Logotip del Ministeri d'Hisenda
Imatge de la Contractació Centralitzada

Acord marc

Subministrament de paper d'equips d'impressió, fotocopiadores, copiadores i multicopiadoras

AM 20/2023
Expedient en Plataforma de Contractació de l'Sector Públic 2023/57
Tipus d'AM : Suministros

Descripció

L'objecte de l'acord marc és el subministrament de paper tallat grandàries DIN A-4 i DIN A-3, per a la seva utilització en fotocopiadores i equips d'impressió.
Els béns a subministrar en l'àmbit d'aquest acord marc es distribueixen en dos lots:
Lot 1 “Paper de fibra verge”
Lot 2 “Paper reciclat”
Est és un acord marc amb tots els termes definits. En contractes amb valor benvolgut igual o superior a 10.000 € s'haurà de realitzar una segona licitació. Per a contractes basats el valor benvolgut dels quals sigui inferior a 10.000 € podrà proposar-se l'adjudicació a l'empresa adjudicatària del lot que resulti més econòmica.

Llistat d'articles i preus

Consulta els articles d’aquest acord marc en el cercador del catàleg.

Actualitzacions de catàleg

Consulti les actualitzacions de catàleg

Adjudicataris

Consulta les empreses adjudicatàries d’aquest acord marc en el cercador del catàleg.

Durada

El acuerdo marco tiene un plazo de vigencia de un año, desde el 1 de abril de 2024 hasta el 31 de marzo de 2025.

El acuerdo marco podrá ser prorrogado una o varias veces antes de la finalización del mismo, hasta un máximo de un año.

Responsable de l'AM

Subdirección General de Contratación Centralizada de Servicios y Suministros para la Gestión de Inmuebles

Contacte

Email: papel.centralizado@hacienda.gob.es

Resolem els teus dubtes