·licitud d'adhesió al sistema dinàmic d'adquisició 26/2021, serveis de desenvolupament de sistemes d'administració electrònica, aprovats per la Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació, es troben allotjats a la pàgina del Portal de Contractació Centralitzada estatal denominada “Com m'adhereixo”, situada en l'adreça: https://contratacioncentralizada.gob.es/comomeadhiero Els ens, entitats i organismes interessats a sol·licitar l'adhesió al citat sistema dinàmic d'adquisició, una vegada emplenada la corresponent sol·licitud d'adhesió, hauran de remetre aquesta mitjançant registre electrònic connectat a la Plataforma del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR), a la Sotsdirecció General de Coordinació i Gestió Pressupostària (Direcció general de Racionalització i Centralització de la Contractació – Ministeri d'Hisenda i Funció Pública).
Fes clic aquí per veure més informacióEl proper 30 de juny de 2022 finalitza la vigència de l'acord marc 14/2017 per al subministrament de vehicles turismes. El termini en el qual poden adjudicar-se contractes basats en l'aquest acord marc és el de vigència del mateix. Per tal motiu, s'estableix el dia 22 de juny de 2022 com data límit per remetre les propostes d'adjudicació a través de CONNECTA-CENTRALITZACIÓ, excepte aquells expedients que ja estiguessin en fase de licitació. En tot cas, la proposta d'adjudicació correctament formulada haurà de tenir entrada abans del dia 29 de juny de 2022.
Es recorda als usuaris i les usuàries de l'aplicació Connecta-Centralització, que tal com recullen les guies de tramitació posades a la seva disposició, en el cas que es requereixi tramitar propostes d'adjudicació de contractes basats amb signatures realitzades fora del sistema, hauran de tenir en compte que les signatures recollides en el document hauran de ser electròniques i si es requereix més d'un signant per estar l'expedient de despesa subjecta a fiscalització prèvia totes, les signatures electròniques hauran de figurar document de la proposta d'adjudicació. En tot cas, tant la signatura de la proposta per part de la persona que realitzi la petició, com de la persona que incorpori en Connecta-Centralització els documents, hauran de realitzar-se en Connecta-Centralització.
Es troben disponibles al Portal de Contractació Centralitzada les instruccions i models del SDA 26/2021. Els organismes ja poden remetre les sol·licituds d'informe previ a la Sotsdirecció General de Contractació Centralitzada de Tecnologies a l'adreça electrònica sda26.sgcctecnologias@hacienda.gob.es, A partir del proper dia 20 de juny es podran enviar les invitacions a licitar als candidats del SDA admesos el passat 19 de maig de 2021.
Fes clic aquí per veure més informacióEl 19 de juliol de 2022 s'ha acordat la pròrroga dels lots 1, 2, 4, 5 i 6 de l'Acord marc 21/2020, per al subministrament de combustibles en estacions de servei, des de l'1 de desembre de 2022 fins al 30 de novembre de 2023.
Fes clic aquí per veure més informacióTal com es va indicar en l'avís publicat el passat 9 de març de 2022, totes les claus d'accés d'usuaris de Connecta caducarien en el període de 30 dies si no es procedia a la seva renovació. Una vegada transcorregut aquest termini s'informa que, en el cas de no haver procedit a aquesta renovació, en el proper accés se sol·licitarà canviar la contrasenya de forma obligatòria per poder accedir al sistema. Aquí pot trobar una guia ràpida per al canvi, recuperació i desbloquejo de claus.
Fes clic aquí per veure més informacióEl nou acord marc 18/2021 de subministrament de vehicles comercials lleugers ha entrat en vigor, amb data 31 de març de 2022 per als lots 2 i 3, i amb data 8 d'abril de 2022 per als lots 1, 4, 5, 6, 7 i 8.
Fes clic aquí per veure més informacióEstan disponibles al Portal de Contractació Centralitzada els nous model dels documents de licitació per als acords marc: AM 02/2020 de subministrament d'ordinadors personals, portàtils, monitors i altres solucions de lloc de treball; AM 05/2018 de subministrament d'impressores, equips multifuncionales i escáneres; AM 10/2018 de subministrament de sistemes i elements de comunicació; AM 13/2018 de subministrament de servidors, sistemes d'emmagatzematge i programari d'infraestructura. En aquests nous models es recullen les obligacions als contractes recolzats amb càrrec al pressupost de la Unió Europea i al Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) conforme a l'establert en l'Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i en la Instrucció de la Junta Consultiva de Contractació Pública de 23 de desembre sobre aspectes a incorporar en els expedients que es vagin a finançar amb fons procedents del PRTR.