Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Históric Novetats

  • Avís important sobre inici del lot 3 “cadirat” de l’acord marc 01/2019, per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori.
    28/12/2021

    El proper dia 1 de gener de 2022 entrarà en vigor el Lot 3 “Cadirat” de l’AM 01/02019, per al subministrament de mobiliari. DURADA: La durada del Lot 3 d’aquest acord marc és de 24 mesos, des de l’01/01/2022 fins al 31/12/2023. L’inici de la resta dels lots es comunicarà també a través del portal. Per a qualsevol dubte o aclariment, es pot contactar a través del compte de correu electrònic mobiliario.centralizado@hacienda.gob.es

    Fes clic aquí per veure més informació
  • AVÍS IMPORTANT AM PER AL SUBMINISTRAMENT DE PAPER D’EQUIPS D’IMPRESSIÓ, FOTOCOPIADORES, COPIADORES I MULTICOPIADORES (AM 20/2021)
    14/12/2021

    El dia 5 de desembre de 2021 s’ha publicat en la Plataforma de Contractació del Sector Públic la licitació del nou AM per al subministrament de paper d’equips d’impressió, fotocopiadores, copiadores i multicopiadores (AM 20/2021). Expedient 2021/33. El termini de presentació d’ofertes finalitza el 28 de desembre de 2021 a les 14:00 hores.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Posada a disposició de l’aplicació Autorizex en línia
    30/11/2021

    S’ha posat a disposició l’aplicació Autorizex de presentació de sol·licituds d’autoritzacions d’excepció per a organismes de l’àmbit subjectiu obligatori en l’enllaç https://app.serviciosinternos.hacienda.gob.es/AutorizEX/.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Tancament exercici 2021 de la tramitació de contractes basats en acords marc de la central de contractació de l’estat
    19/11/2021

    A l’efecte del tancament de l’exercici 2021, s’informa que els documents de licitació i les propostes d’adjudicació de contractes basats, quan aquests contractes s’executin o iniciïn la seva execució en aquest exercici, hauran d’ajustar-se als següents terminis indicats en el document següent.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Adaptació de l’aplicació Conecta-Centralización per al compliment del Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s’aproven mesures urgents per a la modernització de l’Administració Pública i per a l’execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
    14/10/2021

    S’ha implementat un canvi a Conecta que permet registrar a les propostes d’adjudicació amb finançament europeu la informació necessària per al seguiment dels projectes finançats a través del Pla de Recuperació, Resiliència i Transformació de la UE.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Avís important sobre inici del lot 7 “Mobiliari tècnic de laboratori” de l’Acord Marc 01/2019, per al subministrament de mobiliari de despatx i complementari, d’arxiu, de biblioteques, mampares, clínic i geriàtric i de laboratori
    28/10/2021

    El proper dia 1de novembre de 2021 entrarà en vigor el Lot 7 “Mobiliari tècnic de laboratori” de l’Acord Marc 01/02019, per al subministrament de mobiliari.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Parada temporal de l’aplicació Conecta-Centralización el dia 14 d’octubre
    13/10/2021

    Per treballs de manteniment, l’aplicació Conecta-Centralización no estarà disponible des del dijous 14 d’octubre de 2021 a les 15:00 fins al divendres 15 d’octubre a les 8:00. Us preguem que disculpeu les molèsties.

  • Informació d'interès relativa als acords marc AM 10/2018 i AM 13/2018
    06/10/2021

    S'adjunta Nota de la directora general de Contractació Centralizada de Tecnologies sobre la qualificació jurídica de serveis en el núvol i la seva contractació centralitzada.

    Fes clic aquí per veure més informació
  • Propera finalització de l’acord marc 12/2016 per al subministrament d’equips audiovisuals
    30/09/2021

    El proper 14 d’octubre de 2021 finalitza el termini de vigència de l’AM 12/2016. El termini en el qual poden adjudicar-se els contractes basats en l’acord marc és el de la seva vigència, de manera que s’estableix el dia 6 d’octubre de 2021 com a data límit per remetre les propostes d’adjudicació a través de Conecta-Centralización. Conforme al termini abans indicat, ja no és possible convocar noves licitacions per a l’adjudicació de contractes basats en l’AM 12/2016. El nou acord marc per al subministrament d’equips audiovisuals es troba en tràmit d’adjudicació, i actualment no es pot determinar la seva data concreta d’entrada en vigor. Conforme al que s’estableix en l’article 4 de l’Orde EHA/1049/2008, fins a l’entrada en vigor del nou acord marc l’adquisició d’aquests subministraments serà realitzada per l’òrgan competent segons les normes generals de competència i procediment.

  • Contracte centralitzat de serveis de seguretat integral i d’auxiliars de control en edificis del sector públic estatal
    28/09/2021

    El passat 23 de setembre es va publicar a la Plataforma de Contractació del Sector Públic l’adjudicació del contracte centralitzat de Serveis de Seguretat Integral i d’Auxiliars de control en edificis del Sector Públic Estatal, l’inici del qual està previst per al proper 1 de novembre.

    Fes clic aquí per veure més informació