Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Acord marc

Subministrament d'elements i sistemes de seguretat

AM 08/2021
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 2021/43
Tipus d'AM : Suministros

Descripció

El present acord marc té per objecte el subministrament de sistemes i elements de seguretat declarats de contractació centralitzada conforme al que es disposa en l'article 1, apartats f), j), k) i l) de l'Ordre EHA/1049/2008, de 10 d'abril, de declaració de béns i serveis de contractació centralitzada.

Aquest acord marc, com a sistema de racionalització tècnica, comprendrà la determinació dels productes adjudicats o empreses seleccionades, en funció del lot, així com les condicions generals dels subministraments i termes bàsics als quals hauran d'ajustar-se els contractes basats en l'acord marc.

Lots:

L'objecte de l'acord marc es desglossa en els següents lots, atenent a les diferents tipologies d'elements i sistemes de seguretat:

  1. Lots amb no tots els termes establerts – Sistemes de seguretat:

    • Lot 1: Sistemes de control d'accessos i presència, circuit tancat de televisió i contra intrusió i anti furt.

    • Lot 2: Sistemes automàtics de detecció i extinció d'incendis.

    • Lot 3 : Sistemes d'alimentació elèctrica ininterrompuda.

  2. Lots amb tots els termes establerts - Elements de seguretat:

    • Lot 4: Equips d'inspecció per rajos X.

    • Lot 5: Arcs detectors de metalls i detectors de metalls portàtils.

    • Lot 6: Caixes fortes autònomes, armaris de seguretat, armaris ignífugs i armeros.

    • Lot 7: Equips d'extinció d'incendis.

    • Lot 8: Destructores de documents en suport paper.

Llistat d'articles i preus

Consulta els elements i sistemes de seguretat adjudicats.

Actualitzacions de catàleg

Consulteu les actualitzacions del catàleg.

Adjudicataris

Consulta les empreses adjudicatàries d’aquest acord marc al cercador del catàleg.

Durada

El termini de vigència de l'acord marc serà de dos anys, des del 28/11/2022.

L'acord marc podrà ser prorrogat una o diverses vegades abans de la finalització del mateix, fins a un màxim de dos anys. La pròrroga serà obligatòria per al contractista quan hagi estat preavisado amb dos mesos d'antelació a la finalització de la vigència de l'acord marc. En cas contrari, l'adopció de l'acord de pròrroga requerirà conformitat del contractista amb caràcter previ. En cap cas podrà produir-se la pròrroga pel consentiment tàcit de les parts.

La durada total de l'acord marc, incloses pròrrogues, no podrà excedir de quatre anys.

En data 5 de novembre de 2024 s'ha acordat la pròrroga dels lots d'aquest acord marc en les següents dates:

  • Del 28 de novembre de 2024 fins al 27 de novembre de 2025 per als lots 1, 2, 3, 6 i 8.
  • Del 29 de novembre de 2024 fins al 27 de novembre de 2025 per als lots 4 i 5.
  • Del 30 de novembre de 2024 fins al 27 de novembre de 2025 per al lot 7.

Responsable de l'AM

Subdirección General de Contratación Centralizada de Tecnologías

Contacte

Email: entradasgcctecnologias@hacienda.gob.es

Resolem els teus dubtes